Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"

Vierailija
29.07.2014 |

Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.

Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.

Kommentit (474)

Vierailija
161/474 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L, sä olit mun sen hetken... Sä kohtelit mua niin huonosti. Ei ollu päivääkään etten itkenyt sun takia. Lähdin, kun en jaksanut sitä pahaa oloa. Nyt kun sä et enää ole vaan mun, sä olet mulle maailman ihanin. Se tekee tästä niin vaikeaa. Mutta mä en pysty jakamaan sua muiden kanssa. Kaikki tai ei mitään. Kaikkea mä en voi enää saada. Joudun valitsemaan ei mitään, vaikka se särkeekin mun sydämen. Rakastan sua! Vaikka sä muuta luulet, mut sä olet se mun elämäni suuri rakkaus. A

Vierailija
162/474 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SP, kaduttaa miten valitsin. Meillä oli kemiaa ja ajattelen sinua viikoittain vieläkin. Toivottavasti voit antaa anteeksi ja tiemme vielä kohtaavat vaikka välissä onkin tuhansia kilometrejä. Mies M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/474 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:27"]Mikko H. Ajattelen sua joka päivä.

[/quote]

Hm... Missäs sun Mikko H. on nykyään?

Vierailija
164/474 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina vain palaan sun luo. Meistä ei vaan koskaan voi tulla mitään ja oon sen jo hyväksynyt. 

Vierailija
165/474 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J, ajattelen sinua vieläkin niin usein, etten kehtaa edes kertoa...Sinua hävetti harvenevat hiuksesi, mutta minä olisin rakastanut kaljusi jokaista neliömillimetriä.

Vierailija
166/474 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:31"]K, en usko että tiedät kuinka paljon merkitsit minulle. Kaikkea hyvää ja pyydän kaikkea anteeksi, vaikka et ehkä ymmärräkään miksi käyttäydyn sinua khtaan niin kuin käyttäydyn. Yritän olla parempi ihminen.

[/quote]

Ymmärrän....

-K

Vierailija
167/474 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken tie on kevyt! Taskutyttö ihmettelee, mitä silloin tapahtui?! Miksi mielesi muuttui niin nopeasti, kuin yhdessä yössä. Edellisenä päivänä vielä sanoit, ettei me erota koskaan!

Ihmettelen vieläkin!

Nallekarhu! Murise mulle! Tai pelataanko uunoa vanhainkodissa?!

Vierailija
168/474 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinenkin K täällä vastailee: Myönnän että en ymmärrä käytöstäsi täysin (en tunne sinua riittävän hyvin, vaikka tiedänkin sinusta melko paljon), mutta mieleni ei tee moittia sinua, koska niin moni positiivinen asia on tapahtunut sinun ansiostasi. Olen tehnyt tietysti itsekin hölmöyksiä, ja sitä kaduttavammilta ne tuntuvat, kun olen tehnyt ne oman harkinnan tuloksena. (Jolloin ei voi syyttää ketään muuta kuin itseään.)

Vierailija
169/474 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
170/474 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip

Vierailija
171/474 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinulle. Mä en tule koskaan unohtamaan sua, vaikka asutaan eri maissa ja romanssi kesti niin lyhyen aikaa. Kiitos kauniista muistoista.

Vierailija
172/474 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin viime kesänä kun törmättiin sattumalta uimarannalla. Sinä perheesi kanssa, minä lasteni kanssa. Lapsemme päätyi leikkimään yhdessä ja me tekstaillen toisillemme.  Silmäniskuja viereiseltä viltiltä.

Kuinka ironista, suloisen katkeraa. Miksei me päädytty yhteen, kysyit. Niin, en tiedä.

<3

Vierailija
173/474 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän exäni avaavan tämän ketjun, koska juuri tämän otsikon kaltaista voitelua hän yrittää aina haalia vaurioisen itsetuntonsa tueksi.

Käytöksesi kertoo, ettet ole päässyt minusta yli. Käytöksesi kertoo myös, että olet sivistymätön juntti. Sinä olet heikko, onneton ihminen, ja yrität pönkittää surkeaa minuuttasi tekemällä tahallista henkistä väkivaltaa naisille. Paikkasi ei ole parisuhteessa eikä varsinkaan perheessä. Tiesit sen jo nuorena, mutta olet liian heikko elämään selkärankaisesti. Olet raukkamainen pahantekijä, ja väkivaltasi seuraa sinua pysyvästi.

Jostain syystä kuvittelet, että ystävyyteni olisi sinulle jotenkin tarjolla. En ole ikinä mitään tällaista ilmaissut. Päinvastoin.

Vierailija
174/474 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.G Anteeksi jos olin hankala. Mulla oli ihanaa sun kanssa ja muistelen kaikkea meidän aikaa lämmöllä. Toivon että oot onnellinen nykyään! Kaipaan sua välillä tosi paljon. -H-

Vierailija
175/474 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E. Ajattelen sinua vieläkin. Näen unia sinusta. Ajattelen, että joskus vielä on meidänkin tilaisuutemme. En tiedä miksi, mutta uskon, että sinäkin ajattelet vielä minua. Haluaisin nukahtaa syliisi edes vielä kerran. Tanssia sen hitaan, mitä emme koskaan tanssineet. Jos ei muuten, niin koetaan tulinen eläkeläisromanssi, vai mitä?

Vierailija
176/474 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:28"]

Tiedän exäni avaavan tämän ketjun, koska juuri tämän otsikon kaltaista voitelua hän yrittää aina haalia vaurioisen itsetuntonsa tueksi.

Käytöksesi kertoo, ettet ole päässyt minusta yli. Käytöksesi kertoo myös, että olet sivistymätön juntti. Sinä olet heikko, onneton ihminen, ja yrität pönkittää surkeaa minuuttasi tekemällä tahallista henkistä väkivaltaa naisille. Paikkasi ei ole parisuhteessa eikä varsinkaan perheessä. Tiesit sen jo nuorena, mutta olet liian heikko elämään selkärankaisesti. Olet raukkamainen pahantekijä, ja väkivaltasi seuraa sinua pysyvästi.

Jostain syystä kuvittelet, että ystävyyteni olisi sinulle jotenkin tarjolla. En ole ikinä mitään tällaista ilmaissut. Päinvastoin.

[/quote]Koordinaatteja tälle?

Vierailija
177/474 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan masentavaa, että löytyy kymmenen sivun verran ihmisiä, joilla on "saavuttamaton elämän rakkaus". Vai liioitteletteko hiukan? Minusta ei ole olemassa mitään yhtä ainoaa oikeaa.

Vierailija
178/474 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Always With You.

Vierailija
179/474 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:42"]

Jan, seuraavassa elämässä. Rakastan sinua. M.

[/quote]

Också på svenska? Missä asut M?

Vierailija
180/474 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:31"]

Stalkkerit kuulolla

[/quote]?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan