Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En arvosta kouluttamattomia ihmisiä

Vierailija
03.08.2014 |

Kouluttamaton tai ammattikoulun käynyt ihminen on silmissäni hiukan tyhmä ja vähän vähemmän arvokas ihmisenä kuin muut. Tämä on monen muunkin koulutetun ihmisen totuus.

Terveisin Hyvin koulutettu oman alansa asiantuntija

Kommentit (266)

Vierailija
181/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:09"]

Kouluttamaton tai ammattikoulun käynyt ihminen on silmissäni hiukan tyhmä ja vähän vähemmän arvokas ihmisenä kuin muut. Tämä on monen muunkin koulutetun ihmisen totuus.

[/quote]

Luuletko sinä että maailma pyörisi, jos kaikki olisivat sinunlaisiasi? Koulutus ja sivistys eivät todellakaan kulje käsi kädessä. Olet siitä elävä todiste :D

Terveisin peruspaskaduunari <3

Vierailija
182/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ap olla työkavereita missään vaiheessa elämää. Mieheni on VAIN amiksen käynyt, itse valmistun kohta yliopistosta. Minulle koulutuksella ei ole oikeastaan väliä, parisuhteeni vaatimukset liittyvät ihan muihin seikkoihin. Ilmeisesti ihmissuhteesi eivät ole kovin hyviä, kun kriteerit niiden muodostamiselle ovat tuollaiset.

Kuolisin jos olisin ihmisenä yhtä epäonnistunut kuin sinä ja arvottaisin muut heidän koulutuksensa perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:13"]Entä jos itseään kiinnostava ammatti on ammattikoulupohjainen?

Itse olin hyvä koulussa, mutta ammattikoulussa oli ala mikä kiinnosti enemmän kuin joku lääkärin työ.

[/quote]

Älä nyt, kun on fiksua opiskella Se korkeekoulututkinto! Opiskelet sen ja sitten voit vasta alkaa unelmatyöhösi kampaajaksi. Jos, et näin tee olet tyhmä.

[/quote]

Tämän vuoksi en kouluttamattomia arvostakaan. Näette koulutuksen vain tutkintoina ja keinona saada tuloja, tieto itsessään ei merkitse teille mitään.

[/quote]

Ensisijaisesti Se on Se tutkinto mitä siellä tavoitellaan. Tiedon saa muutenkin, opiskella voi muuallakin kuin koulussa.

[/quote]

Kuten sanoin, tämän mustavalkoisuuden ja typeryyden vuoksi en arvosta kouluttamattomia. Teille ei ole mitään merkitystä sillä, mitä opitte, ainoastaan sillä, millaisen työpaikan saatte.

[/quote]

Mustavalkoisen typeryyden huipentuma tässä keskustelussa on kyllä ap. Vai oletko liian typerä huomaamaan sitä itse? Ap ei ole fiksu tai kiinnostava, ap on huonoitsetuntoinen lammas joka tuntee olevansa jotain vain määkiessään lauman mukana. Ikävää että arvostat itseäsi vain koulutuksen kautta, etkä ilman koe olevasi ihmisarvoinen. Ap projisoi voimakkaasti itseään kohtaan tuntemiaan tunteita muihin ihmisiin, hänen mielipiteensä kertovat hänen suhteestaan itseensä. Siksi ap tuskin olisi kiinnostava keskustelukumppani, koska häneltä puuttuu vahva minuus ja sitä kautta aidosti omat ajatukset. Ap ei uskalla olla oma itsensä vaan on olemassa vain koulutuksen kautta. Yleensä tällaiset näkemykset ovat perittyjä, joissain suvuissa ei arvosteta kuin korkeaa koulutusta jota kautta saa vasta ihmisarvonsa. Omia mielipiteitä tai ratkaisuja elämän suhteen ei sallita, ammattia ei valita oman persoonan ja mielenkiinnon perusteella vaan hylätyksi tulemisen pelossa. Jos valitset toisin, olet suvun musta lammas. Näin ollen ei ap:lta voikaan vaatia itsenäistä ja laajempaa näkemystä asioista, koska hänet on kasvatettu istumaan nätisti omassa lokerossaan ja katselemaan maailmaa sieltä käsin. Se että koulutus ei olisikaan ihmisarvon mittari, veisi ap:lta kaiken mihin hän on uskonut ja mihin hän on minuutensa perustanut.

[/quote]

Hanki se psykologin koulutus - akateeminen muuten - niin voimme sen jälkeen keskustella haistapaska-analyysistäsi. Keittiöpsykologeja mahtui 13 tusinaan.

[/quote]Akateemisia mahtuu 13 tusinaan. 

[/quote]

Kylläpäs olit nokkela ja omaperäinen, kouluttamaton.

[/quote]Sinä et ollut trollauksesi kanssa yhtään nokkela ja omaperäinen.

Vierailija
184/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:12"]Ap, sinä se osoitit kuinka tyhmä olet enkä tosiaan arvosta kaltaisiasi ihmisiä.

- akateeminen

[/quote]

Alan hiukan väsyä teihin typeryyksiin, jotka huudatte tyhmää siksi, että joku on kusipää. Olette kuin pieniä lapsia: toi on ihan tyhmä!

[/quote]Kukahan täällä on pieni lapsi. :) Ne aliarvosti mua ensin niin mä saan aliarvostaa seuraavaksi! Toivottavasti lapsestasi tulee amis. :)

[/quote]

Kuten sanoin aiemmin, en ole niin roskasakkia, että lisääntyisin.

[/quote]Ylilaudan tasoista roskasakkia olet kuitenkin. :)

[/quote]

Vähemmän roskasakkia kuitenkin kuin kalaisesi työtön ja kouluttamaton elämäntapajuoppo.

[/quote]

Sanoo ihminen, jonka vanhempi on alkolisoitunut akateeminen, jonka tohtorin papereihin koko perheen status perustuu.

Vierailija
185/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:12"]Ap, sinä se osoitit kuinka tyhmä olet enkä tosiaan arvosta kaltaisiasi ihmisiä.

- akateeminen

[/quote]

Alan hiukan väsyä teihin typeryyksiin, jotka huudatte tyhmää siksi, että joku on kusipää. Olette kuin pieniä lapsia: toi on ihan tyhmä!

[/quote]Kukahan täällä on pieni lapsi. :) Ne aliarvosti mua ensin niin mä saan aliarvostaa seuraavaksi! Toivottavasti lapsestasi tulee amis. :)

[/quote]

[/quote]

Luojalle kiitos tästä. Osaat sen verran kuitenkin päätellä, ettei kaltaistesi kannatakkaan lisääntyä. Tiedät, että epäonnistuisit.

[/quote]

Sinun lapsistasi tulee narkomaaneja, huoria ja murhaajia. Miehesi nussii heitä joka yö ja sinä vain unmistat silmäsi siltä.

[/quote]Häiriintynyttä tekstiä. Pahan luokan psykiatriset ongelmat alkavat tulla pintaan... Toivottavasti saat apua, joltakin AKATEEMISELTA.

Vierailija
186/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:57"]Voiko ap sun mielestä matalasti koulutettu taiteilija, muusikko, kirjailija tms olla älykäs?

[/quote]

Voi, sillä sellaiset ihmiset tapaavat hakea jatkuvasti uutta tietoa ja uusia näkemyksiä ja yleensä taiteensa kautta osoittavat sen.

[/quote]

Mutta korkeakulttuuria harrastava amis ei ole sivistynyt tai älykäs.

Ei ku mitä?

[/quote]

Taiteen tuottaminen on täysin eri asia kuin sen kuluttaminen.

[/quote]

Viulun soittaminen ei ole tuottamista? Mitenkäs osaatko analysoida musiikkia? Mitä tiedät säveltäjistä? Tunnistatko edes säveltäjiä?

[/quote]

Missä sanoin, ettei viulun soittaminen ole taiteen tuottamista? Totta kai on, mutta musiikki ei ole suurta älykkyyttä vaativa laji. Se on pitkälti tekninen ja emotionaalinen taiteen muoto. Kirjallisuus on aivan toinen juttu.

Tietenkin tunnistan säveltäjiä, mutta mitä sinä puolestasi tiedät vaikkapa kuvanveiston historiasta, kirjallisuudenlajeista tai installaatiotaiteesta? Yhteen soittimeen ja taiteenlajiin keskittyminen ei vielä kerro kovin paljon ihmisen älykkyydestä, ja muiden sävellyksiä soittava viulisti on enemmän renki kuin mestari. Puhutaan uudemman kerran sitten, kun sävellät ensimmäisen sinfoniasi.

[/quote]

En ole keskittynyt vain yhteen soittimeen. Viulu pääaineena ja muutamaa muuta osaan soittaa myös.

Tunnistan kuuluisimpien maalareiden taulut tyylistä, ja olen käynyt taidenäyttelyissä ja ollut luennoilla.

[/quote]

Montako sävellystä olet luonut?

[/quote]

En yhtään. Oletko itse?

[/quote]

En, sen sijaan muiden taidemuotojen teoksia olen kyllä luonut. Mutta kuten sanoin, soittaja on pelkkä hanslankari. Hieman niin kuin näyttelijä. On syynsä siihen, että ohjaajia, käsikirjoittajia ja säveltäjiä arvostetaan enemmän kuin musikantteja ja näyttelijöitä.

[/quote]Ei niitä sun terapiassa muovailtuja savituhkakuppeja ja pöytälaatikkoon piirtämiä sarjiksia lasketa.

[/quote]

Enemmän sekin olisi kuin mihin sinä ikinä pystyisit. Tiedämme molemmat, että henkiset kykysi riittävät juuri ja juuri kaljapullon nostamiseen huulille juoppoporukassasi.

Vierailija
187/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:57"]Mistä ap:n paha olo ja vainoharha siitä, että amikset vihaa akateemisia, kumpuaa? Ole ap onnellinen, jos elämäsi on niin helppoa, että murehdit ja pohdit näin pinnallisia ja turhia asioita, sehän on tavallaan vain hyvä juttu. :) Tuntemani akateemiset eivät niin tee; monella heistä on perhettä, ruuhkavuosia, vaativa työ jne.

[/quote]

Ei se ole mitään vainoharhaa, ääliö. Jos olen kohdannut vain sellaisia amiksia, jotka möykkäävät siitä, kuinka turhaa yliopistokoulutus on, se on ihan täyttä totta, eikä mitään paranoidia kuvitelmaa. Mikä sen tajuamisessa on sinulle niin vaikeaa?

[/quote]

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Kumman aggressiivisestipa puolustelet itseäsi näitä vastakkaisia mielipiteitä vastaan. Muuta mieltä olevat ovat heti ääliöitä tms. Ja jos haluat olla rauhassa mielipiteesi kanssa, miksi teet avauksen AV-palstalle? Odotitko kaikkien vain tulevan hymistelemään tänne vai haastatko turhaan riitaa? Veikkaan jälkimmäistä.

Vierailija
188/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:36"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:04"]Itsellä monesti loppunut akateemisen kanssa puheenaiheet kun tämä akateeminen on niin pihalla tästä maailmasta.

T. Amis

[/quote]

Eikse tienny mitä uusimmas seiskas oli?

[/quote]

En lue seiskaa tai muitakaan roskalehtiä. Mutta esimerkiksi politiikasta on ollut turha keskustella kun tämä akateeminen ei ole tiennyt asiasta.

Samoin kuin mun veljet jotka ovat akateemisia tietävät paljon vähemmän siitä mitä maailmalla tapahtuu.

[/quote]

Eikä käynyt mielessä että olet itse pihalla kuin lumiukko eivätkä he sen vuoksi vaivaudu keskustelemaan kanssasi.

[/quote]

En ole pihalla kuin lumiukko vaikka amis olenkin. Seuraan mitä maailmalla tapahtuu ja omaan hyvän yleissivistyksen.

Vaikka esim veljeni ovat akateemisia, olen aina ollut fiksumpi ja enemmän kartalla maailman menoista kuin he.

[/quote]

Tähän en usko hetkeäkään.

[/quote]

Ja miksiköhän et? Siksi etten ole akateeminen, vaan amis? Olen siis tyhmä ja sivistymätön, koska valitsin alan mikä kiinnosti enemmän?

[/quote]

Käytännönlöheistä työtä tekevänä et mitenkään ole voinut oppia sellaista ajatusmaailmaa, johon kuuluu jatkuva uuden tiedon etsimisen ja informaation kriittinen punninta. Juuri siihen tähtää akateeminen koulutus, kun taas ammattikoulutus tähtää siihen, että osaisit kammata hiuksia tai ajaa nurmikkoa.

[/quote]

Sehän on mukava kuulla, että tiedon etsimiseen tarvitaan akateemista koulutusta. Taidat itse olla tyhmä, kun näin kuvittelet.

Amishan ei mitenkään voi olla kiinnostunut mistään muusta kuin omasta alasta.

[/quote]

Voi olla, mutta harvemmin on.

[/quote]

Mutta mä en ole? Olen automaattisesti tyhmempi kuin akateemiset veljeni, joita ei maailman meno kiinnosta.

[/quote]

En tunne sinua, joten en tiedä. Pidän sitä kokemusteni valossa epätodennäköisenä mutta saatan toki erehtyä. Mitä mieltä olet Darfurin tai Ukrainan kriiseistä?

[/quote]Maailman tapahtumat ovat sinulle vain jotain, mistä olla jotain mieltä.

[/quote]

Ei mutta mielipide asiasta on hyvä lähtökohta keskustelulle. Älä ole niin vitun tyhmä, että otat kaiken kärjistyksinä. Se antaa oikeasti melko tyhmän kuvan.

Vierailija
189/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:39"]

- akateeminen

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Luojalle kiitos tästä. Osaat sen verran kuitenkin päätellä, ettei kaltaistesi kannatakkaan lisääntyä. Tiedät, että epäonnistuisit.

[/quote]

Sinun lapsistasi tulee narkomaaneja, huoria ja murhaajia. Miehesi nussii heitä joka yö ja sinä vain unmistat silmäsi siltä.

[/quote]

Olen pahoillani jos tämä on ollut sinun kohtalosi. Mikä näistä olet: narkomaani, huora vai murhaaja? Veikkaisin ensimmäistä psyykkisen olemuksesi perusteella ja muuthan vain seuraavat perässä, luonnollisesti.

Vierailija
190/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:52"]Jännä. Ite en arvosta ihmisiä, jotka eivät arvosta muita ihmisiä.

[/quote]

Eli jos et arvosta minua, olet itse sellainen ihminen, joka ei arvosta muita ihmisiä. Toisin sanoen et arvosta itseäsi.

Vierailija
191/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:57"]Voiko ap sun mielestä matalasti koulutettu taiteilija, muusikko, kirjailija tms olla älykäs?

[/quote]

Voi, sillä sellaiset ihmiset tapaavat hakea jatkuvasti uutta tietoa ja uusia näkemyksiä ja yleensä taiteensa kautta osoittavat sen.

[/quote]

Mutta korkeakulttuuria harrastava amis ei ole sivistynyt tai älykäs.

Ei ku mitä?

[/quote]

Taiteen tuottaminen on täysin eri asia kuin sen kuluttaminen.

[/quote]

Viulun soittaminen ei ole tuottamista? Mitenkäs osaatko analysoida musiikkia? Mitä tiedät säveltäjistä? Tunnistatko edes säveltäjiä?

[/quote]

Missä sanoin, ettei viulun soittaminen ole taiteen tuottamista? Totta kai on, mutta musiikki ei ole suurta älykkyyttä vaativa laji. Se on pitkälti tekninen ja emotionaalinen taiteen muoto. Kirjallisuus on aivan toinen juttu.

Tietenkin tunnistan säveltäjiä, mutta mitä sinä puolestasi tiedät vaikkapa kuvanveiston historiasta, kirjallisuudenlajeista tai installaatiotaiteesta? Yhteen soittimeen ja taiteenlajiin keskittyminen ei vielä kerro kovin paljon ihmisen älykkyydestä, ja muiden sävellyksiä soittava viulisti on enemmän renki kuin mestari. Puhutaan uudemman kerran sitten, kun sävellät ensimmäisen sinfoniasi.

[/quote]

En ole keskittynyt vain yhteen soittimeen. Viulu pääaineena ja muutamaa muuta osaan soittaa myös.

Tunnistan kuuluisimpien maalareiden taulut tyylistä, ja olen käynyt taidenäyttelyissä ja ollut luennoilla.

[/quote]

Montako sävellystä olet luonut?

[/quote]

En yhtään. Oletko itse?

[/quote]

En, sen sijaan muiden taidemuotojen teoksia olen kyllä luonut. Mutta kuten sanoin, soittaja on pelkkä hanslankari. Hieman niin kuin näyttelijä. On syynsä siihen, että ohjaajia, käsikirjoittajia ja säveltäjiä arvostetaan enemmän kuin musikantteja ja näyttelijöitä.

[/quote]

Mutta mitenkäs tämä musiikin analysointi? Pystytkö siihen? Se ei ole vain musiikin kuuntelua vaan jokainen sointu pitää analysoida.

[/quote]

Tietenkin pystyn, teen sitäkin työkseni.

[/quote]Enemmän työpaikkoja kuin Aku Ankalla!

Vierailija
192/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan melkein 180 viestiä, en lue niitä läpi, arvaan kuitenkin keskustelun sävyn.. Totean itse tähän aloitukseen vain, että Miksi tälläinen aloitus piti tehdä? Miten paljon tämä asia askarruttaa ap.tä ja kuinka aihe vaikuttaa ap.n elämään? Ap. joutuu joka tapuksessa olemaan heikommin koulutettujen/kouluttautumattomien kanssa päivittäin tekemisissä. Hän järkevänä ihmisenä kuitenkin ymmärtää yhteiskunnan rakenteen ja ihmisyyden ja luonnon arvon, hän ymmärtää ihmisten sosiaalisen rakenteen ym. tottakai, onhan hän hyvin koulutettu. Miksi siis tällainen aloitus?

Itse epäilen tässäkin tapauksessa, että ap on kasvatettu suorittajaksi, hän on koko elämänsä elänyt vanhempiensa arvostelun alla ja siinä, että hänen ihmisyytensä arvo on mitattu vain ja ainoastaan koulusuoritusten/opikselusuoritusten kautta. Se on niin sisäänrakennettu ajattelutapa, mikään ei pysty sitä häneltä muuttamaan.

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:09"]

[/quote]

Vierailija
193/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:56"]Mä säälin sua, rehellisesti vain säälin.

Vaikka olisit kuinka korkeasti koulutettu, sun käyttäytymisesi on säälittävämpää kun kenenkään muun.

Ihmisarvo ei määräydy koulutuksen perusteella ja toivon tosiaan että tajuat sen, tai ainakin olet hiljaa ettet nolaa itseäsi. Voisin sanoa että "annat huonon kuvan korkeastikoulutetuista ihmisistä", mutta tunnen ja tiedän paljon ihania ja minulle rakkaita ihmisiä jotka ovat "hyvin koulutettu", mutta samaten sellaisia jotka eivät ole käyneet kouluja melkein ollenkaan. (Ja jos menestyksestä puhutaan,jotkut nämä kouluttamattomammag menestyvät elämässään jopa paremmin)

Itsestäsi annat vain säälittävän, huomionhakuisen kuvan jonka elämään kuuluu vain hyvä koulutus.

voin sanoa että jos tuollainen ihminen on hyvin koulutettu niin muutan mieluumin metsään ettei tarvitse nähdä säälittäviä, koulutuksellaan leuhkivia ihmisiä, tai sitten yritän tehdä muutoksen ja olla hyvinkoulutettu ihminen jonka ihmisarvo ei perustu koulutukseen.

joten ap, hanki elämä ja sisällytä siihen muutakin kuin raha ja koulutus.

[/quote]

Toivottavasti saat munasarjasyövän.

Vierailija
194/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:52"]Jännä. Ite en arvosta ihmisiä, jotka eivät arvosta muita ihmisiä.

[/quote]

Eli jos et arvosta minua, olet itse sellainen ihminen, joka ei arvosta muita ihmisiä. Toisin sanoen et arvosta itseäsi.

[/quote]Kuka sinua nyt arvostaisi? Äitisi? Joko äiti on sanonut, mitä laittaa tänään ruoaksi? Lihamureketta? Namskis.

Vierailija
195/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:12"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:04"]Ihan mielenkiinnosta: mitä mieltä ap on tuosta merkonomista?

[/quote]

Ihan fiksun oloinen heppu. Melkeinpä ketjun ainoa, jolla tuntuu olevan aivot.

[/quote]

Niin, koska hän ei vastaa hyökkäykseen hyökkäyksellä?

Huomaatko jotakin?

Vierailija
196/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisikaan arvostusta tuollaiselta idiootilta. Jos arvostaisit minua, olisi minussa varmasti jotain vikaa.

t. Ylioppilaspohjalta

Vierailija
197/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:58"]Toivotaan, ettei sinun mielenterveys tuon enempää hajoa, sillä olisihan se kovin ikävää, kun jäisit kelan kuntoutustuille, etkä enää pystyisi työskentelemään ja täten kokemaan paremmuutta! Säälin sinua, mutta ainaha tuollaisia narsistisia, muita aliarvioivia ihmisiä on ollut olemassa ja tulee aina olemaan! Häpeäisit hieman, senkin provoilija!

[/quote]

Olet täyttä paskaa ja täsmälleen sitä, millaiseksi minua väität.

Vierailija
198/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen ei heittäydy lapselliseksi ja vastaa kommentteihin haukkumalla, eikä "missäs ite kävit koulus"-tyylisellä lässytyksellä.

Ap on joko trolli tai häiriintynyt.

Vierailija
199/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kävi selväksi että ap on todella sairas yksilö, psykopaatti. Ei auta vaikka suosittelee avunhakemista. Tuo määrä psyykkisiä sairauksia etenee joko suljetulle pakkohoitoon tai luonto hoitaa muulla tavoin.

Vierailija
200/266 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:57"]Voiko ap sun mielestä matalasti koulutettu taiteilija, muusikko, kirjailija tms olla älykäs?

[/quote]

[/quote]

Niinpä. Olen se Mensan jäsenyydellä leuhkiva.

[/quote]

Vaan etpä ole Mensan jäsen, sen sijaan yhdistyksen jäsenyys tuntuu olevan sinulle kova meriitti, jonka tahtoisit itsellesi. Olet kaiketi käynyt testissä ja huomannut, ettei älykkyysosamäärä aivan riittänyt jäsenyyteen. Ajattelet kuitenkin, että testissä käyminen on melkein sama asia kuin jäsenyys, joten menköön.

[/quote]

Hölmöä väittää jotain mitä et tiedä. Arvaukseni meni täysin väärin moneltakin osin, mutta ajattele ihmeessä noin jos se saa olosi tuntumaan helpommalta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi