Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hassua/omituista teidän perheenjäsenet on sanoneet unissaan?

Vierailija
03.08.2014 |

Meillä aina kuopus ja välillä mieheni puhuu unissaan. Viimeksi mies sanoi yllättäen "Mä oon nisäkäs" ja jatkoi vaan uniaan. :D

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-vuotias poikani piehtaroi sängyssä unissaan. Pyörimiseen ja ähinään sekoittui pian tyytyväistä myhäilyä. Viimein hän sanoi kirkkaalla ja nautinnollisella äänellä: "Nakkeja."

Vierailija
82/114 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unissani tökkinyt miehen hereille, ja sanonut tälle että telkkari on päällä. Hetken aikaa oltiin kuulemma väitelty, kunnes olin nukahtanut. Kerran kävelin unissani, ja irroitin taulun seinältä. Yritin ripustaa sitä unissani kahteen eri ikkunaan, mutta kun ei onnistunut, niin laitoin taulun pöydälle ja jatkoin uniani. Olen myös käynyt laittamassa keittiöön valot ja mennyt takaisin nukkumaan, siirtänyt olohuoneen pöydän vinoon ja mennyt takaisin nukkumaan. Olen löytänyt aamulla vierestäni maalipurkkeja ja vienyt erilaisia tavaroita keittiöön. Viimeisin kävely reissu oli sellainen kuin, kuulin että mieheni olisi sanonut että etsi vauvalle pipo. Lähdin sitten taskulampun kanssa etsimään, mutta kun en löytänyt, niin menin takaisin nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä, ihan mahtavia!

Vierailija
84/114 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kysynyt mieheltä keskellä yötä, että "missä se pommi on?". Mies sitten kysynyt, että mikä ihmeen pommi, johon olin vihaisena sanonut että "no se vitun pommi mistä just puhuttiin!!". Mies oli ollu ihan että täh :D nousin sit ylös sängystä ja mutisin jotain vihaisena ja menin vessaan. Heräsin siellä vessassa kun olin kusella :D
Kiljun paljon unissani jos näen pahaa unta.

Vierailija
85/114 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran heräsin itse siihen, kun huusin äitiä. Ja olen sentään miehen kanssakin asunut jo 10 vuotta. Mies ei onneksi herännyt, mutta itseäni nauratti :)

Vierailija
86/114 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsis

Vierailija
87/114 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana olin kaverin luona yökylässä ja kaveri oli sitten herännyt, kun olin kujerrellen naureskellut Vesa, hihii, älä Vesa hei... Ja tämä Vesa oli toki luokallamme. Voi jestas että sain kuulla tästä kuittailua pitkään, mutta nähtävästi uneni ei kaikunut sentään Vesan korviin.

Viime aikoina olen nukkunut todella levottomasti, ja joka kerta kun unessa mieheni on käyttäytynyt minua kohtaan kamalalla tavalla, on vieressä nukkunut mieheni saanut tuta kyynärpäästäni... Varmaan todella kiva herätä kunnon kolhaisuun suoraan silmään. Olen myös kiljaissut muutaman kerran itkuisasti tyttäremme nimeä niiin että mies on herännyt ja luullut että tyttö on tosiaan tullut huoneeseen jossain hädässä. Jonakin aamuyönä myös herätin mieheni tökkimällä ja mutisemalla, että sun vuoro herätä. Mies oli kuulemma lähtenyt lasten huoneeseen luullen että lapsi oli herännyt, mutta eipä tietenkään ollut. Ärsyttävintä tässä kuulemma oli, että tämä toistui samana yönä vielä kaksi kertaa!

Olen myös itse herännyt monesti siihen, että olen sanonut jotain aivan järjetöntä. Parhaiten on jäänyt mieleen teininä lausumani "aamuisin ilma haisee traktorin hielle" (olen kaupunkilainen). Tässä taannoin näin myös seksiunta, jossa olin nähtävästi collegessa ja paneskelin vähän jokaisen kanssa, kun kurssitarjontakin taisi kattaa vain kimppakivaa. Heräsinkin voihkiessani että pane kovempaa, ja lähinnä nauratti tuon unen juoni.

Vierailija
88/114 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräänä yönä ilmeisesti ollut kaupan kassalla töissä, sillä yhtäkkiä olin iloisesti unissani sanonut "oliko plussakorttia?"

Vierailija
89/114 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :D

Vierailija
90/114 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
91/114 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän niin moni puhuu unissaan nakeista?

Vierailija
92/114 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
93/114 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä imitoin joitain elokuvien hahmoja kun nukun :D Poikaystävä oli säikähtänyt kunnolla kun yhtäkkiä huusin täysil: "HARRYYYYYY!" :'DD

Vierailija
94/114 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppendaali

Vierailija
95/114 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
96/114 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo nukahtanut kun mies tuli nukkumaan, olin todennut hänelle tiuskaisten "mee omaa sänkyys nukkumaa" luulin vissii lapseksi kun tulee usein vieree.
Olen myös komentanut miestäni "laittamaan topin vaipat siihen" , mies kysyi aamulla kuka on topi?

Vierailija
97/114 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin 19-vuotiaalta tyttäreltäni tuleeko hän jo aamukahville ja hän vastasi puoliksi unissaan "ei me oikeesti osteltu paljoo". Selitti myöhemmin nähneensä unta, että oli ollut kavereidensa kanssa shoppailemassa ja koki huonoa omaatuntoa, kun oli tuhlaillut niin paljon.

Eräänä toisena aamuna hänen huoneestaan kuului "mä unohdin ne monisteet, eiei", minkä jälkeen hyppäsi/putosi sängystä. Kuulemma opiskelustressi vaikutti jo uniinkin.

Vierailija
98/114 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/114 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on kertonut musta aika paljon eri juttuja :D esimerkiksi oltiin mökillä yötä ja nukuin äidin vieressä (olin jotain 12). Yhtäkkiä olin nousut polvilleni ja levittänyt kädet. Sitten olin alkanut selittää jotain siansaksaa. Äiti oli sanonut että tuu nyt alas, et sää voi toillein tehä. Hetken päästä olin käynyt makaamaan ja vaipunut sikeään uneen.

Toinen juttu oli se kun olin ollut sohvalla istumassa ja äiti tuli yövuorosta, sitten äiti tuli olkkariin

Minä:Missä äiti on?

Äiti:Että mitä?

Minä:No että missä äiti on!?

Äiti:tässähän mää

Minä:Joo joo

Sitten olin sammuttaa telkkarin ja mennyt takaisin huoneeseeni. Huoneessa olin sitten nukahtanut mutta äiti kertoi että olin itsekseni naureskellut ja sanonut "Topias (mun pikkuveli) Mä oon vähän tyhmä" ja naurua päälle

Vierailija
100/114 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hyräili kerran supermiehen tunnaria (katoin sitä parhaillaa telkkarista)

Hän myös on muutaman kerran kysynyt multa et tahdonko kaljan