Miehet ei ole kiinnostuneet tosi hoikista naisista.
182/59
Minua ei ole koskaan lähestytty.. Olen myös lauta
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Aina unelmoivat salaa kinkkuperistä.
Suurin osa suomalaisista naisista kinkkuperiä, siellä on enemmän valinnanvaraa kuin hoikissa, joten miksi valita vähemmistöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuinka monta miesä sinä olet Ap lähestynyt. - Voisitko lähesyä minua sinua yli 10 cm lyhyempää ja "jonkin verran" hoikempaa miestä? - Olen ennakkoluuloinen, että et mutta olen mielelläni väärässä
Yritä pysyä keskustelun aiheessa. Tässä ei nyt keskustella sinun naissuosiostasi miehenä. Ei liity aiheeseen mitenkään. Perusta oma ketju omalle aiheellesi.
Aneeksi kun kysyin. - oman kokemukseni mukaan vain harva nainen osoittaa kiinnostustaan alle 170cm ja 60 kilioisia miehiä kohtaan.- Ja kun itse lähestyy kaikkia itseä pidempiä naisia tai saman mittaisia tai lyhempiä, niin hyvin pian annetaan ymmärtää, että kiinnostusta ei ole, kun on fiksaatio tai niin luulen, että on selliainen, missä naisen tulisi olla aina miestä lyhyempi. - No onneksi tämä fiksaatio ei senään kaikkia naisia koske. Ja varmasti on myös miehiä, jotka haluavat pitää yllä tätä mallia jossa mies on suheessa se fyysisesti kookkampi...
Minun tietämäni lyhyet miehet on kaikki parisuhteessa. Nämä kirjoitukset täällä on jotain provoja.
Vierailija kirjoitti:
Vientiä on minulla ainakin riittänyt yllinkyllin - välillä vähän liiaksikin asti😄
T. Ihanat B-kupit hoikassa varressa ❤️
Sehän on hienoa!
Hyvä juttu! 😁
Näin minäkin olen asian ymmärtänyt, että hoikat naiset ja tytöt kiinnostavat miehiä enemmän.
Itse olen vähän ylipainoinen, eikä minulla ole ollut kovin paljon vientiä enää vuosikymmeneen.
Eikä varmaan tule koskaan enää tulemaankaan..🙁
Vierailija kirjoitti:
Moni pitkä nainen ei tästä varmastikaan tykkää mutta karu totuus on se, että miehet eivät tykkää pitkistä naisista vaikka mies olisi pitempi. Ap:n "ongelma" ei siis ole laihuus vaan pituus. Yleisesti ottaen miehet tykkäävät sellaisista korkeintaan 160-165 cm naisista joilla on muotoja (enkä nyt tarkoita mitään lihavaa). Esimerkkinä Anna Abreu, hän on lyhyt ja sen takia hän on hyvin suosittu miesten keskuudessa. Tosin onhan hän muutenkin kaunis.
Ps. Miksi ap et itse lähesty miehiä?
Itse 177cm ja aina vientiä riittänyt, myös päätä lyhyemmät miehet ovat kiinnostuneet :D joten aika turha kommentti, olisi mielenkiintoista nähdä oma naamasi 😁 oon muuten hengaillut myös abreun kanssa
Flat kirjoitti:
Itse 176cm/65kg urheileva mies jota hoikat kiinnostaa, mutta nyt mun pitää sanoa että vapaat hoikat naiset on tosi vähissä. Suurin osa itsestään huolta pitävistä (pää ja fysiikka) varattu ja ne jotka vapautuu ei kauan vapaina säily.
Että mun näkökulmasta hoikat naiset on hieman yksisarvisia.
Eli huolisit Metti Forsellia hoikemmat naiset? Älä katso hänen poikkeuksellisen kauniita kasvojaan ja suuria rintojaan, vaan muuta kokonaisuutta esim. käsiä ja jalkoja.
https://mettiforssell.com/
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvaesimerkki jostain googlen kuvista.
hassua, en edes löytänyt AIKUISEn naisen kuvia, joilla olisi samanlainen kroppa kuin mulla. Ainoastaan jotain tyttöjen kuvia alkoi tulla, eikä he olleet tarpeeksi pitkiä..! Kaikilla aikuislla naisilla joita yritin googlettaa oli kuitenkin kurveja. t. ap
Itse pidän teistä hoikista naisista. t: miäs
Miksi pienirintaista/peppuista naista pitää aina olla haukkumassa laudaksi? Onko isorintainen sitten joku lypsylehmä vai? Törkeää nimittelyä! Ketuttaahan se varmasti, kun ihastus ihastuikin toiseen eikä juossutkaan kuola valuen vain sinun jättihinkkiesi/c:si perässä, tsiisus...
Vierailija kirjoitti:
Moni pitkä nainen ei tästä varmastikaan tykkää mutta karu totuus on se, että miehet eivät tykkää pitkistä naisista vaikka mies olisi pitempi. Ap:n "ongelma" ei siis ole laihuus vaan pituus. Yleisesti ottaen miehet tykkäävät sellaisista korkeintaan 160-165 cm naisista joilla on muotoja (enkä nyt tarkoita mitään lihavaa). Esimerkkinä Anna Abreu, hän on lyhyt ja sen takia hän on hyvin suosittu miesten keskuudessa. Tosin onhan hän muutenkin kaunis.
Ps. Miksi ap et itse lähesty miehiä?
Just. Olen 173cm ja hoikka, käytän usein litistäviä urheilurintaliivejä. Olen ollut mieheni kanssa yli vuosikymmenen yhdessä, mutta aina on ollut paljon vientiä.
Ei sillä hoikkuudella ole väliä kunhan tissit ja perse löytyy. Eli lautuus on se ongelma.
Olin nuorena tosi hoikka, kun paino ei vaan noussut. Vähän vanhemmiten olen edelleen hoikka. Treenaan jonkin verran. Minulla on kauniit kasvot, käteen sopivat rinnat, hyvä pylly ja kauniit hiukset. Ihailijoita on aina riittänyt. Olen ollut muutamassa pitkässä suhteessakin. Myös aviossa. Nyt haluan elää yksin. Jokaiselle meille löytyy ottaja.
Flat kirjoitti:
Itse 176cm/65kg urheileva mies jota hoikat kiinnostaa, mutta nyt mun pitää sanoa että vapaat hoikat naiset on tosi vähissä. Suurin osa itsestään huolta pitävistä (pää ja fysiikka) varattu ja ne jotka vapautuu ei kauan vapaina säily.
Että mun näkökulmasta hoikat naiset on hieman yksisarvisia.
On meitä vielä. Minulla on sen verran terveelliset elämäntavat, että tähän ei moni mies sovi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pienirintaista/peppuista naista pitää aina olla haukkumassa laudaksi? Onko isorintainen sitten joku lypsylehmä vai? Törkeää nimittelyä! Ketuttaahan se varmasti, kun ihastus ihastuikin toiseen eikä juossutkaan kuola valuen vain sinun jättihinkkiesi/c:si perässä, tsiisus...
No kuule sellaista isojen, riippuvien rintojen haukkumista tällä palstalla ollut, että huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista pahin etten saa itseäni lihotettua. Kaverit sanoo että syön paljon mutta olen silti näin laiha. T. Ap
Treenaa lihaksia. Hoikka ja lihaksikas nainen on kaunis.m jos liikkuminen on ketterää. Horjuvaa holkkipolvea ei katsele kukaan.
Oon 169cm ja 44kg. Miehet lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä hoikkuudella ole väliä kunhan tissit ja perse löytyy. Eli lautuus on se ongelma.
Eli tässäkään mies ei etsi hoikkaa, vaan normaalipainoista.
Vai niin. Nyt taisikin selvitä syy ikisinkkuuteeni.
Vierailija kirjoitti:
Oon 169cm ja 44kg. Miehet lähestyy.
Ei taatusti lähesty. Olet syömishäiriöisten osastolla hoidossa anoreksian vuoksi.
Merkitseeköhän se kuitenkin enemmän, millaisesta miehestä pidät.