Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hassua/omituista teidän perheenjäsenet on sanoneet unissaan?

Vierailija
03.08.2014 |

Meillä aina kuopus ja välillä mieheni puhuu unissaan. Viimeksi mies sanoi yllättäen "Mä oon nisäkäs" ja jatkoi vaan uniaan. :D

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä yönä mies ähisi ja puhisi ja kieppiä sängyssä ja hermostuin siihen pyörimiseen ja kysyin että mitä sä oikein teet niin mies vaan vastasi kiukkuisesti että oon paskalla, mitä sitten..

olin olin hetken ihan ihmeissäni kunnes tajusin että nukkuu ja siitä vartin päästä tajusin että sehän voi oikeesti paskantaa jos luulee olevansa vessassa ja herätin sen vain kysyäkseni onko hänellä kakkahätä ja mies sanoi ettei todellakaan ja oliko muuta.. 

Vierailija
62/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies töni mut yöllä hereille, kysyin silmät kiinni puoliunessa että mitä nyt, niin mies kysyy, että mitä me keskellä tietä tehdään kun tuolta tulee rekka! Kyllä säikähdin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi niistä idiooteista jotka teininä katsoi liian pelottavia kauhuleffoja ja pelkään siis pimeää. Joskus karaisen itseni ja yritän olla välittämättä mutta kerran oli pakko herättää mieheni joka oli juuri mennyt nukkumaan. Sanoin että mun pitää päästä pissille ja mies lupasi tulla. Mitään ei tapahtunut. Herättelin uudestaan ja ilmoitin asiani, johon mies vastasi että "kuse tohon vatiin". Meillä ei ole vatia makkarissa tai olemassakaan ja mies ei muista keskustelua lainkaan. Ja nykyään pidän pientä valoa öisiä vessareissuja ja lasten yöheräämisiä varten itselleni.

Mies on lukemattomia kertoja selittänyt mitä hauskimpia juttuja keskellä yötä unissaan, harmi kun en muista niitä parhaimpia. :/ Viimeksi olin tullut hieman myöhemmin nukkumaan ja juuri olin saamassa unenpäästä kiinni, hän sanoi "Aa, Jorma" (nimi muutettu), aivan kuin hän olisi esitellyt itsensä. Humalassa mies myös kävelee unissaan, ei aina löydä vessaan mutta onneksi harvinaista.

Itse olen ystäväni mukaan ollut laskemassa pulkkaa tmv unissani, taisin sanoa ainakin että "pois alta!".

Vierailija
64/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mies oli kova höpöttämään unissaan ja saikin aikaan usein keskustelua. Asuttiin teininä vanhempieni luona ja hän sitten meni päiväunille kerran ja hyvät unenlahjat omaavana hän nukahti heti ja sikeästi.

Yhtäkkiä hän pomppas ylös ja osoitti sormella jotain.

- Kato! KATO NYT!

minä: joo katon kokoajan, mikä nyt?

- Etsä nää ku tuolla se menee, hyppäs sängyn alle! No kato nyt!

Kurkistin sängyn alle ja sanoin ettei siellä mitään ole. Hän huokaisi helpotuksesta ja jatkoi nukkumista. 10 min sen jälkeen hän hän potki peittoa päältään

- Vittu ku sun pitää vetää näitä kaapeleita sängyn yli!

Joo...ei siitä mitään kaapelia menny :D Tämän jälkeen ei kauaa mennyt kun hän naureskeli unissaan ja pakko oli kysyä että mikä niin naurattaa.

- hihihi ku tuolla menee tommonen bemmi...se on iha täynnä karkkeja.

Tässä vaiheessa meinasin jo tukehtua nauruun ja käskin äitini kuuntelemaan niitä juttuja. Äiti ei uskonut että kukaan voisi jutella unissaan ja käski sanoa jätkälle että hänen äitinsä (joka ei koskaan ollut käynyt siellä) oli juuri tullut pihaan. No minä sanoin sen ja jätkä vastasi.

-Noniin, kyllä mä tiesin että se tulee vielä *vittuuntunut huokaus*.

Nauroin äidin kanssa ihan kippurassa ja kohta poikaystävä heräsi ja kummasteli kun ei annettu rauhassa nukkua :D

Samainen jätkä myös vähän vanhempana otti minua olkapäästä kiinni keskellä yötä ja hihitteli.

- mä oon niin ninja ettei noi nokkoset osu muhun!

Joo nauraa on saanu mutta säikäyttikin kerran kun tämä exä löi unissaan jalkaan todella kovaa ja karjaisi päälle jonkun kirosanan. Koita siinä unenpöpperössä tajuta mitä tapahtuu :D

Vierailija
65/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli nukahtanut sohvalle ennen kuin tulin iltavuorosta kotiin. Herätin pusulla, ja pyysin tulemaan makkariin jatkamaan unia. Vastaus oli "Ei nyt pysty ku vaimo tulee kohta kotiin" =D

Vierailija
66/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä alko unissaan huutamaan sellasta tarzan huutoa. Jumankauta ku säikähdin ja herätin sen ja kysyin onko joku hätänä. Se veti peiton naamalle ja alko nauramaan ja sano et ei saa puhua sille ku sitä hävettää :D

Vierailija
67/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan hauskoja nää! Nauran ääneen, muu perhe nukkuu, pitäisi olla hiljaa... :)

Vierailija
68/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini näkee useasti seksiunia, puhuu unissaan hyvästä panosta :D

Vierailija
69/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona asuessani puhuin usein pikkuveljeni kanssa unissani, siis keskustelimme keskenämme niin että molemmat nukkuivat :D meillä oli isän luona yhteinen makuuhuone ja kerrossänky, isä kuunteli aina aamuisin meidän juttujamme :) itse en tiedä mitä ollaan puhuttu, on isä jotain kertonutkin mutta ei ole jäänyt mieleen. Useimmiten kuulemma puhuttiin kumpikin täysin eri juttuja, mutta välillä isä ei tiennyt oltiinko hereillä vai ei kun oli ihan loogisia keskusteluja.

Yksi hauska juttu oli myöhemmin kämppiksen kanssa asuessani opiskelijana kun heräsin itsekin siihen kun aloin laulaa v-m loirin Lapin kesää :D edelleenkin puhun paljon unissani, olen tehnyt sitä pienestä saakka ja pienenä kävelin myös unissani, heräsin melkein joka yö jostain muualta kuin sängystäni.

Vierailija
70/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevari poikaystäväni alkoi unissaan laulamaan tuonelan koivut biisiä...jipun versiona ja tyttömäisellä äänellä :D "vierii kyynel vierii toinen vierii..."

Vierailija
71/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana, nukuin huonosti koska sikiö potki paljon ja oli vaikeaa löytää hyvää asentoa. Herään sitten siihen että mies tökkii mua hereille ja ilmoitti että toi nyt mulle sitä vettä koska mul oli jano. (Joo, olin pyytänyt ja saanut jo pari tuntia aikaisemmin....)

Kesti aika kauan ennen kuin nukahdin, ja sittwn heräsin taas... siihen että mies leikkii herra Hapsiaista ja laulaa jotain sormileikkiä ja "kävelytti" herra Hapsiaista kädelläni.

Vierailija
72/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas, loistava ketju. Hihitän ja kyynelehdin täällä, mies nukkuu vieressä ja kohta varmaan kommentoi unissaan. :')

Yks kauheimmista on ollut se, kun mies on ruvennut yhtäkkiä yöllä tiuskimaan, että "anna tänne se!" Mä sitten että mikä, niin mies tahtoi puhelimen ja siitä taskulamppusovelluksen, jotta voi katsoa sitä mitä kuulemma näki huoneen nurkassa... Piti kyllä herätellä se samantien, että eihän se nyt jumankauta oikeesti nähny siellä jotain. :D

Ihanin oli, kun se aivan yhtä yllättäen nousi unissaan istualleen, rupesi ronskein ottein silittämään vieressään nukkunutta kissaamme ja päästi vielä vienon 'kur'-äänen , siis mies, ei kissa. :D Katti tais vähän hämmentyä...

Kaikkea mahdollista muutakin se on kaksikielisenä jaaritellut öisin, selittää yleensä jotain puutaheinää ja on hirveän ärsyyntynyt kun mä en ymmärrä. Siis vaikka oiskin yhteinen kieli just silloin, niin jutusta ei silti tahdo tulla tolkkua. On ollut yöllä hakemassa kaalia, kissan kuppia... Oudoin oli se, kun mies heräsi kuulemma yöllä mun rillit päässä (ei itse käytä silmälaseja), eikä sillä ollut mitään havaintoa miten ne oli joutuneet sen päähän..! :D

Vierailija
73/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nukuin ensimmäistä yötä tulevan mieheni vieressä hän toisti suurimman osan pesuainemainoksesta (olisko Omo missä on niitä mollamaijaihmisiä) ja josa sanottiin jotain tähän tyyliin "Ja maailma räjähtää väreihin!".  Ei ole sen jälkeen puhunut unissaan.

Vierailija
74/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 03:27"]Ei jestas, loistava ketju. Hihitän ja kyynelehdin täällä, mies nukkuu vieressä ja kohta varmaan kommentoi unissaan. :')

Yks kauheimmista on ollut se, kun mies on ruvennut yhtäkkiä yöllä tiuskimaan, että "anna tänne se!" Mä sitten että mikä, niin mies tahtoi puhelimen ja siitä taskulamppusovelluksen, jotta voi katsoa sitä mitä kuulemma näki huoneen nurkassa... Piti kyllä herätellä se samantien, että eihän se nyt jumankauta oikeesti nähny siellä jotain. :D

Ihanin oli, kun se aivan yhtä yllättäen nousi unissaan istualleen, rupesi ronskein ottein silittämään vieressään nukkunutta kissaamme ja päästi vielä vienon 'kur'-äänen , siis mies, ei kissa. :D Katti tais vähän hämmentyä...

Kaikkea mahdollista muutakin se on kaksikielisenä jaaritellut öisin, selittää yleensä jotain puutaheinää ja on hirveän ärsyyntynyt kun mä en ymmärrä. Siis vaikka oiskin yhteinen kieli just silloin, niin jutusta ei silti tahdo tulla tolkkua. On ollut yöllä hakemassa kaalia, kissan kuppia... Oudoin oli se, kun mies heräsi kuulemma yöllä mun rillit päässä (ei itse käytä silmälaseja), eikä sillä ollut mitään havaintoa miten ne oli joutuneet sen päähän..! :D

[/quote]

Kiitos aamun parhaista nauruista!! Voin vain sieluni silmin nähdä kissan "WTF?!" ilmeen!! :D

Vierailija
75/114 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36:n mies hetki sitten (unissaan tietysti): "Tuossa on sitä Koskenlaskijaa leivän päälle."

Viime yönä kokeilin eri taktiikkaa ja myötäilin ja myhäilin kaikkeen siansaksaan mitä mies sanoi. Vaikutti tyytyväiseltä, käänsi kylkeä ja lopetti siltä erää jutustelun. :)

Vierailija
76/114 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista hauskalle ketjulle :)

Vierailija
77/114 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, ihana ketju! Tuli pari unissapuhelua mieleen...

Itse olen kova puhumaan JA kävelemään unissani. Olen kuulemma (avokin mukaan) ollut unissakävelemässä vessaan, ja raivonnut mennessäni että "Missä mun banaanit on?!" :D sitten seisoskelin unissani sängyn vieressä, kunnes minut piti vetää sänkyyn.

Ja sitten joku toinen yö en kävellyt unissani, vaan lauleskelin vähän! Avokki heräsi, kun hoilotin unissani "po po poppoopoppopogr feish" ... Eli Lady gagan pocer face, ja vielä ihan non stoppina :)...

Pikkuveljeni (nyt 18 v) oli ainakin teinivuosinaan yhtä eloisa unissaan kuin minä! Kun asuttiin vielä vanhempiemme luona, yöllä vessassa käydessä veljeni oli kurvannut unissaan minun sänkyyni! Sain sätkyt kun pimeässä huoneessa kuorsasi joku, eikä veli meinannut edes lähteä vaikka hätistelin :D !

Sitten eri yönä veljellä oli kai nälkä tms kun unissaan tunteella huokaisi "Mmmm.... MANSIKKAKIISSELI."

Että näin :)

Vierailija
78/114 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti uhkaavaan sävyyn olin tivannut, että KUOLAANKO PIANOOS? Mies käyttää tätä ikävästi riitatilanteissa minua vastaan. Että älä vaan pianoon kuolaa kuiteskaan. Jaa, eihän sitä koskaan tiedä. Tosin piano on minun.

Vierailija
79/114 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveljeni oudot selitykset: "Ville älä hei oikeesti. Älä! Älääläälä. Hei mä häviin missä appelsiini. Missä. Ville lopeta nyt." Ville on hänen kaverinsa. Pelasivat kai jotakin..?

Vierailija
80/114 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni joskus melko pienenä luuli menevänsä yöllä vessaan. Isä sattui olemaan hereillä, ja meni perässä katsomaan mitä tämä meinasi. Veli oli mennyt vessan sijasta kylppäriin, ja oli avaamassa pyykkikorin kantta (kuvitteli sen olevan vessanpönttö). Isä kysäisi, mitä tämä oikein luuli tekevänsä, mihin veli mutisi "no eksää näe..."