Miksi nykyään esiintyy niin paljon inhoa miehiä kohtaan?
Kuulee koko ajan miten miehet ovat niin pahoja ja miten miesten pitäs sitoutua siihen johonkin Stubbin vetoomukseen yms. Aika ärsyttävää että kaikkia syyllistetään
Kommentit (22)
En tiedä eikä edes kiinnosta. Jos joku vihaa mua niin se ei ole multa pois.
En mä inhoa miehiä. En vaan tykkää kuspäistä, pitää osata käyttäytyä.
Koska miehet aloittavat sodan ja tappavat niin miehiä, lapsia kuin naisia. Ovat vastuussa ympäri maailmaa sodista ja kaikenlaisesta väkivallasta
Hyvää miestä kun ei ole jokaiselle erinomaiselle tarjolla, tässähän sitä ....... onhan se myöskin politiikkaan istutettu yhtenä akendana.
Siksi koska te olette lapsellisia, itsekeskeisiä ja tyhmiä.
Olen mies, ja mua ei pätkääkään kiinnosta mitä joku on musta mieltä.
Koska sitä ruokitaan mm itänaapurin toimesta. Ja suomalaiset naiset ulvovat mukana.
Etenkin keski-ikäiset miehet ovat sellainen ihmisryhmä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Vanhanaikaiset asenteet ja naisten aliarvioiminen oikein huokuu niistä. Eivätkä selkeästi kestä sitä, että nainen pystyy tekemään asioita myös itse ja tule toimeen itsenäisesti, saatikka jos huomaa, että nainen onkin se fiksumpi.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet aloittavat sodan ja tappavat niin miehiä, lapsia kuin naisia. Ovat vastuussa ympäri maailmaa sodista ja kaikenlaisesta väkivallasta
En mä vaan oo koskaan mitään sotaa aloittanut.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tuhoaa: r*iskaa, tappaa, vainoaa jne jne jne
Kumma kyllä viha suuntautuu vain suomalaisiin miehiin vaikka tietyt muut rodut ovat suorastaan tuollaisten juttujen maineessa.
Siis tarkoittan suomalaisten naisten suunnalta, persut kyllä niitä haukkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut ikinä siinä asemassa että voisit aloittaa? Et.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä eikä edes kiinnosta. Jos joku vihaa mua niin se ei ole multa pois.
On se varmasti siinä vaiheessa, jos menee henkilökohtaiseksi. Et varmaankaan haluaisi olla päivittäin tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka vihaa sua ihan hiki otsalla.
Miesviha on muodikasta, sekin on muualta meille rantautunut trendi. Jos laitat youtubeen sanat "I hate men" tulee läjäpäin toinen toistaan kreisimpiä avautumisia aiheesta.
Kyllä se on enimmäkseen ihan arkikokemusta ja ruohonjuurta, naiset kokoontuvat yhteen ja vertailevat muistiinpanojaan. Jonkin verran on myös nykyään kieltä ja hyviä selittäviä malleja sukupuolittuneelle väkivallalle, voi löytää lukemista. Miehillä on myös uusia tapoja olla inhottavia naisille, naisviha on kokonainen teollisuudenala ja tuote, samoin sen jatke, nykymuotoinen aikuisviihde. Miehet myös rankaisevat muita miehiä pehmeiden puoltensa esittelystä ja naisten vihaamatta jättämisestä. On niitä syitä vieroksua miehiä, muttei kaikkia tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kyllä viha suuntautuu vain suomalaisiin miehiin vaikka tietyt muut rodut ovat suorastaan tuollaisten juttujen maineessa.
Siis tarkoittan suomalaisten naisten suunnalta, persut kyllä niitä haukkuu
Etenkin noissa r*iskauksissa ovat huikeasti yliedustettuina verrattuna siihen, kuinka paljon heitä maassamme on. Esim. taksir*iskaukset ovat yksinomaan heikäläisten tekosia.
Juuri taas kivat "pojat" Turkissa käsitteli kissan hengiltä ja eivät saaneet mitään siitä?
Ei naiset yleensä eläimiä käytä hyväkseen tai tapa vaikka on niitäkin valitettavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut ikinä siinä asemassa että voisit aloittaa? Et.
Tuomioita henkirikoksista ja väkisinmakaamisistakin nolla (=0). Mikä siis mättää? Et voi tosissasi olettaa että miehet ovat joku monoliittinen ryhmä joka on kollektiivisesti vastuussa kaikkien muiden miesten koskaan tekemistä väärinteoista. Samalla logiikalla myös jokainen nainen = hhhuuooorrrra.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin keski-ikäiset miehet ovat sellainen ihmisryhmä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä. Vanhanaikaiset asenteet ja naisten aliarvioiminen oikein huokuu niistä. Eivätkä selkeästi kestä sitä, että nainen pystyy tekemään asioita myös itse ja tule toimeen itsenäisesti, saatikka jos huomaa, että nainen onkin se fiksumpi.
Ihan ymmärrettävää toimintaa pikku kanasilta, sillä setämies näkee pikku kanasen silmämeikin läpi suoraan pikku kanasen täysin tyhjään päähän.
Kuten itsekin kerroit, naiselle on saavutus tehdä asioita myös itse ja tulla toimeen itsenäisesti. Setämies pyörittää sitten rutiinilla työssään ne asiat, joita pikku kananen ei pysty tekemään itse ja setämiesten kollektiivinen toiminta mahdollistaa "itsenäisen" toimeentulon myös sille julkisen sektorin pikku kanaselle.