Työtön ystäväni saa vintedissä liikevoittoa noin 2500e kuukaudessa ja kerää täydet tuet, pitäisikö ilmoittaa verottajalle?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kateus on myrkyllinen sairaus. Eiköhän hän omaa omaisuuttaan myi.
En ole kateellinen. En vain halua että ystäväni syyllistyy petokseen.
Ap
Eli siis myy käytettyjä vaatteita korkeammalla hinnalla kuin mitä niistä on itse maksanut mukaan lukien muut kulut. Kertoisitko tarkemmin miten se onnistuu? Alkoi pikkasen kiinnostelemaan.
Jos minu työyön ystäväni onnistuisi jotenkin ansaitsemaan rahaa, olisin onnellinen hänen puolestaan sen sijaan, että kateellisena miettisin, kuinka voisin senkin pilata.
Kirppismyynnistä, kun myy omia tavaroitaan ja vaatteita, ei kai tarvi veroja maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minu työyön ystäväni onnistuisi jotenkin ansaitsemaan rahaa, olisin onnellinen hänen puolestaan sen sijaan, että kateellisena miettisin, kuinka voisin senkin pilata.
Minun työtön*
Onko työttömällä ystävälläsi ihan liikkeen kokoinen varasto myytävänä kun kuukaudessa sa 2500e? Muutama tuttu myynyt niin ei tuollaisia summia ole kertynyt. Eräälläkin vuoden aikana 600e.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis myy käytettyjä vaatteita korkeammalla hinnalla kuin mitä niistä on itse maksanut mukaan lukien muut kulut. Kertoisitko tarkemmin miten se onnistuu? Alkoi pikkasen kiinnostelemaan.
Ostaa vaikka jotain käytettyjä design laukkuja ja myy niitä parisataa euroa kalliimmalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä et ole mikään ystävä, vaan kateellinen paskahousu joka teeskentelee hyveellistä.
Sellainen sontatarina tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirppismyynnistä, kun myy omia tavaroitaan ja vaatteita, ei kai tarvi veroja maksaa.
Aika jumalaton varasto haluttuja vaatteita kys henkilöllä 😆
Onko hän ostanut puolet Marimekon tehtaanmyymälästä aikoinaan vai mistä moiset rahat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jumalaton varasto haluttuja vaatteita kys henkilöllä 😆
Yhden merkkilaukun hinta voi olla jo pelkästään tuon 2500€
Tukivittuuntuneet aloitusten tekijät, pitäisikö tehdä huoli-ilmoitus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä et ole mikään ystävä, vaan kateellinen paskahousu joka teeskentelee hyveellistä.
Olen ystävä. Aion estää ystäväni veropetoksen tai hänelle voi tulla suuremmat ongelmat myöhemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Esim tokmannista kolmet pikkarit kympillä, pidät niitä muutaman päivän ja myyty pois. Näin kymppi muuttuu viikossa sataseksi.
Sanni16kerava