Mitä hassua/omituista teidän perheenjäsenet on sanoneet unissaan?
Meillä aina kuopus ja välillä mieheni puhuu unissaan. Viimeksi mies sanoi yllättäen "Mä oon nisäkäs" ja jatkoi vaan uniaan. :D
Kommentit (114)
Huusin miehelleni: "Vastaa nyt siihen puhelimeen!" kun oma herätyskelloni soi..
Mies käski tässä yksi yö, että "vie se pyyhe Mikolle". Eikä siis tunneta ketään mikkoa.
Kysyin muutamaan kertaan tarkennusta ja mies suuttui selvästi kun en ymmärtänyt häntä ja lopulta käänsi suurieleisesti minulle selkänsä ja huokasi syvään. :D Yleensä ei juurikaan puhu unissaan.
Veljeni oli kävellyt vanhempien makuuhuoneeseen kysymään närkästyneenä: "Näkyykö iskän puhelimessa sen heräämisaika?!". Ja marssinut tiehensä. Kerran rojahti vanhempien sänkyyn kyselemään, josko pelattaisiin kimbleä. Ja veljeni oli tällöin aikuinen.
Isän serkku on tosin joskus kuulemma tehnyt autoremonttia unissaan. Jalat sojottaneet sängyn alta ja mutissut vaimolleen: "ojennapa se jakoavain"
Mä olin messunnut miehelle unissani "Tämä peitto ON PYHÄ"
Vierailija kirjoitti:
Isän serkku on tosin joskus kuulemma tehnyt autoremonttia unissaan. Jalat sojottaneet sängyn alta ja mutissut vaimolleen: "ojennapa se jakoavain"
Ihana
Mies kerran yöllä horisi: "Ei, ei, ei en mä haluu tappaa niitä." Aamulla ei muistanut mitä unta oli nähny :/
Mieheni kerran unissaan hieroi käsiä ja mietiskeli rakentavansa minipommia meidän akvaarioon. "mä tässä oon miettiny, että haluaisin rakentaa piiiienen pienen pommin tuonne meidän akvaarioon. Olisi upeaa upottaa veteen pieni pommi ja katsoa mitä kalat tuumaa, kun tapahtuisi pieni vedenalainen räjähdys" :DD
Aamulla ei ollut mitään muistikuvia pommi-keskustelusta.
3v tyttö nukkui välissämme, nousi yhtäkkiä istumaan ja julisti "mie olen ihan sekaisin " :D
Kaveri joskus selitti jotain höpölöpöä ja ainoa minkä sain välissä selvää oli "piste peedeeäf (.pdf)". Piti jotain nörttihommia tehdä unissaankin.
Tyttäreni joskus kikattaa heleästi unissaan ja usein luulen että hän on herännyt ja ilahtunut asiasta. Kuitenkin nukkuu sikeästi kun menen tarkistamaan.
Tyttäreni paukasi eräänä myöhäisiltana huoneestaan, oli käärinyt sängynpeitteen käsivartensa ympärille niin kuin kipsi olisi. Sanoi : " Haluan ulos täältä." Kääntyi takaisin nukkumaan, irrotin käärön. Tytöllä silmät koko ajan auki, mutta muuten kuin robotti. Aamulla ei muistanut mitään koko asiasta.
Itse olen joskus poikaystävälle kiukkuisena kuulema sanonut, että et sää ymmärrä ku sulla o persikka päässä!! :D on nauranut tällä möläytykselle jo useamman vuoden :D
Mulla oli pari viikkoa sitten lämpö- ja sähköopin tentti. Olin sitten illalla mennyt ennen poikaystävääni nukkumaan ja alkanut unissani opettaa poikaystävälleni sähköoppia ja selostanut puhelimen laturin toimintaa. Sitten aloin yhtäkkiä väittämään, että on pelkkää kusetusta, että johdon pituus vaikuttaisi latausnopeuteen.
Päivän naurut :"DDD