Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset toivovan miesten lähestyvän livenä, mutta kun lähestyn niin käsketään painua h*lvettiin.

Vierailija
26.07.2021 |

Miksi näin? Yritän tehdä lähestymisen aina fiksusti ja henkilökohtaisia rajoja rikkomatta. Nuoret naiset siis kyseessä

Kommentit (319)

Vierailija
101/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset ovat ikäisiäsi eikä jäätävässä humalassa, joko et osaa lopettaa kun nainen sanoo ei kiitos, olet itsekin umpikännissä tai olet jotenkin pelottava tai hyvin epäsiisti.

Minä en yleensä puutu näihin parinmuodostusjankkauksiin, mutta nyt teen poikkeuksen.

Valehtelet harvinaisen härskisti.

Käsittämätön perseily on naisille normi, jos miehen naama nyt ei vaan jostain syystä satu miellyttämään.

Eikä tällä ole tekemistä miehen huonon käytöksen kanssa.

Luuletko että ne miehet jotka on tässä ketjussa mainittu tyyppinä joille sanottiin painu hoo käyttäytyy OMASTA MIELESTÄÄN huonosti?

Vierailija
102/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole käytöstapoja.

Sinulla on vapaus valita, että ketä menet iskemään- eikö minulla ole naisena oikeus valita, että kenen annan minua iskeä.

Mikä oikeus sinulla on käskeä painumaan helvettiin?

Ihan kaikki oikeudet.

Hae apua. Toi käytös viittaa mt-ongelmiin.

Ruikuti ruikuti.

Sinun lähestymisesi eivät ole haluttuja, ja jo lyhyestä tekstistä selviää, että miksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa lukea sosiaalisia tilanteita, eli ketä voi lähestyä ja ketä ei. Sinulta puuttuu tunneåly. Siksi et menesty naismaailmassa.

Hae apua tuohon sinun miesvihaasi.

Eri mutta mitä ihmeen miesvihaa tässä on? Tässä on kaikkein todennäköisin selitys sille miksi omasta mielestään asiallisesti lähestyvä toivotetaan helvettiin.

Vierailija
104/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa miehet asettua naisen osaan: fyysisen väkivallan uhka ja r ksi tulemisen pelko on läsnä meidän elämässä läsnä siitä lähtien kun sen tajuaa aina hautaan asti. Mies on naista fyysisesti paöjon vahvempi, että nainen jää lähes aina toiseksi. Nainen joutuu aina ja kaikissa tilanteissa miettimään tätä fyysisen uhan pelkoa. Jos tuntematon mies lähestyy huomioimatta tätä ja tunkee reviirille, eli alle metrin läheisyyteen, niin kyllä nainen kuin nainen tulkitsee tämän fyysisenä uhkana.

Miehet joutuu paljon useammin väkivallan kohteeksi tuolla ulkoilmassa kuin naiset.

Vierailija
105/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täälä on tytöt äkäsenä. Alottaja on vähä hukassa, mutta tarviiko sitä noin ilkeesti sanoo? Monet naiset on täälä sanoneet että "lue sosiaalista tilannetta paremmin jne.." totuus on, että te teette ihan samaa ku nää miehet ketä arvostelette.

No asiaan, alottajalle: Jos tytöt vaikuttaa ekan lauseen jälkeen etäseltä niin silloin sun viehättävyysvoima ei riitä, silloin jää 2 vaihtoehtoa. Kehitä ittees tai vaihda kiinnostuksen kohdetta. Ittensä tyrkyttäminen pahentaa tilannetta 10x.

Eikä kaikki ihmiset kiinnostu kaikista vaikka olisi kuinka malli ja täydellisyyttä hipova luonne.

Vierailija
106/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaapa miehet asettua naisen osaan: fyysisen väkivallan uhka ja r ksi tulemisen pelko on läsnä meidän elämässä läsnä siitä lähtien kun sen tajuaa aina hautaan asti. Mies on naista fyysisesti paöjon vahvempi, että nainen jää lähes aina toiseksi. Nainen joutuu aina ja kaikissa tilanteissa miettimään tätä fyysisen uhan pelkoa. Jos tuntematon mies lähestyy huomioimatta tätä ja tunkee reviirille, eli alle metrin läheisyyteen, niin kyllä nainen kuin nainen tulkitsee tämän fyysisenä uhkana.

Miehet joutuu paljon useammin väkivallan kohteeksi tuolla ulkoilmassa kuin naiset.

Näinhän toki on, mutta väkivallan tekijä on lähes aina mies. Mies ei siis joudu naisen lähestyessä pelkäämään raiskausta ja pahoinpitelyä.

Vierailija
107/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole käytöstapoja.

Sinulla on vapaus valita, että ketä menet iskemään- eikö minulla ole naisena oikeus valita, että kenen annan minua iskeä.

Mikä oikeus sinulla on käskeä painumaan helvettiin?

Ihan kaikki oikeudet.

Hae apua. Toi käytös viittaa mt-ongelmiin.

Ruikuti ruikuti.

Sinun lähestymisesi eivät ole haluttuja, ja jo lyhyestä tekstistä selviää, että miksi. 

No ei kai kauhean pelottaviakaan jos uskalletaan haistatella :)

Vierailija
108/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä ihan älyttömiä oletuksia ilman mitään todisteita, ja omien traumojen projisoimista muihin ihmisiin. Ei edes luettu ap:n viestiä, jossa sanoi olevansa 24 ja hakevansa samanikäisiä naisia, jatkettiin vaan jauhamista teinitytöistä ja vanhoista miehistä.

Aika hassua kun just oli ketju, jossa naiset valittivat, että miksei miehet nykyään tule juttelemaan tai iskemään arkisissa tilanteissa.

Ja ennen kuin kukaan "löysin feminismin viime viikolla ja nyt ärsyttää' -tyyppi tulee selittämään itsestäänselvyyksiä seksuaalisesta häirinnästä niin olen itsekin nainen.

Onko sinulla naisena tai ”naisena” selitystä sille, miksi ap:ta toivotellaan helvettiin?

Onko sinulla tai ystävilläsi tapana toivotella tällaista kohteliaasti lähestyville miehille? Minä nimittäin en tunne ketään, jolla on.

Siksi on ihan ymmärrettävää otaksua, että aloittaja on lähestynyt alaikäisiä – ikää on muutenkin vaikeaa arvioida, ja vielä vaikeampaa se on sosiaaliset johtolangat ohittajalle autismin kirjolaisella, ja siltähän ap nyt vaikuttaa. Teineiltä tuollaista käytöstä voisi jotenkin ymmärtää.

Jos näin ei ole, seuraava luonnollinen veikkaus on, että aloittaja rikkoo jollain tavoin niiden naisten rajoja, joita hän lähestyy.

Jos näistä kummastakaan ei ole kyse, niin ilman syytä haistatteleva nainen joutaakin mennä, kuten joku jo kirjoittikin. Siinä tapauksessa uusi yritys.

Vierailija
109/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähestyy baarissa "Mee v""uun , meillä on tyttöjen ilta!"

Mies lähestyy  kuntosalilla " Mee v"""uun, mä treenaan!"

Mies lähestyy lenkkipolulla "Apua, poliisi joku seuraa mua!"

MISSÄ, siis missä mies voi lähestyä naista olematta tunkeileva hyypiö?

Vierailija
110/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ehkä ymmärrä, mutta mulla usein tulee raiskatuksi tulemisen pelko kun random mies tulee iskemään. Varsinkin jos mies tulee iskemään illalla, mies lauma tulee iskemään, mies lähtee seuraamaan tai mies koskettelee ilman lupaa kun yrittää iskeä...

Itse en kyllä oikein ymmärrä, sen voin myöntää. Jotenkin teidän naisten yleinen käytös tässä yhteiskunnassa kertoo sitä, että teitä ei pelota. Joidenkin lapsien kohdalla voin kyllä ymmärtää paremmin.

Vierailija
111/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että ne jotka haistattelee(mikäli ny et ihan röyhkeeksi oo menny), niin et ole menettäny mitään. Kuka sellaisen kumppanin haluaisi muutenkaan?

Vierailija
112/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma menee näin:

Vierailija
113/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ei missään. Tinder on ainoa paikka missä voi jutella naisille olematta ahdistelija

Vierailija
114/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä ihan älyttömiä oletuksia ilman mitään todisteita, ja omien traumojen projisoimista muihin ihmisiin. Ei edes luettu ap:n viestiä, jossa sanoi olevansa 24 ja hakevansa samanikäisiä naisia, jatkettiin vaan jauhamista teinitytöistä ja vanhoista miehistä.

Aika hassua kun just oli ketju, jossa naiset valittivat, että miksei miehet nykyään tule juttelemaan tai iskemään arkisissa tilanteissa.

Ja ennen kuin kukaan "löysin feminismin viime viikolla ja nyt ärsyttää' -tyyppi tulee selittämään itsestäänselvyyksiä seksuaalisesta häirinnästä niin olen itsekin nainen.

Ne ovat eri naisia nyt jotka ovat tässä ketjussa huutamassa. Juuri näitä aloituksessa mainittuja naisia. Huomaa esim. tästä, että haukutaan autisteja. Nämä ajaa meitä muita naisia pois näistä ketjuista. Suosittelen teitä miehiäkin vain jättämään nämä ketjut.

Vierailija
115/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Winona Ryderin roolihahmokaan syty Bram Stokerin Draculassa, kun Dracula tuijottaa kadun toiselta puolelta :D Ja tyyppi on sentään vampyyri jolla on kyky hypnotisoida. 

Vierailija
116/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyt väärin. Hyvä neuvo tähän on, että kuvittele, että sinua haluaisi lähestyä homomies. Miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Toimi sitten samoin naisten kanssa. Eli ole täysin neutraali, ystävällinen ja kaverillinen. Ei mitään ällöä, vihjailevaa, seksuaalista. Ja jos saat vastakaikua, tutustu kuten ihmiseen. Unohda kaikki ’iskeminen’.

Vierailija
117/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat eri naisia nyt jotka ovat tässä ketjussa huutamassa. Juuri näitä aloituksessa mainittuja naisia. Huomaa esim. tästä, että haukutaan autisteja. Nämä ajaa meitä muita naisia pois näistä ketjuista. Suosittelen teitä miehiäkin vain jättämään nämä ketjut.

Oli vaan kiinnostava tietää, että mikä heitä oikeuttaa käytökselle, mutta eipä siihen vastausta tullu. Tokkopa tietävät itsekään.

Vierailija
118/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tahansa, missä nainen on selvästi hänet huomannut ja katsekontaktilla ja mahdollisella hymyllä viestittää, että hänelle saa tulla juttelemaan. Eihän se eroa mitenkään muista lähestymisistä. Minä saan paljon jutteluavauksia eri ikäisiltä ihmisiltä ja teen niitä paljon itse. Niihin ei siis sisälly flirttiä tai iskemistä (ja jos mies alkaa siihen suuntaan viedä keskustelua niin vastaan tavalla, josta ymmärtää minun olevan varattu). Kukaan ei koskaan ole käskenyt painua minnekään eikä minun tarvitse käskeä ketään painumaan.

Jos sinä menet kuntosalilla aikasi tuijoteltuasi juttelemaan juuri jollekin tietylle naiselle kesken treenien, niin erittäin todennäköisesti hän torjuu tylysti. Jos olet salin vakiokävijä ja moikkaustuttu muiden vakkareiden kanssa, niin juomapisteellä voit ihan hyvin sen kiinnostavan naisen kanssa vaihtaa muutakin kuin moikkauksen. Sosiaaliset taidot on avainsana.

Vierailija
119/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mies lähestyy baarissa "Mee v""uun , meillä on tyttöjen ilta!"”

Ei kukaan sano asialliselle lähestyjälle noin. Vinkki seuraavaan kertaan:

Hei, huomaan, että teillä on tyttöjen ilta. Vaikutat tosi kivalta tyypiltä. Tässä mun puhelinnumero. Mukavaa iltaa! Heippa!

+Poistu oikeasti ainakin niin kauas, ettet anna kyttäävä vaikutelmaa. Kun lähdet oikeasti, hymyile naiselle jota lähestyit, mutta älä mene lähelle!

”Mies lähestyy  kuntosalilla " Mee v"""uun, mä treenaan!"”

Anteeksi, treenaa rauhassa, ei ollut tarkoitus häiritä! Kivaa päivää.

Poistu ja hymyile. Voi olla että hymyilee takaisi. Ensi kerralla. Jos ei, älä ihmeessä lähesty.

”Mies lähestyy lenkkipolulla "Apua, poliisi joku seuraa mua!"”

Joo. ÄLÄ LÄHESTY LENKKIPOLULLA. Se on oikeasti pelottavaa.

”MISSÄ, siis missä mies voi lähestyä naista olematta tunkeileva hyypiö?”

Jos osaat, niin lähes missä vain *julkisella paikalla*. Ei missään puskissa, hyvä ihme.

Vierailija
120/319 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tekemisissä autistien kanssa? Jos olet ja haluat vapaaehtoisesti auttaa aloittajan kaltaista miestä, kaikinmokomin. 99% väestöstä ei osaisi auttaa. Mielenterveys sekä neuropuolen ongelmiin vaaditaan AINA alan ammattilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä