Eilen junassa vieressäni istui n. 56-vuotias mummo, joka kuunteli koko matkan korvalapuista teinimusaa. Se kuului läpi
Siis ihan sellaista musaa, mitä kuuluu jossain Gina Tricot -kaupassa. Hämmentävää.
Kommentit (116)
Jo oot mummoiän valinnut. Mulla asuu vielä kaksi lastakin kotona, N55+
Mä oon 51-vuotias mummo ja kuuntelen myös teinimusaa 👍
Noin 56 -vuotias? Ettei kuitenkin noin 59?
Vierailija kirjoitti:
Jo oot mummoiän valinnut. Mulla asuu vielä kaksi lastakin kotona, N55+
Olet poikinut nelikymppisenä?
Ap on itse teinimusaa kuunteleva 56-vuotias, joka haluaa ovelasti tiedustella, mitä muut palstalaiset hänestä tuumivat.
56v ei ole mummo, senkin trolli. Musiikkimaku ei katso ikää. Olenkohan minä sitten henkiseltä iältäni mummo, kun kuuntelen 60- ja 70-luvun musiikkia?
N27
Monet nykynelikymppiset kuuntelivat nuorempana dancea ja trancea, mitähän yli viisikymppiset.
Olen 57 ja kuuntelen tasan tarkkaan mitä musiikkia haluan. Ei kuulu sinulle Ap.
Vierailija kirjoitti:
56v ei ole mummo, senkin trolli. Musiikkimaku ei katso ikää. Olenkohan minä sitten henkiseltä iältäni mummo, kun kuuntelen 60- ja 70-luvun musiikkia?
N27
Hyvinkin voi olla. Tuon ikäisellä on yleensä 20-30 -vuotiaat lapset.
Voi kauheaa, olen melkein samanikäinen, enkä tiennyt, että musiikki on suunniteltu tietyn ikäisille. Toisaalta, musiikkimakuni on erittäin laaja, vain räppi ja uusi kotimainen jää kuuntelematta, muuten menee kaikki kategoriat, siis oikeasti ihan kaikki. Minulla on soittolistalla peräkkäin Beethovenit ja teknokama, vanhat iskelmät ja etniset jne. Päälläkin on Gina Tricot -lapulla varustettuja vaatteita ja eilenkin ostin parit vaatteet Cubukselta. Miksi en saisi niiden kauppojen musiikkia, joista vaatteenikin ostan?
Lempibiisini tällä hetkellä. T. N51
Vierailija kirjoitti:
N27
Minä ainakin olen mummo ja ikää on 43V joten miksi 56V ei voisi olla mummo.
50+ kirjoitti:
Voi kauheaa, olen melkein samanikäinen, enkä tiennyt, että musiikki on suunniteltu tietyn ikäisille. Toisaalta, musiikkimakuni on erittäin laaja, vain räppi ja uusi kotimainen jää kuuntelematta, muuten menee kaikki kategoriat, siis oikeasti ihan kaikki. Minulla on soittolistalla peräkkäin Beethovenit ja teknokama, vanhat iskelmät ja etniset jne. Päälläkin on Gina Tricot -lapulla varustettuja vaatteita ja eilenkin ostin parit vaatteet Cubukselta. Miksi en saisi niiden kauppojen musiikkia, joista vaatteenikin ostan?
Noloa. Suosit pikamuotia.
Olisit koputtanut olalle ja sanonut, ettei se käy, kun on nämä musiikkinormit. Kannattaa pitää ihan tulostettuja musiikkilistoja mukana, niitä voi sitten jakaa näille omasta viiteryhmästään harhautuneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Minä ainakin olen mummo ja ikää on 43V joten miksi 56V ei voisi olla mummo.
Isoäiti joo, mutta meinasin sellaista iän puolesta vanhaa henkilöä :)
N27
Mä olen 58 ja kuuntelen Rammsteinia yms.
Tämä on kyllä niin naurettavaa tämä ihmisten luokittelu että tietyn ikäisen ihmisen pitää kuunnella vain tietynlaista musiikkia. Minä kuuntelin teininä lavatanssimusiikkia, kotimaista iskelmää, nyt keski-ikäisenä heviä ja poppia. Klassista olen kuunnellut jokseenkin koko aikuisen ikäni. Lastenlauluja laulelin silloin kun lapset oli pieniä. Aina saanut kuulla sitä että vääränlaista musiikkia kuuntelen ikäisekseni. Jopa oma lapseni, joka pitää minua (55v) dementoituneena laitospaikan tarvitsevana holhottavana, ällistyi kun kuuntelin youtubesta jotain hittimusiikkia. Eikös nuorten pitäis olla avarakatseisia ja ennakkoluulottomia? Omat kokemukset on kyllä aika päinvastaisia, eli nuoret on todella ahdasmielisiä. Ja vaikka tämä aloituskin on täyttä provoa niin pakko kommentoida tähän.
No jopas nyt.