Miehet ei ole kiinnostuneet tosi hoikista naisista.
182/59
Minua ei ole koskaan lähestytty.. Olen myös lauta
Kommentit (112)
Ihan sama mulle. Aina olisi seuraa löytynyt, hoikempana ja paksumpana, itse en vaan kykene kiinnostumaan kenestäkään ennen kunnollista tutustumista, joten baarista tai seuranhakupalveluista en ole ketään koskaan löytänyt. Kaikkein vähiten on vientiä ja kiinnostuksenilmauksia nyt kun olen rakastuneena parisuhteessa. Eli päättelen, että omalla (tiedostamattomalla) viestinnällä on kiinnostuneiden määrän kanssa enemmän tekemistä kuin kilojen määrällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten oli aikamoinen hullunmylly elämässä ja laihduin stressin ja uupumuksen takia aika paljon, olin siis selkeästi alipainoinen mutta muuten täysin terve. Olin varmaan joku 41/159 ja todella moni mies luuli, että minulla oli syömishäiriö, mikä oli aika ahdistavaa. Nyt olen onnistunut keräämään painoa (45/159) ja miehiä riittäisi vaikka olen edelleen todella hoikka. Toki sellaiset miehet, joille tissit ovat kaikki kaikessa, tuskin kiinnostuvat kun olen edelleen a-kuppia.
Löysin itselleni miehen vuosi sitten joten muiden miesten mielipiteillä ei toki ole enää väliä. :-)
Voisitko kertoa miten sait painoa? minun on todella vaikeaa lihottaa vaikka mielestäni syön nyt ihan normaaleja määriä ruokaa.. vatsa ei vaan kestä enempää. En ole anorektikko. Tänäänkin syönyt kaksi isoa annosta riisiä ja kanaa kookosmaidolla, 4 leipää juustolla ja illalla syön vielä tacoja ja jugurttia. Olisi ihanaa saada vähän "kurveja" vai meneekö se paino sitten vatsaan??
t.ap
Salilla käyminen tosiaan auttaa! Ja lopulta aika ja ikä, tässä neljänkympin kohdalla alkaa jo pikku hiljaa paino pysymään.
Moni tosi hoikka nainen on vaikka kuinka kaunis. Minä en vaan lähesty yleensä naisia koska se ei ole yleensä ollut kovin toivottua naisten puolelta koska en ole ihan ykköstason mies.
Moni varmasti vaan pelkää hylkyä ja koska olet itse asiasta surullinen, varmaan viestität ympärillesi sellaista "älä lähesty"-auraa.
se pelottaa meitä jotka eivät oikein pärjää naisten kanssa koska meillä on traumoja nuoruudesta. Se luetaan heti ennalta-ehkäisevänä torjuntana.
Sinulla on kommunikaatio-ongelma, sanoisin.
Jokunen vuosi olin vielä 168cm pitkänä vaatekokoa 34. En tosin ollut silloinkaan lauta, vaan oli itseasiassa tosi nätti vartalo. En tiedä, tykkäsikö miehet tai ei, mutta itse viihdyin sen kokoisena parhaiten. Raskauden myötä olen nyt 13kg pulskempi. Haaveilen vieläkin, että joku päivä olen taas kokoa 34.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kyllä minulla oli vientiä ennen avioitumista. Mieheni halusi pitkän ja hoikan naisen. Lisäksi ei tarvinnut ottaa opintovelkaakaan, kun sain mallintöitä opiskeluaikoina.
Jotkut pitävät puoleista ja jotkut ei. Onneksi meitä on erilaisia.Musta vaan tuntuu kun ollaan ystävä porukalla tai missä vaan, heistä kiinnostutaan. He pukeutuu niin että osaa korostaa kurveja. Mikä en voi korostaa mitään kun ei ole mitään. Olisi noloa käyttää lautana jotain push up liivejä. T. Ap
Kurvi ei tarkoita samaa kuin läski.
Kyllähän ne miehet ihannoi tissejä mutta suurin osa tahtoo hoikan vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kyllä minulla oli vientiä ennen avioitumista. Mieheni halusi pitkän ja hoikan naisen. Lisäksi ei tarvinnut ottaa opintovelkaakaan, kun sain mallintöitä opiskeluaikoina.
Jotkut pitävät puoleista ja jotkut ei. Onneksi meitä on erilaisia.Musta vaan tuntuu kun ollaan ystävä porukalla tai missä vaan, heistä kiinnostutaan. He pukeutuu niin että osaa korostaa kurveja. Mikä en voi korostaa mitään kun ei ole mitään. Olisi noloa käyttää lautana jotain push up liivejä. T. Ap
Tosi hoikan kannattaa yleensä pukeutua vähän väljemmin, toki kapeaa vyötäröä korostaen. Isorintainen harvemmin pystyy käyttämään selästä avonaisia paitoja, kun taas sinä voisit ja sinulla on varmaan hurjan kaunis selkä, jonka voisit näyttää? Ja sääret on varmaan kilometrin mittaiset!
Joo ja kannattas miettiä haluaako niiden miesten huomion jotka kyttää vaan niitä super muotoja, tissejä ym.
Jos haluaa fiksua aviomies materiaalia, ei kannata pukeutua niin kovin antavasti.
Miettii jo vähän vanhempi vaimoihminen.
Ainakin itse pukeutunut mielestäni ihan kivasti, en seksipommiksi, ja löysin uuden miehen 40+ iässä. Uskollinen ollut tietääkseni.
Normaali painoiset ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mazzi kirjoitti:
Jännä juttu että aina miehen pitäisi tehdä alotteet?
Naiset vinkuu tasa arvoa, mutta eivät voi itse tehdä mitää?
Todennäköisesti saat vastauksia ainakin että minkälaista on hakemassa jos ei muuten tärppää.
Senyt vaan on vaikea päästä tuollasen luurangon elämäntyyliin mukaan kun itse on rehevämpi.
Mitä sää oikeesti syöt; jonkun jugurtin päivässä vaa?
Kyllä me naiset teemme aloitteita, kun vaan löytyy kiinnostava henkilö. Olen pahoillani, että sinua ei ole lähestytty.
Minä naisena en tee koskaan aloitetta, en ikinä. Vaikka vastassa olisi se kaikkein kiinnostavin mies, en tee aloitetta.
Sama. Nuorena kyllä tein mutta järjestään ne päättyi parin viikon päästä siihen että jätkä päätti seurustelut. Näköjään se on niin että miehen täytyy saada ns. valita.
Olet mallin mitoissa, kai olet yrittänyt hakea mallin töitä? Vai oisko syynä se, että naama on ruma vaikka onkin mallin vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entisessä työpaikassani se kaikkein laihin nainen oli suosituin (keskimittainen, varmaan n. 167 cm, itse olen 170 cm. Harmitti vähän, että mies, josta olin kiinnostunut, kiinnostui hänestä). Tosin taisi olla sillä asialla osuutensa, että hän oli valoisan ja iloisen oloinen ja kauniskasvoinen. En itsekään ruma ole, hyvännäköinen olen, mutta luonteeltani paljon enemmän murehtimaan taipuvainen ja melankolinen. Silloin olin n. 15 kg ylipainoinen, olen rintava ja tämä hoikka nainen melko lauta eli ei ne isot rinnat mikään välttämättömyys ole, joillekin päinvastoin.
Ja tämä ”lauta” oli todennäköisesti B-kuppinen, mutta ylipainoisten mielestä lauta. B on normaali rinnankoko. Ei varmasti ollut rinnaton tai A-kuppinen eli lauta, jos miehet kiinnostuivat.
Tässä nyt oli tarkoituksena sanoa, ettei ne isot rinnat tai kurvit ole mikään avain onneen, jotkut miehet ovat nimenomaan mahdollisimman hoikkien perään.
No todella harvat. Kyllä suurin osa pitää mielummin vähän pyöreistä naisista. Itse kuulun heihin myös
Olen ollut mitoissa 161/39 ja siitä oli kyllä tosiaan seksikkyys kaukana, lähestyi vain kaiken maailman hyväksiköyttäjäksi pyrkivät... mutta mitoissa 161/47-51 (nyt painan 49) on ollut eniten kiinnostusta osoittavia täysjärkisissä miehissä. Paljon enemmän en ole kokeillut painaa paitsi raskaana, alkuraskaudessa kun oli isommat rinnat ja ehkä iloisin olemus niin tuntui, että olisi ollut makuja vaihtaa miestä vielä :D voisin kuvitella, että siis kurvikkaampanakin kelpaisin hyvin jonnekin tinderiin, mutta varattuna ei pääse enää testailemaan, harmi...
Minä naisena en tee koskaan aloitetta, en ikinä. Vaikka vastassa olisi se kaikkein kiinnostavin mies, en tee aloitetta.