Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen junassa vieressäni istui n. 56-vuotias mummo, joka kuunteli koko matkan korvalapuista teinimusaa. Se kuului läpi

Vierailija
24.07.2021 |

Siis ihan sellaista musaa, mitä kuuluu jossain Gina Tricot -kaupassa. Hämmentävää.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hämmentävä ajatus että musamaku muuttuisi jotenkin mystisesti ikää tullessa lisää. Itse olen teinistä lähtien kuunnellut lähinnä blackmetallia ja nyt olen 41v. niin on vaikea uskoa että jossain vaiheessa se jäisi pois. Joskus  vielä kuuntelin aina radiota töitä tehdessäni ihan vaan pysyäkseni kärryillä "hittimusasta" mutta nyt sekin on jäänyt mutta siitä kyllä myös jäi myös PaperiT ja Antti Tuisku vakkari kuunteluun :D

Vierailija
62/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mää tykkään Mikael Geestä ❤️👍👍👍 . Ja mää oon jo kohta 60 vee 😆. MG hyvä ääni ja kivoi laului . Että silleen.. Ei se ikää katso mitä kuuntelee. Ruumis vanhenee mutta mieli nuori! Näin sanoi Antti Ketonen ja totta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teinimusaa? Tää kuuntelee hyvää musaa.Ja ikää on.Siis ei teini.Kylläpä on ahdasmielistä ajattelua.Olin discoteini 80luku.En vois kuvitel että muuta kuuntelisin kuin jytke, punkki ,disco...

Vierailija
64/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvalapuista? Tuo on mummotermi. Ne ovat kuulokkeet. Ite oot mummo.

Vierailija
65/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkka toi sun 56v. Ja mikä mummo sen ikäinen on? Olet itse teini tai ainakin teiniksi jumittunut wannabe ja sä kuuntelet vain sitä mitä muutkin tai ”joku käskee”? Hanki elämä ja opettele päättämään itse, edes se sun musamaku.

Vierailija
66/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö musiikkimaun vaihtua iskelmään viimeistään 40-vuotiaana?

Vierailija
67/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

56v on vasta täti, ei mummo.

Vierailija
68/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeitä kommenttejä teiltä kaikilta. Minun silmääni näytti mummolta, en minä sen ikää tiedä. Ap.

Tämä ei ollut ap. Terveisin ap

Vierailija
69/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle!

Vierailija
70/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on käsittämätöntä, esimerkiksi vanhainkodeissa kuvitellaan että nykyiset 70-90 vuotiaat eivät tiedä mitään muuta musiikkia kuin Tapio Rautavaaran.

Vierailija
71/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö musiikkimaun vaihtua iskelmään viimeistään 40-vuotiaana?

Joo kyllä, olen ihmetellyt miksi Mick Jagger tai Lemmy eivät siirtyneet country-muusikoiksi jo 80-luvulla..

Vierailija
72/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 58 ja kuuntelen Rammsteinia yms.

Mikä ihme tuo on ysäribändi. Et kai kuvittele että sun pitäis kuunnella Olavi Virtaa ikäsi puolesta? Se on 30-40-luvulla syntyneille

Olavi Virtaa kuuntelee ja laulaa edelleen kaikenikäiset ihmiset.. vai onko tangomarkkinoilla esiintymässä vain 30-40 -luvulla syntyneitä?

Vierailija
73/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tahtoo pitää hauskaa, ei ne puuroja keittele! Ikä on se miksi tunnet itse olevasi. Naiset eivät enää kymmeniin vuosiin ole välittäneet siitä, mitä joku heidän elämäntyylistään ja valinnoistaan marisee. Kesää kaikille, niin hyvinvoiville kuin kiristysvanne päässä muita arvioivillekin!

:)

Vierailija
74/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

56v on vasta täti, ei mummo.

Se on just niin! Olen 56 v, äiti, täti ja kummitäti.

Mummoilut saa vielä odottaa.

Vierailija
75/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen "mummon" vieressä istui n. 30-vuotias teinityttö.

Vierailija
76/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymähdin kommentille, koska oma äiti samaa ikäluokkaa eikä mitenkään mummo. Tietenkin mummo voi olla nuorempikin ihminen, mutta ulkonäöllisesti ajattelen, että "mummous" ehkä alkaa siinä 70v paikkeilla. 

Vierailija
77/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymähdin kommentille, koska oma äiti samaa ikäluokkaa eikä mitenkään mummo. Tietenkin mummo voi olla nuorempikin ihminen, mutta ulkonäöllisesti ajattelen, että "mummous" ehkä alkaa siinä 70v paikkeilla. 

Nimenomaan. Jos nuorena tekee lapset ja lapset hankkii lapsia nuorena, niin siinä voi hyvin olla nelikymppinen mummo, mutta ikänsä perusteella tuossa iässä ketään sanota mummoski. Ap, kun tuntui osaavan arvioida kanssamatkustajan iän noin tarkkaan kuitenkin selkeesti alle 60v naiseksi. 

Vierailija
78/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tylsä provo 😴

Vierailija
79/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG, Ap! :o Mun äitini on 83-v. ja kuuntelee  Rollareita, Beatlesia, Willie Nelsonia, Johnny Cashia, Cheekiä, Mikaelia... Minä 62-v. kuuntelen heavy metallia, Doorsia sekä ihan kaikenlaista nykymusaakin - myös välillä tuhottoman kehnoa kotimaista rappiakin. ;) Lapseni sen sijaan on ihastunut Dvorakiin ja Bachiin, joten meidän jokaisen korvanapeista taitaa kuulua vallan väärää musiikkia? ;)

Vierailija
80/116 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni 71 v luukuttaa autossa tämän päivän räppiä tms. Post Malone, Cardi B yms. en itsekkään tiedä kaikkia, mutta omat teinit ovat huvittuneena kertoneet, että mitä pappa kuuntelee. Isäni oli hankkinut paremmat kuunteluvehkeetkin autoon, että bassoa pystyy tuuttaamaan kunnolla.

Ainahan se on musaa kuunnellut ja päivän musiikissa pysynyt perässä. Silti hieman yllätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi