Mitä hassua/omituista teidän perheenjäsenet on sanoneet unissaan?
Meillä aina kuopus ja välillä mieheni puhuu unissaan. Viimeksi mies sanoi yllättäen "Mä oon nisäkäs" ja jatkoi vaan uniaan. :D
Kommentit (114)
En juuri koskaan saa selvää tai mumina on niin lyhytkestoista ettei yhdestä sanasta saa mitään tolkkua vielä mistä on kyse.
Mutta ex vastaili mulle unissaan, esim. luulin hänen olevan hereillä ja totesin etten taida saada unta, ja hän vastasi että "mihin laatikkoon sä ne unet pistit, kun muakin väsytti siellä sotkussa älyttömästi", tai hän kysyi kelloa ja vastasin, jolloin hän totesi että seitsemältä vaihtuu väijy. Oli siis armeijassa tuolloin.
Mieheni puhui pariviikkoa sitten unissaan hotelli huoneesta, toisti moneen kertaan että "yksi huone yhdelle" kun kysyin mikä huone hän mutisi "no ei mitään..." oli nähnyt unta jostain varaamisesta :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:49"]Mieheni puhuu kanssa aina unissaan, yleensä omalla kielellään niin en ymmärrä mitään, mutta yks yö huus "jesus, jesus" tosi monta kertaa. Hyi kun säikähdin :D
[/quote]
mun mies huutaa kanssa aika usein Jeesusta unissaan. On tansaniasta kotoisin ja puhuu unissaan epäselvää swahilia joten en ymmärrä, mutta tosi usein saa sellaisia kohtauksia että hakkaa unissaan ilmaa ja paniikissa huuta "Jesus!Jesus!" on pyytänyt että herärän aina kun näin tapahtuu. Hänellä kuulemma kaikki painajaiset liittyvät aina jotenkin paholaiseen, ja huutaa siksi Jeesusta apuun
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:49"]Mieheni puhuu kanssa aina unissaan, yleensä omalla kielellään niin en ymmärrä mitään, mutta yks yö huus "jesus, jesus" tosi monta kertaa. Hyi kun säikähdin :D
[/quote]
mun mies huutaa kanssa aika usein Jeesusta unissaan. On tansaniasta kotoisin ja puhuu unissaan epäselvää swahilia joten en ymmärrä, mutta tosi usein saa sellaisia kohtauksia että hakkaa unissaan ilmaa ja paniikissa huuta "Jesus!Jesus!" on pyytänyt että herärän aina kun näin tapahtuu. Hänellä kuulemma kaikki painajaiset liittyvät aina jotenkin paholaiseen, ja huutaa siksi Jeesusta apuun
[/quote]
Mun mies sano ihan samaa tosta yhdestä kerrasta. :D onpas outoa. Se on kotoisin Ghanasta.
Hassuinta on ollut kun silloin alakouluikäiset poikani keskustelivat unissaan. Toinen sanoi jotain siansaksalla ja toinen vastasi siansaksalla takaisin.
Meidän lapsi puhuu yhtenä yönä suomea, toisena ruotsia ja kolmantena englantia.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:24"]
Meidän lapsi puhuu yhtenä yönä suomea, toisena ruotsia ja kolmantena englantia.
[/quote]
Sama juttu mun nuoremman lapsen kanssa. Välillä puhuu suomea, välillä englantia ja välillä saksaa. :D
Kertokaa lisää. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 23:49"]Mieheni puhuu kanssa aina unissaan, yleensä omalla kielellään niin en ymmärrä mitään, mutta yks yö huus "jesus, jesus" tosi monta kertaa. Hyi kun säikähdin :D
[/quote]
[/quote]
Mun mies sano ihan samaa tosta yhdestä kerrasta. :D onpas outoa. Se on kotoisin Ghanasta.
[/quote]
Ehkä ne on peloteltu puolikuoliaaksi lapsena, ja koska eivät sitten eläkään täällä aikuisena ihan niin kun Raamattu sanoo niin ne paholaispelot tulevat uniin. En tiedä, mutta mun anoppi on ainakin sellainen tosihihhuli etten yhtään ihmettele jos on lapsensa pelotellut loppuiäksi. (anoppi on siis ihana ihminen, mutta elää vain jumalalle ja puhuu kielillä, näkee demoneita ja parantaa jumalan voimalla...ainakin omasta mielestään)
Alakoulu ikäinen poikani huusi kerran yöllä "MUTTA MUN hammasharja tippu!" sain kauheen säikähdyksen siitä ja menin kattoo että nukkuhan se varmasti :D
Tästä on jo vuosia mutta vieläkin nauramme tälle mieheni kanssa ( hän tosin ei muista tapahtuneesta mitään, luonnollisesti ).
Eräänä yönä mieheni nousi istumaan sängyssä, katseli makuuhuoneen nurkkaan ja koukisti sormensa ja houkutteli jotain " tule vakuumiin, tule tule " sellaisella mairittelevalla äänellä. Oikeasti se oli kyllä todella spookya vaikka jälkeenpäin onkin naurattanut :D
Itse sanoin säädölle kuulemma yhtenä yönä, että en tykkää pupuista. Ja eräänä toisena yönä se sama säätö mutisi jotain epäselvää, niin kysyin että puhuuko se unissaan. Vastasi että joo, ja lopetti siihen.
11v tyttäreni tokaisi unissaan "hei minä olen April Rose" ja perään hihitys. Kyllä siinä oli naurussa pidättelemistä :D liikaa barbie leffoja kenties. ;D
Pikkusisko joskus muinoin ihan herätti mut yöllä:
Sisko:"Hei Suvi... Suvi hei"
Minä:"häh? Nii?"
Siskolla silmät puoliks auki ja luulin sen olevan hereillä.
S:"Ootsä nähny mun luistimii?"
M:"En oo? Onks täst pakko puhuu nyt?"
S:*epäselvää mutinaa*
M:"Mitä?"
S:"EI KUULU SULLE!"
M:*Tuijotan hölmistyneenä* ok...
Myöhemmin samana yönä
S:"Hei Suvi, kuuletsä?"
M:"No mitä nyt taas?"
S:"Mikä sen mun luistelumaikan nimi on?"
M"Tuuli, mitä hittoo sä oikee selität? En mä tiiä, ja mä nukun nyt!"
Aamulla kyselin mitä hittoa sisko oikeen höpis ja väiti ettei oikeesti muista mitään tommosta. Sillä on kyl aina ollu taipumusta unissa puhumiseen.
Mä olin kuume huuruissa (39 astetta) alkanut yhtäkkiä huutaa että
" tuo nyt se saatanan imuri" ja aina kun mies oli huutanut takasin että mitä varten, olin vaan huutanut tuota samaa koko ajan kunnes herään siihen että mies seisoo oven suussa imuri kädessä ja sanoo mulle että mitä sä tällä teet. Jyminää tietysti hereillä sanon etten yhtään mitään, ootko pimee?
ollaan naurettu monta kertaa ja mainittakoon että en koskaan kiroile.
Mun äiti joskus kauan sitten alkoi yskimään unissaan ja sylkäs vaan yhtäkkiä lattialle. :D Kysyin mitä se siihen sylkee niin äiti vastas "Hekoheko vessanpönttöön se meni"
Yhtenä aamuna alkoi herätyskello soimaan ja mies alko läpsimään itseään otsaan. Sanoin, että sammuttais sen jo ja mies vastas "No eksä nää ku mä yritän koko ajan!!" Ja alko läpsimään vielä kovempaa otsaansa. :'D
Itse olin teini-ikäisenä toipumassa umpisuolileikkauksesta. Äiti oli katsomassa minua sairaalassa ja olin kuulemma torkahdellut ihan sekunneiksi ja herätessäni vaikeroinut kuinka hoitajat söi mun karkit.
Ex joskus muinoin.. Tönin hereille ja sanoin et hitto herää! kuorsaat iha törkeästi! Niin tämä siihen et 'eikun mulla on aina tää ylänappi auki'. Tästä jäikin vuosiksi 'hei, herää - sulla on taas ylänappi auki'
:)
Minut varmaan tunnistaa tästä mutta yhtenä yönä heräsin mieheni kuorsaukseen ja ihan unenpöpperössä sanoin hälle :"nyt kyllä käännät kylkeäs, K****!" käyttäen hänen KAVERINSA etunimeä!! Supernoloa!
Mies totteli nätisti eikä aamulla ilmeisesti mitään muistanut kun ei kuittaillut! :"D mainittakoon vielä että koskaan en tähän hänen ystäväänsä ole siis mitään vetoa tuntenut enkä missään tapauksessa tosissaan kuvitellut hänen makaavan minun vieressä! Olin vain jotenkin erittäin tokkurassa! :D
Justiinsa tyttö pomppas tossa vieressä ylös ja osoitteli sormella ja selitti jotain "sillä oli sellainen jännä laulu kato, sellanen tosi hyvä laulu" kysyin että kellä, ja vastasi vaan "sillä... sillä... laulajall.. krrhh" ja rojahti pitkälleen takaisin.
Mieheni puhuu kanssa aina unissaan, yleensä omalla kielellään niin en ymmärrä mitään, mutta yks yö huus "jesus, jesus" tosi monta kertaa. Hyi kun säikähdin :D