En arvosta kouluttamattomia ihmisiä
Kouluttamaton tai ammattikoulun käynyt ihminen on silmissäni hiukan tyhmä ja vähän vähemmän arvokas ihmisenä kuin muut. Tämä on monen muunkin koulutetun ihmisen totuus.
Terveisin Hyvin koulutettu oman alansa asiantuntija
Kommentit (266)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:57"]Voiko ap sun mielestä matalasti koulutettu taiteilija, muusikko, kirjailija tms olla älykäs?
[/quote]
Voi, sillä sellaiset ihmiset tapaavat hakea jatkuvasti uutta tietoa ja uusia näkemyksiä ja yleensä taiteensa kautta osoittavat sen.
[/quote]
Niinpä. Olen se Mensan jäsenyydellä leuhkiva.
[/quote]
Vaan etpä ole Mensan jäsen, sen sijaan yhdistyksen jäsenyys tuntuu olevan sinulle kova meriitti, jonka tahtoisit itsellesi. Olet kaiketi käynyt testissä ja huomannut, ettei älykkyysosamäärä aivan riittänyt jäsenyyteen. Ajattelet kuitenkin, että testissä käyminen on melkein sama asia kuin jäsenyys, joten menköön.
[/quote]
Hölmöä väittää jotain mitä et tiedä. Arvaukseni meni täysin väärin moneltakin osin, mutta ajattele ihmeessä noin jos se saa olosi tuntumaan helpommalta. :)
[/quote] Korjaan : arvaukseSi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:12"]Ap, sinä se osoitit kuinka tyhmä olet enkä tosiaan arvosta kaltaisiasi ihmisiä.
- akateeminen
[/quote]
Alan hiukan väsyä teihin typeryyksiin, jotka huudatte tyhmää siksi, että joku on kusipää. Olette kuin pieniä lapsia: toi on ihan tyhmä!
[/quote]Kukahan täällä on pieni lapsi. :) Ne aliarvosti mua ensin niin mä saan aliarvostaa seuraavaksi! Toivottavasti lapsestasi tulee amis. :)
[/quote]
Kuten sanoin aiemmin, en ole niin roskasakkia, että lisääntyisin.
[/quote]
Luojalle kiitos tästä. Osaat sen verran kuitenkin päätellä, ettei kaltaistesi kannatakkaan lisääntyä. Tiedät, että epäonnistuisit.
[/quote]
Sinun lapsistasi tulee narkomaaneja, huoria ja murhaajia. Miehesi nussii heitä joka yö ja sinä vain unmistat silmäsi siltä.
[/quote]Häiriintynyttä tekstiä. Pahan luokan psykiatriset ongelmat alkavat tulla pintaan... Toivottavasti saat apua, joltakin AKATEEMISELTA.
[/quote]
Äitisi oli häiriintynyt, kun salli isäsi laskea siemenet sisään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:57"]Voiko ap sun mielestä matalasti koulutettu taiteilija, muusikko, kirjailija tms olla älykäs?
[/quote]
Voi, sillä sellaiset ihmiset tapaavat hakea jatkuvasti uutta tietoa ja uusia näkemyksiä ja yleensä taiteensa kautta osoittavat sen.
[/quote]
Mutta korkeakulttuuria harrastava amis ei ole sivistynyt tai älykäs.
Ei ku mitä?
[/quote]
Taiteen tuottaminen on täysin eri asia kuin sen kuluttaminen.
[/quote]
Viulun soittaminen ei ole tuottamista? Mitenkäs osaatko analysoida musiikkia? Mitä tiedät säveltäjistä? Tunnistatko edes säveltäjiä?
[/quote]
Missä sanoin, ettei viulun soittaminen ole taiteen tuottamista? Totta kai on, mutta musiikki ei ole suurta älykkyyttä vaativa laji. Se on pitkälti tekninen ja emotionaalinen taiteen muoto. Kirjallisuus on aivan toinen juttu.
Tietenkin tunnistan säveltäjiä, mutta mitä sinä puolestasi tiedät vaikkapa kuvanveiston historiasta, kirjallisuudenlajeista tai installaatiotaiteesta? Yhteen soittimeen ja taiteenlajiin keskittyminen ei vielä kerro kovin paljon ihmisen älykkyydestä, ja muiden sävellyksiä soittava viulisti on enemmän renki kuin mestari. Puhutaan uudemman kerran sitten, kun sävellät ensimmäisen sinfoniasi.
[/quote]
En ole keskittynyt vain yhteen soittimeen. Viulu pääaineena ja muutamaa muuta osaan soittaa myös.
Tunnistan kuuluisimpien maalareiden taulut tyylistä, ja olen käynyt taidenäyttelyissä ja ollut luennoilla.
[/quote]
Montako sävellystä olet luonut?
[/quote]
En yhtään. Oletko itse?
[/quote]
En, sen sijaan muiden taidemuotojen teoksia olen kyllä luonut. Mutta kuten sanoin, soittaja on pelkkä hanslankari. Hieman niin kuin näyttelijä. On syynsä siihen, että ohjaajia, käsikirjoittajia ja säveltäjiä arvostetaan enemmän kuin musikantteja ja näyttelijöitä.
[/quote]
Mutta mitenkäs tämä musiikin analysointi? Pystytkö siihen? Se ei ole vain musiikin kuuntelua vaan jokainen sointu pitää analysoida.
[/quote]
Tietenkin pystyn, teen sitäkin työkseni.
[/quote]Enemmän työpaikkoja kuin Aku Ankalla!
[/quote]
Yhdessä työpaikassa voi tehdä monenlaisia asioita, sitä on se akateemisuus, jota kaltaisesi roskakuskien on mahdoton ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:57"]Voiko ap sun mielestä matalasti koulutettu taiteilija, muusikko, kirjailija tms olla älykäs?
[/quote]
[/quote]
Ei ku mitä?
[/quote]
[/quote]
Viulun soittaminen ei ole tuottamista? Mitenkäs osaatko analysoida musiikkia? Mitä tiedät säveltäjistä? Tunnistatko edes säveltäjiä?
[/quote]
Missä sanoin, ettei viulun soittaminen ole taiteen tuottamista? Totta kai on, mutta musiikki ei ole suurta älykkyyttä vaativa laji. Se on pitkälti tekninen ja emotionaalinen taiteen muoto. Kirjallisuus on aivan toinen juttu.
Tietenkin tunnistan säveltäjiä, mutta mitä sinä puolestasi tiedät vaikkapa kuvanveiston historiasta, kirjallisuudenlajeista tai installaatiotaiteesta? Yhteen soittimeen ja taiteenlajiin keskittyminen ei vielä kerro kovin paljon ihmisen älykkyydestä, ja muiden sävellyksiä soittava viulisti on enemmän renki kuin mestari. Puhutaan uudemman kerran sitten, kun sävellät ensimmäisen sinfoniasi.
[/quote]
En ole keskittynyt vain yhteen soittimeen. Viulu pääaineena ja muutamaa muuta osaan soittaa myös.
Tunnistan kuuluisimpien maalareiden taulut tyylistä, ja olen käynyt taidenäyttelyissä ja ollut luennoilla.
[/quote]
[/quote]
En yhtään. Oletko itse?
[/quote]
En, sen sijaan muiden taidemuotojen teoksia olen kyllä luonut. Mutta kuten sanoin, soittaja on pelkkä hanslankari. Hieman niin kuin näyttelijä. On syynsä siihen, että ohjaajia, käsikirjoittajia ja säveltäjiä arvostetaan enemmän kuin musikantteja ja näyttelijöitä.
[/quote]Ei niitä sun terapiassa muovailtuja savituhkakuppeja ja pöytälaatikkoon piirtämiä sarjiksia lasketa.
[/quote]
Enemmän sekin olisi kuin mihin sinä ikinä pystyisit. Tiedämme molemmat, että henkiset kykysi riittävät juuri ja juuri kaljapullon nostamiseen huulille juoppoporukassasi.
[/quote]Ei kaikkien elämä ole kuin lapsuudenkodissasi. :(
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:46"]oon joskus miettinyt, mikä trolli olis sellanen takuuvarma. Nyt näyttää siltä, että rämemajava-, imetys- mukavuussektio- ja läskitrollit jää kakkoseksi näille amis-akateemis-trolleille.
[/quote]
Olenko trolli siksi, etten palvo kusipäisiä amiksia, jotka jo lähtökohtaisesti halveksivat kaikkia akateemisesti koulutettuja?
[/quote] Sähän tänne tulit eka halveksumaan amiksia. Jos et oo trolli niin logiikasta ois parantamisen varaa :D
[/quote]
Tietenkin halveksin, koska kaikki tapaamani amikset ovat olleet sitä mieltä, että yliopistokoulutus on turhaa, sitähän tässäkin ketjussa on toistettu monta kertaa. Miten sellaisia ihmisiä voisi arvostaa?
[/quote] Kaikki SINUN tapaamasi / AV amikset = kaikki Suomen amikset? Juurihan sanoit että et pahemmin amisten kanssa edes keskustele. Logiikassa edelleen parantamisen varaa.
[/quote]
En keskustelekaan, enää.
Kuten olen korostanut, pohjaan näkemykseni kouluttamattomista ihmisistä siihen, mitä olen nähnyt. Ja olen nähnyt vain pohjattoman tyhmiä, ylimielisiä amiksia, joten en osaa suhtautua heihin ihan oikeina ihmisinä sen perusteella.
[/quote] Minä taas olen tavannut sekä tyhmiä että fiksuja amiksia ja sekä tyhmiä ja fiksuja korkeasti koulutettuja. En ole vakuuttunut että Sinä kuulut niihin fiksuihin.
[/quote]
Edelleen: on suuri houkutus sekoittaa tyhmyys ylimielisyyteen, mutta se kertoo enemmän sinun puolustusmekanismeistasi kuin mistään muusta.
Ylimielinen olen. Sitä en kiistä.
[/quote]
Entäs sinun puolustusmekanismisi? Niistähän olemme saaneet jo monta esimerkkiä. Ylimielisyys on niistä päällimmäinen. Eivätkä sinunkaan argumenttisi ole pesunkestäviä, kun vähän pintaa raaputtaa. Sen jälkeen vastaat takaisin aggressiolla, minkä jälkeen olet samalla tasolla niiden kanssa, joita tässä ketjussa ruodit.
Helpottaako?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:52"]Jännä. Ite en arvosta ihmisiä, jotka eivät arvosta muita ihmisiä.
[/quote]
Eli jos et arvosta minua, olet itse sellainen ihminen, joka ei arvosta muita ihmisiä. Toisin sanoen et arvosta itseäsi.
[/quote]Kuka sinua nyt arvostaisi? Äitisi? Joko äiti on sanonut, mitä laittaa tänään ruoaksi? Lihamureketta? Namskis.
[/quote]
Sinun äitisi teki minulle juuri lounasta heti sen jälkeen, kun olin maksanut hänelle tämänviikkoisen persepanon.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:57"]Voiko ap sun mielestä matalasti koulutettu taiteilija, muusikko, kirjailija tms olla älykäs?
[/quote]
[/quote]
Ei ku mitä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En yhtään. Oletko itse?
[/quote]
[/quote]
Mutta mitenkäs tämä musiikin analysointi? Pystytkö siihen? Se ei ole vain musiikin kuuntelua vaan jokainen sointu pitää analysoida.
[/quote]
[/quote]
Yhdessä työpaikassa voi tehdä monenlaisia asioita, sitä on se akateemisuus, jota kaltaisesi roskakuskien on mahdoton ymmärtää.
[/quote]Äitis oli roskakuski. Oliko niin, että ainoastaan roskasakki lisääntyi?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:12"]Ap, sinä se osoitit kuinka tyhmä olet enkä tosiaan arvosta kaltaisiasi ihmisiä.
- akateeminen
[/quote]
Alan hiukan väsyä teihin typeryyksiin, jotka huudatte tyhmää siksi, että joku on kusipää. Olette kuin pieniä lapsia: toi on ihan tyhmä!
[/quote]Kukahan täällä on pieni lapsi. :) Ne aliarvosti mua ensin niin mä saan aliarvostaa seuraavaksi! Toivottavasti lapsestasi tulee amis. :)
[/quote]
Kuten sanoin aiemmin, en ole niin roskasakkia, että lisääntyisin.
[/quote]
Hyvä päätös sinulta. Et ole älykkyydeltäsi kuin keskivertoa mutta valitettavasti pitää todeta että psyykkisesti et ole kovin tasapainoinen.
[/quote]
Sinä taas olet täyttä paskaa, joka toivottavasti sairastuu kuolettavasti ja kivuliaasti pian. Toivottavasti lapsesi kärsivät nähdessään jonkin tappavan taudin kuihduttavan sinut.
[/quote]
Tiesitkö muuten, että psykoosi ajan akateemiset harhat eivät ole sama kuin oikea tutkinto. Sitähän sinä olet, psykoosissa elävä avohoitopotilas. Otappa, ap, yhteyttä psykiatriisi ja sopikaa uutta aikaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:46"]oon joskus miettinyt, mikä trolli olis sellanen takuuvarma. Nyt näyttää siltä, että rämemajava-, imetys- mukavuussektio- ja läskitrollit jää kakkoseksi näille amis-akateemis-trolleille.
[/quote]
Olenko trolli siksi, etten palvo kusipäisiä amiksia, jotka jo lähtökohtaisesti halveksivat kaikkia akateemisesti koulutettuja?
[/quote] Sähän tänne tulit eka halveksumaan amiksia. Jos et oo trolli niin logiikasta ois parantamisen varaa :D
[/quote]
Tietenkin halveksin, koska kaikki tapaamani amikset ovat olleet sitä mieltä, että yliopistokoulutus on turhaa, sitähän tässäkin ketjussa on toistettu monta kertaa. Miten sellaisia ihmisiä voisi arvostaa?
[/quote] Kaikki SINUN tapaamasi / AV amikset = kaikki Suomen amikset? Juurihan sanoit että et pahemmin amisten kanssa edes keskustele. Logiikassa edelleen parantamisen varaa.
[/quote]
En keskustelekaan, enää.
Kuten olen korostanut, pohjaan näkemykseni kouluttamattomista ihmisistä siihen, mitä olen nähnyt. Ja olen nähnyt vain pohjattoman tyhmiä, ylimielisiä amiksia, joten en osaa suhtautua heihin ihan oikeina ihmisinä sen perusteella.
[/quote] Minä taas olen tavannut sekä tyhmiä että fiksuja amiksia ja sekä tyhmiä ja fiksuja korkeasti koulutettuja. En ole vakuuttunut että Sinä kuulut niihin fiksuihin.
[/quote]
Edelleen: on suuri houkutus sekoittaa tyhmyys ylimielisyyteen, mutta se kertoo enemmän sinun puolustusmekanismeistasi kuin mistään muusta.
Ylimielinen olen. Sitä en kiistä.
[/quote]
Entäs sinun puolustusmekanismisi? Niistähän olemme saaneet jo monta esimerkkiä. Ylimielisyys on niistä päällimmäinen. Eivätkä sinunkaan argumenttisi ole pesunkestäviä, kun vähän pintaa raaputtaa. Sen jälkeen vastaat takaisin aggressiolla, minkä jälkeen olet samalla tasolla niiden kanssa, joita tässä ketjussa ruodit.
Helpottaako?
[/quote]
Kieltämättä helpottaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:58"]Trollihan . Yksikään ap:n argumentti tähän asti ei ole vakuuttanut että kyseinen ihminen olisi faktisesti älykäs. Ei yksikään.
[/quote]
Samaa voisin sanoa sinusta, ja molemmat tiedämme sinun olevan niin sairas, että nussit lehmiä.
[/quote]"Molemmat" viittaa kai sinuun ja akateemiseen sivupersoonaasi?
Ap, oletko V. Tampereelta? Tunnen erään akateemisen tyypin Tre:lta joka on juuri tuollainen. Ensin leuhkii koulutuksellaan ja dissaa muita, sen jälkeen jutut menevät jossain vaiheessa tosi häiriintyneiksi. Myös miehestään ylimustasukkainen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:07"]Nyt kävi selväksi että ap on todella sairas yksilö, psykopaatti. Ei auta vaikka suosittelee avunhakemista. Tuo määrä psyykkisiä sairauksia etenee joko suljetulle pakkohoitoon tai luonto hoitaa muulla tavoin.
[/quote]
Oivoi, sainko oikein ammattidiagnoosin nyt?
Pelle.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:11"]
[/quote]
[/quote]
Ei ku mitä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En yhtään. Oletko itse?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Isäsi oli mieshuora.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:52"]Jännä. Ite en arvosta ihmisiä, jotka eivät arvosta muita ihmisiä.
[/quote]
Eli jos et arvosta minua, olet itse sellainen ihminen, joka ei arvosta muita ihmisiä. Toisin sanoen et arvosta itseäsi.
[/quote]Kuka sinua nyt arvostaisi? Äitisi? Joko äiti on sanonut, mitä laittaa tänään ruoaksi? Lihamureketta? Namskis.
[/quote]
Sinun äitisi teki minulle juuri lounasta heti sen jälkeen, kun olin maksanut hänelle tämänviikkoisen persepanon.
[/quote]Oliko copy-pastea Ylilaudalta? Jonkun akateemisen tekstiä, selvästi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:15"]Ap, oletko V. Tampereelta? Tunnen erään akateemisen tyypin Tre:lta joka on juuri tuollainen. Ensin leuhkii koulutuksellaan ja dissaa muita, sen jälkeen jutut menevät jossain vaiheessa tosi häiriintyneiksi. Myös miehestään ylimustasukkainen.
[/quote]
Olen joo, olen just se.
Ap pähkinänkuoressa:
-Tulee tänne dissaamaan amiksia
-Amikset vastaa samalla mitalla
-Ap itkee että dissaa amiksia koska amikset dissaavat häntä
(kääntyykö jokin asia päälaelleen?)
-Lisäksi ap väittää kivenkovaan että "eipäs ole, en usko" kun joku kertoo asian joka ei ap:tä miellytä
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:25"]Pidätkö myös AMK:n käyneitä tyhminä? Monihan jatkaa ammattikoulusta sinne
[/quote] lääkärin tehtävä ei ole ottaa verikoetta
En nyt sinänsä tyhminä, ehkä hieman kunnianhimottomina kuitenkin.
[/quote]
Selvä. Sehän vasta olisikin hienoa jos ei olisi minkään asteisia hoitajia sairaaloissa, ainoastaan ylimielisiä lääkäreitä jotka eivät ole vuosiin ottaneet edes verikoetta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:11"]
[/quote]
[/quote]
Ei ku mitä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En yhtään. Oletko itse?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Isäsi oli mieshuora.
[/quote]Sulta unohtui vastata kysymykseen. :) Aika säälittävää alapeukuttaa muiden viestejä. :D
Aah, että kunnon sunnuntaitrollaus tekee gutaa!
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:58"]Toivottavasti ei ap olla työkavereita missään vaiheessa elämää. Mieheni on VAIN amiksen käynyt, itse valmistun kohta yliopistosta. Minulle koulutuksella ei ole oikeastaan väliä, parisuhteeni vaatimukset liittyvät ihan muihin seikkoihin. Ilmeisesti ihmissuhteesi eivät ole kovin hyviä, kun kriteerit niiden muodostamiselle ovat tuollaiset.
Kuolisin jos olisin ihmisenä yhtä epäonnistunut kuin sinä ja arvottaisin muut heidän koulutuksensa perusteella.
[/quote]
No toivotaan että kuolet.