Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3kk lomautus, miten käyttäisit tuon ajan hyväksesi?

Vierailija
29.08.2014 |

Mulla on niin kiirettä töissä, että olisin oikeestaan hyvin iloinen tuollaisesta ylimääräisestä 'lomasta'. Käyttäisin sen siivoamalla koko talon kaappeja ja varastoja myöten putipuhtaaksi, järjestelisin kaikki valokuvat ja kotivideot, kävisin lenkillä joka päivä ja opetettelisin tekemään uusia ruokia. Nyt mulla ole ole koskaan aikaa noihin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin kaikkia ihania omia juttuja, mihin ei riitä aika ja energia kun käyn töissä. Ompelisin, piirtäisin, joogaisin -tekisin kaikkea ihanaa ja luovaa ja mieltä ravitsevaa. Olisin enemmän kavereiden kanssa, tekisin enemmän ja monipuolisempia ruokia. Kävisin koiran kanssa paljon pidemmillä lenkeillä metsässä, ulkoilisin paljon valoisaan aikaan. Venyttelisin ja huoltaisin kehoa enemmän.

Mulle kelpais hetkenä minä hyvänsä muutaman kuukauden lomautus. Olen jopa toivonut, että meille tulisi yt-neuvottelut ja saisin niissä potkut.

Vierailija
2/3 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mä nukkuisin. Sit mä alkaisin harrastaa liikuntaa ja nukkuisin. Sit mä saattaisin siivota ja ommella ja lukea kirjoja ja niin edelleen. Mut mä oon niin lopussa, että nukkumiseen ja toipumiseen menisi varmaan 2 kuukautta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista monesko joulu on, kun tuli tälläinen "lottovoitto"/lomautus.

Onneksi siihen osataan varautua, kun liiton rahat aina kestää tulla.

Mä siivoan kodin perusteellisesti, myyn rompetta pois huutiksessa ja siivoan koko kodin läpi. Siihen menee kk aikaa.

Nyt oli 2 viikkoa lomautusta kesälläkin, joten myymistä en tiedä tuleeko. Kun alueen fb kirppis aktivoitui, olen myynyt siellä ympäri vuoden kaikkea, joten sillä rintamalla on hiljaista. Mutta kaikki kaapit käyn läpi ja siivoan myös kellarin.

Nyt olen joulukuun lomautuksella, hyvin suurella tod näk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme