Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen junassa vieressäni istui n. 56-vuotias mummo, joka kuunteli koko matkan korvalapuista teinimusaa. Se kuului läpi

Vierailija
24.07.2021 |

Siis ihan sellaista musaa, mitä kuuluu jossain Gina Tricot -kaupassa. Hämmentävää.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas nyt.

Vierailija
2/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementoitunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo oot mummoiän valinnut. Mulla asuu vielä kaksi lastakin kotona, N55+

Vierailija
4/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 51-vuotias mummo ja kuuntelen myös teinimusaa 👍

Vierailija
5/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 56 -vuotias? Ettei kuitenkin noin 59?

Vierailija
6/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo oot mummoiän valinnut. Mulla asuu vielä kaksi lastakin kotona, N55+

Olet poikinut nelikymppisenä?

Vierailija
7/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse teinimusaa kuunteleva 56-vuotias, joka haluaa ovelasti tiedustella, mitä muut palstalaiset hänestä tuumivat.

Vierailija
8/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

56v ei ole mummo, senkin trolli. Musiikkimaku ei katso ikää. Olenkohan minä sitten henkiseltä iältäni mummo, kun kuuntelen 60- ja 70-luvun musiikkia?

N27

Vierailija
9/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nykynelikymppiset kuuntelivat nuorempana dancea ja trancea, mitähän yli viisikymppiset.

Vierailija
10/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olikaan tässä ongelma?

Vierailija
11/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57 ja kuuntelen tasan tarkkaan mitä musiikkia haluan. Ei kuulu sinulle Ap.

Vierailija
12/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

56v ei ole mummo, senkin trolli. Musiikkimaku ei katso ikää. Olenkohan minä sitten henkiseltä iältäni mummo, kun kuuntelen 60- ja 70-luvun musiikkia?

N27

Hyvinkin voi olla. Tuon ikäisellä on yleensä 20-30 -vuotiaat lapset.

Vierailija
13/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheaa, olen melkein samanikäinen, enkä tiennyt, että musiikki on suunniteltu tietyn ikäisille. Toisaalta, musiikkimakuni on erittäin laaja, vain räppi ja uusi kotimainen jää kuuntelematta, muuten menee kaikki kategoriat, siis oikeasti ihan kaikki. Minulla on soittolistalla peräkkäin Beethovenit ja teknokama, vanhat iskelmät ja etniset jne. Päälläkin on Gina Tricot -lapulla varustettuja vaatteita ja eilenkin ostin parit vaatteet Cubukselta. Miksi en saisi niiden kauppojen musiikkia, joista vaatteenikin ostan?

Vierailija
14/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempibiisini tällä hetkellä. T. N51

Vierailija
15/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N27

Minä ainakin olen mummo ja ikää on 43V joten miksi 56V ei voisi olla mummo. 

Vierailija
16/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ kirjoitti:

Voi kauheaa, olen melkein samanikäinen, enkä tiennyt, että musiikki on suunniteltu tietyn ikäisille. Toisaalta, musiikkimakuni on erittäin laaja, vain räppi ja uusi kotimainen jää kuuntelematta, muuten menee kaikki kategoriat, siis oikeasti ihan kaikki. Minulla on soittolistalla peräkkäin Beethovenit ja teknokama, vanhat iskelmät ja etniset jne. Päälläkin on Gina Tricot -lapulla varustettuja vaatteita ja eilenkin ostin parit vaatteet Cubukselta. Miksi en saisi niiden kauppojen musiikkia, joista vaatteenikin ostan?

Noloa. Suosit pikamuotia.

Vierailija
17/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit koputtanut olalle ja sanonut, ettei se käy, kun on nämä musiikkinormit. Kannattaa pitää ihan tulostettuja musiikkilistoja mukana, niitä voi sitten jakaa näille omasta viiteryhmästään harhautuneille.

Vierailija
18/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Minä ainakin olen mummo ja ikää on 43V joten miksi 56V ei voisi olla mummo. 

Isoäiti joo, mutta meinasin sellaista iän puolesta vanhaa henkilöä :)

N27

Vierailija
19/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 58 ja kuuntelen Rammsteinia yms.

Vierailija
20/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niin naurettavaa tämä ihmisten luokittelu että tietyn ikäisen ihmisen pitää kuunnella vain tietynlaista musiikkia. Minä kuuntelin teininä lavatanssimusiikkia, kotimaista iskelmää, nyt keski-ikäisenä heviä ja poppia. Klassista olen kuunnellut jokseenkin koko aikuisen ikäni. Lastenlauluja laulelin silloin kun lapset oli pieniä. Aina saanut kuulla sitä että vääränlaista musiikkia kuuntelen ikäisekseni. Jopa oma lapseni, joka pitää minua (55v) dementoituneena laitospaikan tarvitsevana holhottavana, ällistyi kun kuuntelin youtubesta  jotain hittimusiikkia. Eikös nuorten pitäis olla avarakatseisia ja ennakkoluulottomia? Omat kokemukset on kyllä aika päinvastaisia, eli nuoret on todella ahdasmielisiä. Ja vaikka tämä aloituskin on täyttä provoa niin pakko kommentoida tähän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi