Tietääkö kukaan paljonko Sotkan runkopatjasängyt kestää painoa?
Kommentit (12)
Luulen että sängyt kestävät usein kääntyilyä ees taas, mutta rytkäämistä tai hyppelyä huonommin. Sinkulla säilyy paremmin.
Riippuu siitä milläinen jousitus on. Yleisperiaatteena jos on esim. 130kg elopainoa, kannattaa valita runkopatjasänky joka on "napakka" tai "kova". Edullisimmat bonnell jousilla varustetut sängyt sopivat alle 70kg painaville.
Taitaa olla niin, että yli 120kg painaville on jo omat runkopatjat. Siis normaaliin nukkumiseen. "Leikit" erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että sängyt kestävät usein kääntyilyä ees taas, mutta rytkäämistä tai hyppelyä huonommin. Sinkulla säilyy paremmin.
Ja juurikin sinkulla kestää huonosti😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä rytkäyttele patjaa. Muuten se pitää elvyttää ja tekohengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun on viiden villisti hyppivän lapsen yh.
Tuli kerran ostettua sänky, jonka kantavat sivut oli lastulevyä. Eihän ne kestä taivutusta.
Siis eikö runkopatja ole tarkoitettu myös pareille?
Ei paljoa.
Sotkan 120 cm leveän runkopatjasängyn kiihkeinä nuoruusvuosina ja suunnilleen normaalipainoisena hoikan miehen kanssa rikkonut
Jos asiaa pitää miettiä, kannattaa ostaa joku muu kuin normisänky.