Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei ole kiinnostuneet tosi hoikista naisista.

Vierailija
25.07.2021 |

182/59

Minua ei ole koskaan lähestytty.. Olen myös lauta

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hoika naiset on kuumia.

niin tarkoitat hoikkaa naista jolla peppu ja pienet rinnat?

Vierailija
62/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten oli aikamoinen hullunmylly elämässä ja laihduin stressin ja uupumuksen takia aika paljon, olin siis selkeästi alipainoinen mutta muuten täysin terve. Olin varmaan joku 41/159 ja todella moni mies luuli, että minulla oli syömishäiriö, mikä oli aika ahdistavaa. Nyt olen onnistunut keräämään painoa (45/159) ja miehiä riittäisi vaikka olen edelleen todella hoikka. Toki sellaiset miehet, joille tissit ovat kaikki kaikessa, tuskin kiinnostuvat kun olen edelleen a-kuppia.

Löysin itselleni miehen vuosi sitten joten muiden miesten mielipiteillä ei toki ole enää väliä. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten oli aikamoinen hullunmylly elämässä ja laihduin stressin ja uupumuksen takia aika paljon, olin siis selkeästi alipainoinen mutta muuten täysin terve. Olin varmaan joku 41/159 ja todella moni mies luuli, että minulla oli syömishäiriö, mikä oli aika ahdistavaa. Nyt olen onnistunut keräämään painoa (45/159) ja miehiä riittäisi vaikka olen edelleen todella hoikka. Toki sellaiset miehet, joille tissit ovat kaikki kaikessa, tuskin kiinnostuvat kun olen edelleen a-kuppia.

Löysin itselleni miehen vuosi sitten joten muiden miesten mielipiteillä ei toki ole enää väliä. :-)

Voisitko kertoa miten sait painoa? minun on todella vaikeaa lihottaa vaikka mielestäni syön nyt ihan normaaleja määriä ruokaa.. vatsa ei vaan kestä enempää. En ole anorektikko. Tänäänkin syönyt kaksi isoa annosta riisiä ja kanaa kookosmaidolla, 4 leipää juustolla ja illalla syön vielä tacoja ja jugurttia. Olisi ihanaa saada vähän "kurveja" vai meneekö se paino sitten vatsaan??

t.ap

Vierailija
64/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa miten sait painoa? minun on todella vaikeaa lihottaa vaikka mielestäni syön nyt ihan normaaleja määriä ruokaa.. vatsa ei vaan kestä enempää. En ole anorektikko. Tänäänkin syönyt kaksi isoa annosta riisiä ja kanaa kookosmaidolla, 4 leipää juustolla ja illalla syön vielä tacoja ja jugurttia. Olisi ihanaa saada vähän "kurveja" vai meneekö se paino sitten vatsaan??

t.ap

Aloin käymään salilla. En ole siis edelleenkään mikään lihaskimppu tai kukaan tuskin arvaisi että käyn salilla, mutta olen saanut siitä voimaa ja kestävyyttä (ja sitä lihaspainoa.)

Vierailija
65/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää. Kyllä osa on kiinnostuneita. Kaikilla miehillä vain ei ole samanlainen naismaku. 

Vierailija
66/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko ei päde kaikkiin miehiin, ei pidä yleistää. Itselläni hakusessa hoikka nanen mutta vaikea löytää kun kaikki suht saman ikäiset ovat syöneet itsensä pömppömahaisiksi läskitantoiksi. M50

Vierailija
67/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiinnostuu hymyilevistä ja helposti nauravista naisista. Se on ihan sama onko se mököttäjä laiha vai lihava, ei sellaista halua kukaan.

Vierailija
68/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😃sallikaa minun nauraa.

Vierailija
69/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkahan on painoindeksi alle 18,5. 18,5 on normaalin painon raja.

Harvaa miestä kiinnostaa tätä hoikemmat, mutta suomalaisille miehille normaalipainoinen on hoikka, koska suurin osa miehistäkin on pyöreitä ja ylipainoisia.

https://www.istockphoto.com/se/vektor/medicinsk-infografik-med-illustra…

Vierailija
70/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin koska tahansa tämän helposti lihovan vartaloni ja isot rinnat hoikan naisen vartaloon, vaikka on vähemmän kurvikas.

Vierailija
71/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia miehiä on. Ei kannata yleistää. Jotkut miehet haluavat todella hoikan jotkut todella ison, jotkut normaalivartaloisen jne. makuasioita.

Vierailija
72/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu että aina miehen pitäisi tehdä alotteet?

Naiset vinkuu tasa arvoa, mutta eivät voi itse tehdä mitää?

Todennäköisesti saat vastauksia ainakin että minkälaista on hakemassa jos ei muuten tärppää.

Senyt vaan on vaikea päästä tuollasen luurangon elämäntyyliin mukaan kun itse on rehevämpi.

Mitä sää oikeesti syöt;  jonkun jugurtin päivässä vaa?

Vierailija
73/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta nainen, joka on tosi hoikka, jollei yhtään mitään muuta pysty tarjoamaan. Ihan kiva lähtökohta tutustumiselle tottakai, mutta kropan lisäksi päässäkin saisi tapahtua muutakin, kuin silmien pyörittely.

Vierailija
74/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazzi kirjoitti:

Jännä juttu että aina miehen pitäisi tehdä alotteet?

Naiset vinkuu tasa arvoa, mutta eivät voi itse tehdä mitää?

Todennäköisesti saat vastauksia ainakin että minkälaista on hakemassa jos ei muuten tärppää.

Senyt vaan on vaikea päästä tuollasen luurangon elämäntyyliin mukaan kun itse on rehevämpi.

Mitä sää oikeesti syöt;  jonkun jugurtin päivässä vaa?

tätä mulle ihmiset aina sanoo : "etkö syö"! varmaan moni hoikka kuulut samaa.. tosi ärsyttävää, kun syön ihan normaalisti

t. ap

Vierailija
75/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta nainen, joka on tosi hoikka, jollei yhtään mitään muuta pysty tarjoamaan. Ihan kiva lähtökohta tutustumiselle tottakai, mutta kropan lisäksi päässäkin saisi tapahtua muutakin, kuin silmien pyörittely.

no mutta kiinnostus alkaa aina ulkonäöstä ensin...

Vierailija
76/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni pitkä nainen ei tästä varmastikaan tykkää mutta karu totuus on se, että miehet eivät tykkää pitkistä naisista vaikka mies olisi pitempi. Ap:n "ongelma" ei siis ole laihuus vaan pituus. Yleisesti ottaen miehet tykkäävät sellaisista korkeintaan 160-165 cm naisista joilla on muotoja (enkä nyt tarkoita mitään lihavaa). Esimerkkinä Anna Abreu, hän on lyhyt ja sen takia hän on hyvin suosittu miesten keskuudessa. Tosin onhan hän muutenkin kaunis.

Ps. Miksi ap et itse lähesty miehiä?

Itse 177cm ja aina vientiä riittänyt, myös päätä lyhyemmät miehet ovat kiinnostuneet :D joten aika turha kommentti, olisi mielenkiintoista nähdä oma naamasi 😁 oon muuten hengaillut myös abreun kanssa

Miksi sinä minun naamani haluat nähdä? Minä olen itse mies niin tiedän kyllä paljon paremmin tämän asian kuin sinä. Miehet tykkäävät enemmän lyhyemmistä naisista mutta paremman puutteessa pitemmätkin käyvät silloin tällöin.

Ps. Et sinä Anna Abreun kanssa ole ikinä "hengaillut". Olet korkeintaan ollut samassa paikassa ja tunkenut itsesi väkisin hänen seuraansa.

Vierailija
77/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä tällaisella "täydellisellä" vartalollakaan kelpaa parisuhteeseen. En heti eron jälkeen halunnut uutta suhdetta, mutta seksiä kyllä. Kun ex ei minua halunnut viimeisinä vuosina juuri ollenkaan. Niitä kertapanoja olisi ollut jonoksi asti ja seksisuhteitakin löytyi. Ja kovasti kehuttiin vartaloa. Ja on söpöksi ja nätiksikin sanottu, eli en naamastakaan ruma ole. Tasan 2 kertaa mut on kahville pyydetty tässä lähes 3v aikana. Ekasta miehestä ei kuulunut mitään sen jälkeen, hän oli mua vanhempi ja ylipainoinen. Toinen taas komea ja saman ikäinen. Ja hän halusi treffien päätteeksi seksiä. Eli tuskin ihan tosissaan hänkään on. Mutta niin, en sitten tiedä missä vika. Oon siis 163cm ja 50kg, rinnat on isohkot ja vartalo ns. tiimalasi. Olen tosi siro ja babyface. Mutta ei tosiaan miehet juuri lähesty, tosin baareissa en juuri ole käynyt, kun on tämä koronakin.

