Joo terve. Ei kysynyt kaupankassa papereita!
Kävin ostaan siideriä, viime kerrasta onkin sitten sellaiset 8v. No, käsi oli jo lompakossa henkkareita ottamassa esille totuttuun tapaan, niin mitä sitä! "10e, kiitos." Hv sille myyjälle vaan! Eikö se pitänyt kysyä kaikilta alle 30v näyttäviltä paperit?
Mä olen vasta 33v, come ooon!!
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:41"]
No laitapa palautetta etiäpäin, äläkä tänne avaudu.
[/quote]
Tämän opetus on vain se, että mä olen jo vanhan kurpan näköinen. Pakko vissiin vain hyväksyä se.
ap.
Et näytä alle 30 vuotiaalta, joten hyväksy se. ( Olipa nolo aloitus, en tiedä edes miks vastasin... )
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:39"]
Kävin ostaan siideriä, viime kerrasta onkin sitten sellaiset 8v. No, käsi oli jo lompakossa henkkareita ottamassa esille totuttuun tapaan, niin mitä sitä! "10e, kiitos." Hv sille myyjälle vaan! Eikö se pitänyt kysyä kaikilta alle 30v näyttäviltä paperit?
[/quote]Vasta? Hah, kuivahtanut kurppa, mummotunneliainesta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:43"]
Et näytä alle 30 vuotiaalta, joten hyväksy se. ( Olipa nolo aloitus, en tiedä edes miks vastasin... )
[/quote]
No eikä ollut! :D Odotas vaan mitä avauksia teen kunhan olen juonut nuo. Kaikki hurjat kolme.
ap.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:44"]
[/quote]
Tuut varmaan perässä?
ap.
Ei multakaan usein kysytä ja täytin vasta 21. Kaikki ei vaan oo niin tarkkoja asian suhteen tai sitten mäkin näytän ikälopulta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:44"]
[/quote]
Tuut varmaan perässä?
ap.
[/quote]
Ja ohikin vielä mennään!!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:48"]
Ei multakaan usein kysytä ja täytin vasta 21. Kaikki ei vaan oo niin tarkkoja asian suhteen tai sitten mäkin näytän ikälopulta.
[/quote]
Sun kohdalla varmaan vaan ei ole tarkkoja olleet. Etköhän sä ihan nuorelta vielä näytä. :)
Hirveä shokki, kun yhtäkkiä tajuaa, ettei sitä enää olekaan yhtä nuori kuin silloin 8v sitten, kun ei tarvi edes papereita näyttää!
ap.
Päädyin baariin tuolloin perjantaina ja sellaiset 24-26v miehet yritti iskeä, joten kai mulla vielä sittenkin jotain toivoa on. ;)
ap.
No laitapa palautetta etiäpäin, äläkä tänne avaudu.