Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"
Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.
Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.
Kommentit (474)
Mistä sen tietää että se ois elämänsä rakkaus, jos se meni ohi saavuttamattomana. Sehän saattaisi olla kamala pettymys joka tuli vain ohitettua. :) Ei tule mitään muuta mieleen kuin ihastus joskus yläasteella ja ei tullut ikinä tehtyä mitään asialle. Kyseessä oli luokkamme nörtein tyttö jota pidin söpönä. Minä surkein oppilas, hän paras, olisi varmaan ollut mahtava romanssi.
Vierailija kirjoitti:
ERJA! MINÄ RAKASTAN SINUA!
Minne päin tämä menee?
Suskulle hyvää Joulua ja Onnellista Uutta vuotta!
Jasulta💕
JV Oulu, olen aina tuntenut henkistä yhteyttä sinuun vaikken edes tunne sinua. Olet kultainen ja rakastan sinua ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne päin tämä menee?
Helvettiin.
Karma hoitelee sinutkin ajastaan.
Mulla on niin kylmä ilman sua. Mulla on niin ikävä sua. Mulla on ikävä sun tummansinisiä silmiä ja vahvoja ison miehen käsiä. Mulla on ikävä sitä, miten silitit mun hiuksia ja pyyhit hellästi kyyneleet poskiltani. Mulla on ikävä sitä kun mulla oli kylmä, niin kaappasit mut kainaloosi ja kiedoit takkisi sisään. Mulla on ikävä sun kiltteyttä ja hellyyttä. Mulla on ikävä sitä kun pussailtiin, niin piti varvistaa että ylettyi ja niskat meni jumiin.
Jos asiat olisi toisin, me oltaisiin yhdessä.
Mulla on ikävä sua, E <3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne päin tämä menee?
Helvettiin.
EI TODELLAKAAN HELVETTIIN! RIIPPUU PAIKASTA. MOLEMMAT PAIKAT OVAT KAUNEINTA SUOMEA: PUUTARHOITA, LUONTOA, METSIÄ, MERTA, VESISTÖJÄ, KULTTUURIA, KAUNIITA TALOJA. MUTTA ERJA ON SYDÄMESSÄNI VAIKKA HÄN OLISI VAIKKA MISSÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne päin tämä menee?
Helvettiin.
EI TODELLAKAAN HELVETTIIN! RIIPPUU PAIKASTA. MOLEMMAT PAIKAT OVAT KAUNEINTA SUOMEA: PUUTARHOITA, LUONTOA, METSIÄ, MERTA, VESISTÖJÄ, KULTTUURIA, KAUNIITA TALOJA. MUTTA ERJA ON SYDÄMESSÄNI VAIKKA HÄN OLISI VAIKKA MISSÄ!
Pah.
Rakas Jumala! Anna minun selvitä tästä kaikesta, mistä olen koko ikäni melkein kärsinyt. Anna kaiken järjestyä Sinun tahtosi mukaisesti. Amen!
Vierailija kirjoitti:
Rakas Jumala! Anna minun selvitä tästä kaikesta, mistä olen koko ikäni melkein kärsinyt. Anna kaiken järjestyä Sinun tahtosi mukaisesti. Amen!
TÄMÄ RUKOUKSEN RUKOILEN MYÖS. VAIKKA MONI PITÄISI RAKKAUTTANI SYNTINÄ. MUTTA LÖYTÄMÄNI RUNO OSUU OIKEAAN:
hän
Olen väsynyt tähän
syksyyn.
Tule takaisin
haluan, että
sydämessäni on
jälleen kevät.
( Hymyilevät kädet -blogi, www-sivu:
http://hymyilevatkadet.blogspot.fi/p/rakkausrunoja-kaukaiselle-rakastet… )
Täällä kun ei normaalit ihmiset saa kai enää lähettää terveisiä kaivatuilleen, niin vissiin munkin täytyy keksiä joku toinen paikka mun kirjoituksille.
Villasukka, rakastan ainiaan <3
Oisit mun kaa.