Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hassua/omituista teidän perheenjäsenet on sanoneet unissaan?

Vierailija
03.08.2014 |

Meillä aina kuopus ja välillä mieheni puhuu unissaan. Viimeksi mies sanoi yllättäen "Mä oon nisäkäs" ja jatkoi vaan uniaan. :D

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppiduppi, nää on hauskoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni mutisi joku aika sitten unissaan, että "popo (mopo) pruum pruum! " Hän oli siis pari kuukautta yli vuoden ikäinen tuolloin. :D

Vierailija
4/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pienenä mökillä keskellä korpea ja pikkusiskoni oli noin 7-vuotias. Yhtäkkiä keskellä yötä herään siihen kun siskoni sanoo rauhallisella äänellä: "no mutta hei, eikö nyt olisi aika pelata erä biljardia? "

Vierailija
5/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani sanoi umpiunessa "Lanttuja saa syoda ainoastaan kun aika on siihen kypsa". Aamulla hanella ei tietenkaan ollut hajuakaan mistaan lantuista.

Vierailija
6/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena pikkusiskoni käveli yöllä huoneeseeni ja hoki nimeäni itku kurkussa ja "Mä en voi nukkua kun se pakottaa leikkimään!" Kysyin säikähtäneenä että kuka, "No SE!". Olin että mitä ja sisko jatkoi selostusta että tahtoo nukkua mutta se ei anna koska se pakottaa leikkimään. Ihan yhtäkkiä sisko rentoutui ja huokaisi, että "No nyt se lähti!" ja käveli takaisin huoneeseensa nukkumaan. Voitte olla varmoja että mua pelotti ja tuli ties mitä kummitusjuttuja mieleen. Aamulla sisko ei muistanut mitään.

Vierailija
7/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kietaisi käden reteästi vyötäisilleni, ja totesi, "mä oon sit *nimensä* Hetken päästä kysyi "miten se tehdään?", kääntyi selälleen makaamaan jalat ja totesi "no rouva opettaa".

Vierailija
8/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:40"]

Exä kietaisi käden reteästi vyötäisilleni, ja totesi, "mä oon sit *nimensä* Hetken päästä kysyi "miten se tehdään?", kääntyi selälleen makaamaan jalat ja totesi "no rouva opettaa".

[/quote]

jalat suorana jopa. 

Vierailija
9/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran täysin varma, että huoneeseemme oli lentänyt ikkunasta varis...näin sen aivan selvästi! Herätin mieheni ja osoittelin, mies ei tietenkään nähnyt mitään ja melkein jo hermostuin kun menin sytyttämään valot. Eihän siellä mitään ollut. Mieheni on lisäksi kertonut, että nousen usein istumaan yöllä ja joskus jopa seison sängyllä sanomatta mitään, tuijotan vain.

Lisäksi puhun usein unissani seksijuttuja, olen sanonut poikaystävilleni usein tyyliin jotain "kovempaa!" tai "ota takaapäin, mut ollaan ihan hiljaa." Kerran sanoin unissani eräälle yhden yön jutulle "Haluan sen PERSEESEEN" ja tyyppi repesi nauruun. En siis todellakaan tarkoittanut sanoa noin enkä tiedä mitä ihmeen unta olin nähnyt...:D

Meillä oli kerran amerikkalainen tuttava kylässä yksiössämme, hän nukkui sohvalla ja minä ja mies sängyssä. Tämä tuttava oli herännyt yöllä ja käynyt juomassa, jolloin minä olin kuulemma noussut istumaan, ottanut paidan pois ja "mumissut jotain siansaksaa." Luojan kiitos hän ei osaa suomea! :D

Vierailija
10/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsista :)

Vierailija
11/114 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
12/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen alkoi yksi yö itkeä lohduttomasti & hoki, että salaatit ei pysy sämpylän päällä.. :D

itse olen oikein kunnostautunut unissahölisijänä, kerran mm. ollessani kaverilla yötä olin alkanut huutaa aamuyöstä "punajuuria!punajuuria!"

Vierailija
13/114 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kokemukseni, josta itse en tietenkään muista mitään mutta kaveri ei pysty unohtamaan..

olin viettämässä viikonloppua tämän kaverin luona, solukämppä jossa oma huone & oma pieni vessa. kaveri sitten heräsi yöllä vessahätään ja oli juuri tarttumassa ovenkahvaan, kun loikkasin istumaan karjaisten " ÄLÄ MEE SINNE !!!!!" kaveri tietysti miltei kuset housussa ja kauhuissaan että "mitä? miksi ei?", jolloin olin rojahtanut takaisin vaakatasoon ja alkanut kuorsata :D

Vierailija
14/114 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin kaverillani yötä ja heräsin vessahätään. Kaverin talo on iso ja vanha joten en uskaltanut lähteä yksin pimeässä vessaan niin herätin kaverini ja sanoin että tuu mennää vessaan nii kaverini vaan sanoi että 'joo' ja jatkoi unia. Herätin sitte toisen kerran ja sama tapahtu uudelleen :D kolmannen kerran hän heräsi vasta oikeasti ja ihmetteli miksi olin niin tympääntynyt.

Toinen on sitte se ku olin kahden kaverin kanssa yhdessä 'autiotalossa' yötä joka sijaitsee kaverini kotipihalla niin heräsin keskellä yötä ku joku astuu mun mahan päälle ja toinen mun kavereista käveli unissaan ja luuli mun olevan lattiaa(vaikka nukuin ihan sängyssä) kysyin sitten mihin hän on menossa ja sanoi että 'nakkeja hakemaan' kunnes sitten heräs ja ihmetteli miks seisoi oven edessä :D heti aamulla piti käyä tarkistuttaan ettei mulla oo kylkiluita murtunut ku niin lujaa se mun päälle astu xD

Vierailija
15/114 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen käveli kerran alakertaan ja luulin, että on hereillä kunnes alkoi osoitella joka suuntaan " tuolla nenä..tuolla nenä.. tuolla"...:-D

toisen kerran tuli itkemään, ettei voi nukkua kun kuoppa on liian syvä!

Vierailija
16/114 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
17/114 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5-v veljentyttö aatonaaton ja aaton välisenä yönä nukkuessaan mun vieressä. "Kinkkua. Ingalle kinkkua." ja puri pehmolelunsa korvaa. Jotenkin niin suloista.

Vierailija
18/114 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kerran alkoi unissaan silittää mun hiuksia ja sellasella söpöllä äänellä "oi tuu kattomaan miten ihana pieni lammas"
Kysyin että missä johon vastasi että "tuolla tuolla tuu nyt äkkiä kattomaan!"
Herätin miehen joka kuitenkin nukahti nopeasti uudelleen. Hetken päästä kuului "no nyt sä säikytit sen karkuun.."
Eikä miehellä aamulla mitään muistikuvaa :D

Vierailija
19/114 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 20:08"]

Lapseni mutisi joku aika sitten unissaan, että "popo (mopo) pruum pruum! " Hän oli siis pari kuukautta yli vuoden ikäinen tuolloin. :D

[/quote]

Tosi mielenkiintosta -__-

Vierailija
20/114 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan yleinen vitsi miehen kanssa mun "kuutamokeikat". Mulla on siis tapana silloin tällöin alkaa unissani laulamaan joitain ikivihreitä iskelmiä ja laulun loputtua taputan itse itselleni sekä kiittrlen vuolaasti niin yleisöä kuin tukijoukkojanikin. :D Tämä on tapahtunut noin kolmeen otteeseen yhdessäolomne aikana ja mies on saanut aina makeat naurut kun on loilotukseeni herännyt. :D Kaikista huvittavinta täsdä on se, että vihaan oikeasti esiintymistä...