Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei ole kiinnostuneet tosi hoikista naisista.

Vierailija
25.07.2021 |

182/59

Minua ei ole koskaan lähestytty.. Olen myös lauta

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuinka monta miesä sinä olet Ap lähestynyt. - Voisitko lähesyä minua sinua yli 10 cm lyhyempää ja "jonkin verran" hoikempaa miestä? - Olen ennakkoluuloinen, että et mutta olen mielelläni väärässä

Vierailija
22/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entisessä työpaikassani se kaikkein laihin nainen oli suosituin (keskimittainen, varmaan n. 167 cm, itse olen 170 cm. Harmitti vähän, että mies, josta olin kiinnostunut, kiinnostui hänestä). Tosin taisi olla sillä asialla osuutensa, että hän oli valoisan ja iloisen oloinen ja kauniskasvoinen. En itsekään ruma ole, hyvännäköinen olen, mutta luonteeltani paljon enemmän murehtimaan taipuvainen ja melankolinen. Silloin olin n. 15 kg ylipainoinen, olen rintava ja tämä hoikka nainen melko lauta eli ei ne isot rinnat mikään välttämättömyys ole, joillekin päinvastoin. 

Ja tämä ”lauta” oli todennäköisesti B-kuppinen, mutta ylipainoisten mielestä lauta. B on normaali rinnankoko. Ei varmasti ollut rinnaton tai A-kuppinen eli lauta, jos miehet kiinnostuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on hoikka kroppa mutta hyvä nuori pystypeppu, joka värähtelee, huh huhh...... Ihailtavaa.

Vierailija
24/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kyllä minulla oli vientiä ennen avioitumista. Mieheni halusi pitkän ja hoikan naisen. Lisäksi ei tarvinnut ottaa opintovelkaakaan, kun sain mallintöitä opiskeluaikoina.

Jotkut pitävät puoleista ja jotkut ei. Onneksi meitä on erilaisia.

Musta vaan tuntuu kun ollaan ystävä porukalla tai missä vaan, heistä kiinnostutaan. He pukeutuu niin että osaa korostaa kurveja. Mikä en voi korostaa mitään kun ei ole mitään. Olisi noloa käyttää lautana jotain push up liivejä. T. Ap

Tosi hoikan kannattaa yleensä pukeutua vähän väljemmin, toki kapeaa vyötäröä korostaen. Isorintainen harvemmin pystyy käyttämään selästä avonaisia paitoja, kun taas sinä voisit ja sinulla on varmaan hurjan kaunis selkä, jonka voisit näyttää? Ja sääret on varmaan kilometrin mittaiset!

Vierailija
25/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin ihanan sporttinen kiinteä ja hyvin muodostunut. Naimisiin ja lapsia, nyt asiat vähän toisin.

Vierailija
26/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahin etten saa itseäni lihotettua. Kaverit sanoo että syön paljon mutta olen silti näin laiha. T. Ap

Humbe brag.

Vitsit, oon aika retee siitä, että oon mallimitoissa, enkä ees liho! MIten mä voisi leuhkia tällä mutta niin, etten jää kii? Nyt mä kekkasin! Mä esitän, et tää on ihan mieletön epäkohta, niin mä saan parhaassa tapauksessa leuhkia monta sivua ennen kuin joku äkkää, mitä mä tässä puuhaan!

miksi haluaisin olla mallimitoissa , en edes halua malliksi? Olen aina ihailluit naisissa kauniita muotoja, haluaisit varmaan ite poikamaisen vartalon, ei tissejä tai persettä? t

.ap

Vierailija
27/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty itse miehiä. Ainiin. Melkein unohdin… Olet nainen.

Vierailija
28/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on asiantuntijan tekemä juttu. Miehet katsovat vartaloa, kun hakevat yhden illan seksiseuraa ja kasvoja, kun hakevat loppuelämän kumppania eli vaimoa. Kurvikkaat naiset kiinnostavat myös miestä eniten. Asiasta oli tehty testit suurella otannalla.

Vierailija
29/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuinka monta miesä sinä olet Ap lähestynyt. - Voisitko lähesyä minua sinua yli 10 cm lyhyempää ja "jonkin verran" hoikempaa miestä? - Olen ennakkoluuloinen, että et mutta olen mielelläni väärässä

Yritä pysyä keskustelun aiheessa. Tässä ei nyt keskustella sinun naissuosiostasi miehenä. Ei liity aiheeseen mitenkään. Perusta oma ketju omalle aiheellesi.

Vierailija
30/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entisessä työpaikassani se kaikkein laihin nainen oli suosituin (keskimittainen, varmaan n. 167 cm, itse olen 170 cm. Harmitti vähän, että mies, josta olin kiinnostunut, kiinnostui hänestä). Tosin taisi olla sillä asialla osuutensa, että hän oli valoisan ja iloisen oloinen ja kauniskasvoinen. En itsekään ruma ole, hyvännäköinen olen, mutta luonteeltani paljon enemmän murehtimaan taipuvainen ja melankolinen. Silloin olin n. 15 kg ylipainoinen, olen rintava ja tämä hoikka nainen melko lauta eli ei ne isot rinnat mikään välttämättömyys ole, joillekin päinvastoin. 

Ja tämä ”lauta” oli todennäköisesti B-kuppinen, mutta ylipainoisten mielestä lauta. B on normaali rinnankoko. Ei varmasti ollut rinnaton tai A-kuppinen eli lauta, jos miehet kiinnostuivat.

Tässä nyt oli tarkoituksena sanoa, ettei ne isot rinnat tai kurvit ole mikään avain onneen, jotkut miehet ovat nimenomaan mahdollisimman hoikkien perään. 

Vierailija
31/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisyys yhdistettiin ennen suvun lisääntymiskykyyn, kai monet vieläkin. Ei tarvi hedelmöityshoitoja.

Vierailija
32/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kuvittelet löytäväsi jotain anorektikkoa jonkin verran hoikemman miehen?

Vierailija
33/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa vain nainen jolla on a/aa kokoa rinnat T:M42

Vierailija
34/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitkä nainen ei tästä varmastikaan tykkää mutta karu totuus on se, että miehet eivät tykkää pitkistä naisista vaikka mies olisi pitempi. Ap:n "ongelma" ei siis ole laihuus vaan pituus. Yleisesti ottaen miehet tykkäävät sellaisista korkeintaan 160-165 cm naisista joilla on muotoja (enkä nyt tarkoita mitään lihavaa). Esimerkkinä Anna Abreu, hän on lyhyt ja sen takia hän on hyvin suosittu miesten keskuudessa. Tosin onhan hän muutenkin kaunis.

Ps. Miksi ap et itse lähesty miehiä?

Vierailija
35/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 176cm/65kg urheileva mies jota hoikat kiinnostaa, mutta nyt mun pitää sanoa että vapaat hoikat naiset on tosi vähissä. Suurin osa itsestään huolta pitävistä (pää ja fysiikka) varattu ja ne jotka vapautuu ei kauan vapaina säily.

Että mun näkökulmasta hoikat naiset on hieman yksisarvisia.

Vierailija
36/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä pysyä keskustelun aiheessa. Tässä ei nyt keskustella sinun naissuosiostasi miehenä. Ei liity aiheeseen mitenkään. Perusta oma ketju omalle aiheellesi.

Aneeksi kun kysyin. - oman kokemukseni mukaan vain harva nainen osoittaa kiinnostustaan alle 170cm ja 60 kilioisia  miehiä kohtaan.- Ja kun itse lähestyy kaikkia itseä pidempiä naisia tai saman mittaisia tai lyhempiä, niin hyvin pian annetaan ymmärtää, että kiinnostusta ei ole, kun on fiksaatio tai niin luulen, että on selliainen, missä naisen tulisi olla aina miestä lyhyempi. - No onneksi tämä fiksaatio ei senään kaikkia naisia koske. Ja varmasti on myös miehiä, jotka haluavat pitää yllä tätä mallia jossa mies on suheessa se fyysisesti kookkampi...    

Vierailija
37/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kyllä minulla oli vientiä ennen avioitumista. Mieheni halusi pitkän ja hoikan naisen. Lisäksi ei tarvinnut ottaa opintovelkaakaan, kun sain mallintöitä opiskeluaikoina.

Jotkut pitävät puoleista ja jotkut ei. Onneksi meitä on erilaisia.

Musta vaan tuntuu kun ollaan ystävä porukalla tai missä vaan, heistä kiinnostutaan. He pukeutuu niin että osaa korostaa kurveja. Mikä en voi korostaa mitään kun ei ole mitään. Olisi noloa käyttää lautana jotain push up liivejä. T. Ap

Tosi hoikan kannattaa yleensä pukeutua vähän väljemmin, toki kapeaa vyötäröä korostaen. Isorintainen harvemmin pystyy käyttämään selästä avonaisia paitoja, kun taas sinä voisit ja sinulla on varmaan hurjan kaunis selkä, jonka voisit näyttää? Ja sääret on varmaan kilometrin mittaiset!

Tämäkin on ihmeellinen oletus, että pitkillä ihmisillä on aina pitkät sääret. Mulla suurin osa pituudesta on selkää ja jaloissa suurin osa pituudesta on reisissä. Sääret on naurettavat tapit ja olisivat sopivat n. 15 cm lyhyemmälle ihmiselle.

T. 175 cm

Vierailija
38/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flat kirjoitti:

Itse 176cm/65kg urheileva mies jota hoikat kiinnostaa, mutta nyt mun pitää sanoa että vapaat hoikat naiset on tosi vähissä. Suurin osa itsestään huolta pitävistä (pää ja fysiikka) varattu ja ne jotka vapautuu ei kauan vapaina säily.

Itse uskon, että näillä palstoilla vain tietyt miehet kirjoittaa, koska tosielämässä kaikki on päinvastoin. Ylipainoista naista pyydetään koko ajan treffeille, en tiedä johtuuko kauniista kasvoista. Ja lyhyet miehet on kaikki parisuhteessa.

Vierailija
39/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pitkä nainen ei tästä varmastikaan tykkää mutta karu totuus on se, että miehet eivät tykkää pitkistä naisista vaikka mies olisi pitempi. Ap:n "ongelma" ei siis ole laihuus vaan pituus. Yleisesti ottaen miehet tykkäävät sellaisista korkeintaan 160-165 cm naisista joilla on muotoja (enkä nyt tarkoita mitään lihavaa). Esimerkkinä Anna Abreu, hän on lyhyt ja sen takia hän on hyvin suosittu miesten keskuudessa. Tosin onhan hän muutenkin kaunis.

Ps. Miksi ap et itse lähesty miehiä?

sos.tilanteiden pelko & ujous

t.ap

Vierailija
40/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flat kirjoitti:

Itse uskon, että näillä palstoilla vain tietyt miehet kirjoittaa, koska tosielämässä kaikki on päinvastoin. Ylipainoista naista pyydetään koko ajan treffeille, en tiedä johtuuko kauniista kasvoista. Ja lyhyet miehet on kaikki parisuhteessa.

Meidän työpaikalla on vain yksi vapaa sinkkumies, noin 175 cm pitkä ja kalju, ihan hyvännäköinen, mutta hänelle ei varmaan kelpaa kuka tahansa ja siksi sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi