Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei ole kiinnostuneet tosi hoikista naisista.

Vierailija
25.07.2021 |

182/59

Minua ei ole koskaan lähestytty.. Olen myös lauta

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalla ei ole kunnon tissejä.

Vierailija
82/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin suosituin miesten parissa 46kg painossa. Pituutta on hieman alle 160cm. Eli en allekirjoita aloituksen väitettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet tykkäävät ihan kaikenkokoisista ja näköisistä. Ehkä juuri he jotka pitävät sinusta eivät kehtaa lähestyä, mutta hehän ansaitsevat kuulemma olla muutenkin yksin, jos eivät edes naista uskalla lähestyä.

Vierailija
84/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikalla ei ole kunnon tissejä.

Niin no jos tykkää valtavista tisseistä, niin joo ei ehkä ole. Bmi 18,5 ja rinnat 60G. Mahtuu just miehen kouraan, omaan ei.

85/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko sinusta vaimon Pidän Laihasta naisesta susta 55v mies Temmes Oulu asun

Vierailija
86/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kohdalla veikkaa pituuden olevan isompi este kuin hoikkuus.

Vierailija
87/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pelkästään noiden mittojen perusteella AP vaikuttaa lähtökohtaisesti kiinnostavalta.

t. 178/90

88/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen sun Tissit Hyvät vaimoksi otan 55v mies

Vierailija
89/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus otsikkoon. Miehet eivät ole kiinnostuneet hevosmaisista naisista.

Vierailija
90/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ansaitsevat parempaa.

Vierailija
91/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain biologiaa, että miehet kiinnostuvat normipainoisista. Ei saa olla liian hoikka, mutta missit kelpaa hyvin. Ei saa olla liian lihava, mutta isot tissit saa olla, jos on kapea vyötärö.

Vierailija
92/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin totta, että miehiä ei kiinnosta liian laihat tai pitkät naiset. Kaikkein kiinnostavin nainen on maksimissaan 165 senttimetriä pitkä ja painaa 50-60 kiloa.

Mun mielestä pitkät naiset, joilla pitkät jalat on tosi kauniita. Kaikki vaatteet näyttää myös hyvältä päällä.

Vierailija
93/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly, hymy ja huumorintaju ratkaisee. Ei kannata luoda itselleen tai muille yleisiä kauneusihanteita, koska ne eivät pidä paikkaansa. Iltalööpeistä ei kannata lukea, mistä itse tykkää.

Vierailija
94/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei ole meistä läskeistäkään.

Vierailija
95/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazzi kirjoitti:

Jännä juttu että aina miehen pitäisi tehdä alotteet?

Naiset vinkuu tasa arvoa, mutta eivät voi itse tehdä mitää?

Todennäköisesti saat vastauksia ainakin että minkälaista on hakemassa jos ei muuten tärppää.

Senyt vaan on vaikea päästä tuollasen luurangon elämäntyyliin mukaan kun itse on rehevämpi.

Mitä sää oikeesti syöt;  jonkun jugurtin päivässä vaa?

Kyllä me naiset teemme aloitteita, kun vaan löytyy kiinnostava henkilö. Olen pahoillani, että sinua ei ole lähestytty.

Vierailija
96/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska tässäkin asiassa kaikki Maapallon 4 miljardia miestä ovat täsmälleen samanlaisia.

Mikä näitä palstan ulinaisia oikein vaivaa? Ja ennen kaikkea mitä ihmettä tuosta jatkuvasta ulinasta oikein saatte?

Vierailija
97/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vientiä on minulla ainakin riittänyt yllinkyllin - välillä vähän liiaksikin asti😄

T. Ihanat B-kupit hoikassa varressa ❤️

Öhh, melko harvoin kuulee naisen luonnehtivan omia rintojaan ihaniksi vielä sydämen kera. Jotenkin tuntuu, ettet ehkä olisi oikea nainen minulle, mutta ei välttämättä siitä hoikasta varresta johtuen..

Vierailija
98/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kyllä minulla oli vientiä ennen avioitumista. Mieheni halusi pitkän ja hoikan naisen. Lisäksi ei tarvinnut ottaa opintovelkaakaan, kun sain mallintöitä opiskeluaikoina.

Jotkut pitävät puoleista ja jotkut ei. Onneksi meitä on erilaisia.

Musta vaan tuntuu kun ollaan ystävä porukalla tai missä vaan, heistä kiinnostutaan. He pukeutuu niin että osaa korostaa kurveja. Mikä en voi korostaa mitään kun ei ole mitään. Olisi noloa käyttää lautana jotain push up liivejä. T. Ap

Voisko olla, että kyse ei ole laihuudesta eikä rintojen koosta? Vaan vaikka kontaktin ottamisesta, iloisuudesta, flirttailusta? 

Minäkin olen laiha ja ennen lapsia olin "lauta", ja takana on erilaisia aikoja. Sellaisia, ettei seuraa löytynyt ja sellaisia, että seuraa olisi löytynyt vaikka kuinka. Eroa noiden hetkien välillä ei ollut painossa. Vaan mun omassa fiiliksessä itsestäni ja uskalluksessani puhua vieraille. 

Vierailija
99/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu muista seikoista. Tyttäreni on tosi hoikka, eikä ikinä ole ollut seurasta puutetta. Itse olen ylipainoinen, ja sama homma.

Vierailija
100/112 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin suosituin miesten parissa 46kg painossa. Pituutta on hieman alle 160cm. Eli en allekirjoita aloituksen väitettä.

miesten vai poikien..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi