Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"

Vierailija
29.07.2014 |

Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.

Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.

Kommentit (474)

Vierailija
201/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:28"]

M muistan susta enää harvoja juttuja, koska siitä kun nähtiin on jo monta vuotta. Yksi parhaista oli sun katse. Sellainen intensiivinen, jonka edessä olin ihan myyty. Sun kanssa kun puhui, tuli aina hyvälle tuulelle. Osasit muutenkin sanoa oikeat sanat oikeaan aikaan. Ja sun lähellä oli hyvä olla se vähä, mitä ehdimme kokea. Ihana olit, varmaan oletkin. M-miehelle.

[/quote]

Alapeukutin vahingossa, anteeksi!

Vierailija
202/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M muistan susta enää harvoja juttuja, koska siitä kun nähtiin on jo monta vuotta. Yksi parhaista oli sun katse. Sellainen intensiivinen, jonka edessä olin ihan myyty. Sun kanssa kun puhui, tuli aina hyvälle tuulelle. Osasit muutenkin sanoa oikeat sanat oikeaan aikaan. Ja sun lähellä oli hyvä olla se vähä, mitä ehdimme kokea. Ihana olit, varmaan oletkin. M-miehelle.

Miksi ei nähtäisi uudestaan? Siihen intensiiviseen katseeseen oli syynsä... <3

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:23"]

Miksi ei nähtäisi uudestaan? Siihen intensiiviseen katseeseen oli syynsä... <3

[/quote]

[/quote]

Olisi kiva kohdata, vaikka elämä on viime vuodet kuljettanut meitä eri suuntiin. vielä kun tietäisi miten se onnistuisi.

Vierailija
204/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:56"]

Mulla oli kerran elämäni rakkas mutta nuoruuden tyhmyyttäni päästin ainut menemään ja loukkasinkin sinua. Ymmärrän, että olet katkera, sillä niin olen minäkin - itselleni. Ehkä me joskus vielä vuosien jälkeen tavataan ja sinäkin pystyt antamaan minulle anteeksi -- T

[/quote]

Oletko nainen vai mies? 

Vierailija
205/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssasi on niin hyvä olla.......... Täytyy olla tyytyväinen edes siihen mitä on! 

Vierailija
206/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin sinun tulevan, mutta koskaan me ei kohdattu. Menitkö jo vai etkö tullutkaan. Toivoisin nytkin kuinka olisit lähelläni, ottaisit halaukseen ja sanoisit, ettei ole mitään hätää. Kasvojasi en ole nähnyt enkä nimeäsi tiedä, en tiedä sinusta mitään. Taivallan tämän elämäni vain sinun varjojesi keskellä, sinä olet poissa. Tulisit nyt kun sinua kipeästi tarvitsen.

Tuntematon

Vierailija
207/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henri.. Niin halusin sua keväällä kun kohdattiin. Laiva keinutti lanteita, ja tajunta räjähti kun hengityksesi osui kaulalle..
Mutta olit jo varattu, ja minä kiltti tyttö. En unohda halaustasi koskaan, muisto siitä on kantanut monet hetket eteenpäin tässä itkuisessa arjessa.. Kiitos ihanista hetkistä! :)
T. Se hyvältä tuoksunut kiharapää..

Vierailija
208/474 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ikävä sinua S, Oulu.

Vierailija
209/474 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masa, meidän juttumme kaatui molempien epäröintiin ja väärinkäsityksiin. Olin niin rakastunut sinuun tai rakastunut kuvitelmaan sinusta ja siitä millaista meillä olisi jos olisimme yhdessä. Niin rakastunut olin sinuun, etten puhumaan pystynyt kun näimme. Niin rakastunut, että en suhun katsoa voinut.

Nyt olen toisen kanssa, vaikka me jäimme kesken.

Vierailija
210/474 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 00:43"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:28"] Tiedän exäni avaavan tämän ketjun, koska juuri tämän otsikon kaltaista voitelua hän yrittää aina haalia vaurioisen itsetuntonsa tueksi. Käytöksesi kertoo, ettet ole päässyt minusta yli. Käytöksesi kertoo myös, että olet sivistymätön juntti. Sinä olet heikko, onneton ihminen, ja yrität pönkittää surkeaa minuuttasi tekemällä tahallista henkistä väkivaltaa naisille. Paikkasi ei ole parisuhteessa eikä varsinkaan perheessä. Tiesit sen jo nuorena, mutta olet liian heikko elämään selkärankaisesti. Olet raukkamainen pahantekijä, ja väkivaltasi seuraa sinua pysyvästi. Jostain syystä kuvittelet, että ystävyyteni olisi sinulle jotenkin tarjolla. En ole ikinä mitään tällaista ilmaissut. Päinvastoin. [/quote]Koordinaatteja tälle? [/quote]Ei tarvita koordinaatteja; se josta tuo katkelma on kirjoitettu, tunnistaa siitä kyllä itsensä. [/quote] no kyllä vaikuttaa siltä että SINÄ et ole päässyt katkeruudesta eroon. Vaikka jokainen meistä on erillaisia, olemme kuitenkin samanlaisia. Tuo aloitus olisi ihan hyvin voinut olla minun kirjoitusta!! Mitäs jos aikuistuisit ja keskityt vaan omaa elämään.

[/quote]Osuipas sinuun kovasti :D

Vierailija
211/474 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja viestejä

Vierailija
212/474 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesku ♡
Milloin rypistellään taas lakanoita? Mä niin tahtoisin sun syliin. Sun kädet ympärille. Suukkoja..kosketuksia..

Vierailija
213/474 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
214/474 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:03"]I: haista vittu
[/quote]

Ihan niinkuin tämä olisi minulle :D ihan vaan siltä varalta että on, niin samanlaisia terveisiä sullekkin.

Vierailija
215/474 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:46"]

Olipa hauska, että joku nosti tämän, luin oman avautumiseni tuolta alusta ja tajusin että olen päässyt yli tästä henkilöstä, vaikka olin hänen vuokseen pitkään todella surullinen. Eli S, sinulle terveiset, olit saavuttamaton rakkaus muttet onneksi elämän sellainen. Mulla on sua vieläkin joskus ikävä, tai ehkä enemmänkin sitä mielikuvaa meistä. En kuitenkaan odota enää. Joskus me taas nähdään, hymyillään silloin ja muistetaan ne hetket. Kaikkea hyvää sulle, kaikki vielä järjestyy - meille kummallekin, vaikka vähän rikkinäisiä ollaankin.

[/quote]

On ollut hyvä, kun ei olla pidetty yhteyttä.

Vierailija
216/474 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 18:49"]

Minulle kävi samoin kuin edelliselle :) Luin myös vanhan viestini ja tajusin vihdoinkin päässeeni epätoivoisesta ihastuksestani yli.

[/quote]

Ihana tunne, eikö vaan? Haikea, mutta samalla iloinen. Sopii tähän lähestyvään kevääseen :)

Vierailija
217/474 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauska, että joku nosti tämän, luin oman avautumiseni tuolta alusta ja tajusin että olen päässyt yli tästä henkilöstä, vaikka olin hänen vuokseen pitkään todella surullinen. Eli S, sinulle terveiset, olit saavuttamaton rakkaus muttet onneksi elämän sellainen. Mulla on sua vieläkin joskus ikävä, tai ehkä enemmänkin sitä mielikuvaa meistä. En kuitenkaan odota enää. Joskus me taas nähdään, hymyillään silloin ja muistetaan ne hetket. Kaikkea hyvää sulle, kaikki vielä järjestyy - meille kummallekin, vaikka vähän rikkinäisiä ollaankin.

[/quote]

Mielikuvat aiheuttavat hankalia tilanteita. En usko että meistä olisi tullut onnellinen ja "toimiva" pari loppujen lopuksi. Lisäksi olin silloin sitoutunut toiseen ihmiseen hyvinkin vahvasti. Mutta ei meistä mitään olisi tullut, vaikken olisikaan ollut suhteessa tahollani. Olen iloinen että olet päässyt ylitse minusta! Herätän ihmisissä signaaleja joita en voi vastuulleni ottaa. Kaikkea hyvää sinullekin! S

Vierailija
218/474 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:15"]

[/quote]

Mielikuvat aiheuttavat hankalia tilanteita. En usko että meistä olisi tullut onnellinen ja "toimiva" pari loppujen lopuksi. Lisäksi olin silloin sitoutunut toiseen ihmiseen hyvinkin vahvasti. Mutta ei meistä mitään olisi tullut, vaikken olisikaan ollut suhteessa tahollani. Olen iloinen että olet päässyt ylitse minusta! Herätän ihmisissä signaaleja joita en voi vastuulleni ottaa. Kaikkea hyvää sinullekin! S

[/quote]

:D Hauskoja nämä teidän vastaukset. En tiedä kenelle sanasi osoitit, mutta voin kertoa että "minun" S ei varmasti tällä palstalla kirjoittele, ja muutenkin tilanne oli ehkä hieman toinen kuin teillä. Kaikkea hyvää toivotan myös sinulle, joku toinen S, älä särje liikaa sydämiä!

Vierailija
219/474 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Z hö höö. Jestas kun vihlaisee vieläkin sisuskalusta sinä. Oon kuitenkin varmasti onnellisempi ilman, ja nyt jo aika kuivilla. En aina muista edes päivittäin olemassaoloasi, kun vuosia alkaa olla tässä välissä. Silti sanaa elämän mies en tiedä käytänkö koskaan enää, koska et ollutkaan se. A

Vierailija
220/474 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 19:15"]

[/quote]

[/quote]

:D Hauskoja nämä teidän vastaukset. En tiedä kenelle sanasi osoitit, mutta voin kertoa että "minun" S ei varmasti tällä palstalla kirjoittele, ja muutenkin tilanne oli ehkä hieman toinen kuin teillä. Kaikkea hyvää toivotan myös sinulle, joku toinen S, älä särje liikaa sydämiä!

[/quote]

S on melko geneerinen nimi ja itseasiassa kuvailemasi tilannekin :D "Vähän" uumoilinkin, ettet ole tuntemani henkilö, mutta halusin käyttää ketjua kuten on ilmeisesti tarkoituskin, sieluni keventämiseen. Kukaan ei tiedä että käyn täällä, eikä saa ikinä tietääkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi