Barbour -vaatteet. Kokemuksia?
Onko laatu niin hyvä että ovat hintansa veroisia? Millaiaia ovat sisävaatteet, ihan topit ja paidat, mekot?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:57"]
Ulkovaatteet (takit) ovat hintansa veroisia. Sisävaatteista ei kokemusta, mitoitus on jotenkin liian tätimäinen minulle.
[/quote]
Onko edelleen lyhyet hihat?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:57"]
Ulkovaatteet (takit) ovat hintansa veroisia. Sisävaatteista ei kokemusta, mitoitus on jotenkin liian tätimäinen minulle.
Juuri tämä ongelmana. Puserot ja paidat leveitä ja lyhythihaisia. Mutta onhan meitä ihmisiäkin eri mallisia, sopivat varmasti joillekin oikein hyvin!
[/quote]
Onko edelleen lyhyet hihat?
[/quote]
Jos noin kalliita vaatteita aikoo ostaa niin kannattaa suosia jotakin tunnettua hyvämaineista merkkiä
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:51"]
Jos noin kalliita vaatteita aikoo ostaa niin kannattaa suosia jotakin tunnettua hyvämaineista merkkiä
[/quote]
Niin kuin barbouria siis.
Barbourhan on todella tunnettu laadukas merkki, jonka vaatteet tehdään vieläkin englannissa.
Tietysti tämä ei onneksi ole vielä pissaliisablogistien suosikki, ja toivotaan ettei ne pilaa tätäkin merkkiä, joten hys, hys tästä.
Olin CLA -messuilla ja siellä noita hipelöin, vaikutti ainakin tosi laadukkailta. Ei vaan oikein ollut millekään tarvetta, niin jäi noilla hinnoin ostamatta. Mutta ihania sisävaatteita noilla on, ehkäpä jotain tilaisi itsellekin (messuilla valikoima keskittyi lähinnä ulkoiluvaatteisiin).
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:51"]
Niin kuin barbouria siis.
Barbourhan on todella tunnettu laadukas merkki, jonka vaatteet tehdään vieläkin englannissa.
Tietysti tämä ei onneksi ole vielä pissaliisablogistien suosikki, ja toivotaan ettei ne pilaa tätäkin merkkiä, joten hys, hys tästä.
Minkä tasoinen merkki tämä on? Minkä ylä- ja minkä alapuolelle sijoittuu?
Millaiseksi koet itsetuntosi?
Up