Vierailija
78/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kyllä minulla oli vientiä ennen avioitumista. Mieheni halusi pitkän ja hoikan naisen. Lisäksi ei tarvinnut ottaa opintovelkaakaan, kun sain mallintöitä opiskeluaikoina.

Jotkut pitävät puoleista ja jotkut ei. Onneksi meitä on erilaisia.

Musta vaan tuntuu kun ollaan ystävä porukalla tai missä vaan, heistä kiinnostutaan. He pukeutuu niin että osaa korostaa kurveja. Mikä en voi korostaa mitään kun ei ole mitään. Olisi noloa käyttää lautana jotain push up liivejä. T. Ap

Tosi hoikan kannattaa yleensä pukeutua vähän väljemmin, toki kapeaa vyötäröä korostaen. Isorintainen harvemmin pystyy käyttämään selästä avonaisia paitoja, kun taas sinä voisit ja sinulla on varmaan hurjan kaunis selkä, jonka voisit näyttää? Ja sääret on varmaan kilometrin mittaiset!

Hoikkakin voi tosiaan pukeutua hieman väljiin vaatteisiin. Näiden vaatteiden vaan tulee istua kunnolla, jotta hoikka ei "huku" niihin, mikä näyttää koomiselta. Olen itsekin hoikka ja vartalonmyötäiset vaatteet ovat pääasiassa enemmän edukseni, kuin väljät.

Vierailija
79/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni pitkä nainen ei tästä varmastikaan tykkää mutta karu totuus on se, että miehet eivät tykkää pitkistä naisista vaikka mies olisi pitempi. Ap:n "ongelma" ei siis ole laihuus vaan pituus. Yleisesti ottaen miehet tykkäävät sellaisista korkeintaan 160-165 cm naisista joilla on muotoja (enkä nyt tarkoita mitään lihavaa). Esimerkkinä Anna Abreu, hän on lyhyt ja sen takia hän on hyvin suosittu miesten keskuudessa. Tosin onhan hän muutenkin kaunis.

Ps. Miksi ap et itse lähesty miehiä?

Itse 177cm ja aina vientiä riittänyt, myös päätä lyhyemmät miehet ovat kiinnostuneet :D joten aika turha kommentti, olisi mielenkiintoista nähdä oma naamasi 😁 oon muuten hengaillut myös abreun kanssa

Miksi sinä minun naamani haluat nähdä? Minä olen itse mies niin tiedän kyllä paljon paremmin tämän asian kuin sinä. Miehet tykkäävät enemmän lyhyemmistä naisista mutta paremman puutteessa pitemmätkin käyvät silloin tällöin.

Ps. Et sinä Anna Abreun kanssa ole ikinä "hengaillut". Olet korkeintaan ollut samassa paikassa ja tunkenut itsesi väkisin hänen seuraansa.

Joopa joo nämä k ä äpi öt on nähty. Kun pitkä nainen astuu tilaan niin yksikään mies ei kiinnitä enää huomiota koko iltana siihen ovistoppariin minkä kanssa on tullut vaan tuijottaa sitä pitkää naista ja koittaa päästä lähelle.

Vierailija
80/112 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahin etten saa itseäni lihotettua. Kaverit sanoo että syön paljon mutta olen silti näin laiha. T. Ap

Humbe brag.

Vitsit, oon aika retee siitä, että oon mallimitoissa, enkä ees liho! MIten mä voisi leuhkia tällä mutta niin, etten jää kii? Nyt mä kekkasin! Mä esitän, et tää on ihan mieletön epäkohta, niin mä saan parhaassa tapauksessa leuhkia monta sivua ennen kuin joku äkkää, mitä mä tässä puuhaan!

Miksi ylipainoinen saa voivotella, ettei laihdu vaikka yrittää? Ainoastaan ikänsä normaalipainoisena tai yli olleet eivät voi samaistua harmiin siitä, miten joka toinen mainitsee sinun olevan laiha. Ihankuin asia a) kuuluisi heille pätkääkään, b) olidi mitenkään kohteliasta kommentoida toisen ulkonäköä negatiivisesti/kauhistellen ylipäätään. Yritäpä vähän päästä yli omista epävarmuuksistasi ja ymmärtää myös myös toisenlaisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi