Olen jo vuoden ollut melkein jatkuvasti nälkäinen
Pätkäpaastoan ja kokoajan nälkä, myös syömisen jälkeen melkein heti. Laihtunut olen 13 kg. Vielä on jäljellä noin 5 kg. Ihan normisettiä, että on nälkä. Siihen alkaa jo tottua. Näin pitää kai jatkaa loppuelämän.
Kommentit (25)
Elämän nälästä en tiedä, mutta kurniva maha seuralaisena;) Ap
Järjetöntä olla kaiken aikaa nälässä. Oma valinta tietysti.
Juo kivennäisvettä ja vettä riittävästi. Runsaasti täyttäviä salaatteja ja täysjyväviljaa. Ateriankorvikkeet ovat roskaa.
Mä olen kanssa pätkäpaastonnut reilun vuoden verran, mutta mulle ei enää tule nälkä iltaisin. Tosin en paastoa enää kuin 12 tuntia, se riittää pitämään painon kurissa. Laihdutusvaiheessa oli tuo 16-8 käytössä, ja silloin oli joskus aamuisin ihan kiljuva nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Juo kivennäisvettä ja vettä riittävästi. Runsaasti täyttäviä salaatteja ja täysjyväviljaa. Ateriankorvikkeet ovat roskaa.
Ap valittaa nälkäänsä ja sä kehoitat syömään runsaasti juuri sellaista ruokaa, joka vain lisää nälkää. Noista korvikkeista olen samaa mieltä.
Jep. Sama itsellä. Jos syö sen verran ettei ole nälkä, niin paino nousee. Painon ylläpito vaatii pienessä nälässä olemisen, ja laihduttaminen vaatii jatkuvassa, hetkittäin todella kovassa, nälässä olemisen. Ei ole mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sama itsellä. Jos syö sen verran ettei ole nälkä, niin paino nousee. Painon ylläpito vaatii pienessä nälässä olemisen, ja laihduttaminen vaatii jatkuvassa, hetkittäin todella kovassa, nälässä olemisen. Ei ole mukavaa.
Ei todellakaan vaadi koko ajan nälässä olemista. Haloo nyt!
Olen pätkäpaastonut vuosia tietämättäni. En koskaan syö aamiaista, kun ei vaan ole nälkä aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan vaadi koko ajan nälässä olemista. Haloo nyt!
Kyllä mulla vaatii. Syön lautasmallin mukaan, kasviksia painottaen. Kasvikset vain ei pidä nälkää yhtään. Leipää en syö ollenkaan, enkä pastaa yms. Kasviksia, lihaa ja oliiviöljyä… ja nälkä on suurimman osan ajasta. Kun pudotan kalorit niin, että paino tippuu niin nälkä on jatkuva ja öisin on vaikea nukkua nälän takia. Lääkärit ei suostu tutkimaan mitään enempää, sanovat että laihduta ensin. Ylipainoa vielä n. 20 kiloa.
Voisiko olla refluksia? Minulla on, ja aiheuttaa juurikin näläntunnetta.
Syö oikeaa rasvaa. Ei ihmiskunta vuosituhansien läpi ole turhaan arvostanut rasvaisia lihanpaloja ja rasvaista maitoa. Kunhan vaan et yhdistä rasvaa mihinkään hiilarihöttöön, niin pitää nälkää ihan kummasti.
Miksi et syö ihan normaalisti vaan?
Mitäs sen jälkeen kun tuo tavoite on saavutettu?
Alatko sitten syömään niitä kiloja takaisin?
Onko sinulla jo suunnitelma siihen kohtaan, kun et enää laihduta? Se olisi tärkeä.
Olet tosi hyvin edennyt, niin että olisi se jatkumo myös suunniteltu.
Ettei käy jojo.
Tsemppiä ja onnea, että olet saanut muutettua elintapoja. Terveys kiittää.
Kokeile syödä kuituja enemmän.
Syö joku päivä kunnon naudan pihvi. Se vie nälän ja muuten salaatilla se päivä.
Syö kunnon iso annos puuroa ja marjoja reilusti ennen nukkumaan menoa. Et laihdu, jos nukut huonosti. Elimistö on niin stressaantunut.
Syö vaikka iltapainotteisesti, että saat unen.
mulla migreenin auran kyltymätön nälkä
Meneehän se elämä noinkin .. jos haluaa:
Jatkuvassa nälässä.
Miten sitten jatkossa kun / jos sen 5 kg olet pudottanut? Miten syömisesi sitten jatkuu?
Syö aika nopeasti kilot taas takaisin kun tämä
” nälkäpaasto” on ohi😮?!????
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla refluksia? Minulla on, ja aiheuttaa juurikin näläntunnetta.
Jos refluksiin kuuluu kurniva maha, niin saattaa olla sitten. Ei ole kyllä mitään sellaisia oireita, jotka sopisi frefluksin kuvaukseen. Pelkkä näläntunne ja kurniva maha refluksin oireina? Ap
Rauta-arvot, kilpirauhasarvot katsottu?