Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"

Vierailija
29.07.2014 |

Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.

Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.

Kommentit (474)

Vierailija
121/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
122/474 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/474 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.K. oot ihanin

Vierailija
124/474 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei O! 

Tarkoitin mitä sanoin ja olisin halunnut yrittää vielä.  Itkin vuoksesi kymmenen vuotta.  Kuulin että olit K.n kanssa kimpassa ja K oli sinulle minusta jauhanut kateeellisena perättömiä. Olisit soittanut ja kysynyt onko asiat juuri niin. Kun tajusin että uskoit K ta enemmän kuin minua en enää välittänyt sinusta. Hyvää loppuelämää.

Vierailija
125/474 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:11"]Koskas nairaa?

[/quote]

Oli kuule niin hilkulla etten pyytäny sua tänään tänne...tai sinne rantsulle...ei, mä en kestä ilman sua...vaikka ne on ollu ns.vaan panoja, on ne ollu muutaki, mulle ainakin. Sniif!!!

Vierailija
126/474 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan sinua yhä, kaikesta huolimatta.

Vierailija
127/474 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jn Vantaalta. En ole unohtanut sitä salmiakkirasiaa. Enkä sitä kukkaa, enkä tummaa kahvia. Tai sitä, kun nostit M:n syliisi. Haluaisin soittaa äidillesi, veljellesi, kertoa miten pahoillani olen ja että uskaltaako sinuun ottaa yhteyttä. Jos voisin saada sinut vielä kerran, pysyisitkö rinnallani? Istuisimmeko vierekkäin päiväkodin kevätjuhlissa? Nukahdettaisiinko samaan sänkyyn joka ilta? Ehtisikö se keitto maustua päivää pidempään jääkaapissa? :-D

Musta tuntuu, että me kohdataan vielä. Ja silloin mä todistan, että rakastan. Always have, always will.

-S

Vierailija
128/474 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:48"]Anna, tiedämme kumpikin että meillä on kipinää välillämme. Harvoin enää näemme mutta silloin kun näemme, siinä hetkessä on aina jotain erityistä. Mutta pysyköön ajatuksen tasolla. Sekin lämmittää mieltä että joku jossain ajattelee lämmöllä.

[/quote]

Niinpä... - Anna

Vierailija
129/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M,

kaipaan sua niin paljon, että ahdistaa. Realistina tiedän, ettei meistä koskaan tulisi mitään, koska olen ollut pitkään onneton ja eletään muutenkin ihan erilaista elämää, mutta haaveilen silti. Toivon sulle kaikkea hyvää ja että elämä tarjoaisi sulle kaiken ansaitsemasi rakkauden, vaikka en koskaan sua saisikaan.

Vierailija
130/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I, kiitos ja anteeksi

Vierailija
131/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:57"]

M,

kaipaan sua niin paljon, että ahdistaa. Realistina tiedän, ettei meistä koskaan tulisi mitään, koska olen ollut pitkään onneton ja eletään muutenkin ihan erilaista elämää, mutta haaveilen silti. Toivon sulle kaikkea hyvää ja että elämä tarjoaisi sulle kaiken ansaitsemasi rakkauden, vaikka en koskaan sua saisikaan.

[/quote]

Onko M mies vai nainen?

Vierailija
132/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin unelmoin TL:stä niin kuin muutama muukin täällä. Kauhea ajatus, että me itketään saman ihmisen perään. . Mun unelmien kohde nainen pääkaupunkiseudulta.

Vierailija
133/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 01:27"]Mä en tajua mitä siinä tapahtu. Meillä oli niin ihanaa yhdessä. Sinä iltana kun vietettiin ensimmäistä kertaa aikaa ihan vaan kahdestaan, mä tajusin että olen onnellinen. Ensimmäistä kertaa vuosiin mä olin niin onnellinen. Mulla ei oo ikinä synkannu kenenkään kanssa sillä tavalla, tuntu että Sä oot Se mitä oon aina etsinyt. Sä vaikutit tuntevan samalla tavalla, kerroit kuinka paljon musta tykkäät ja kuinka ihanaa olla vihdoinkin yhdessä. Koko yö maattiin sängyssä ja juteltiin, oltiin niin samalla aaltopituudella, ja tuntu että voin luottaa siihen että olet siinä aina. Sen yön jälkeen susta ei kuulunut mitään viikkoon, kunnes näin sit baarissa ja olit kuin et tuntisi mua. Kuulin muilta että olit palannut yhteen exäsi kanssa. Niin mäkin sitten tein, otin exän takaisin, mentiin naimisiinkin ja häntä rakastan ja hänen kanssaan sion olla. En kuitenkaan vieläkään ymmärrä, mitä siinä tapahtu. Miket tuntenutkaan sitä mitä mä tunsin. Mikset voinut olla edes mies ja kertoa itse että otit exän takaisin. Merkitsikö Se mitä meillä oli sulle mitään? Edelleen oot mun päässä, mun ihon alla, mun unissa. Edelleen kun ollaan samassa paikassa, näen miten katsot mua, samalla tavalla kuin mä sua. Mitä siinä tapahtu?

[/quote]

Ootko mies Tampereelta?

Vierailija
134/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 01:27"]Mä en tajua mitä siinä tapahtu. Meillä oli niin ihanaa yhdessä. Sinä iltana kun vietettiin ensimmäistä kertaa aikaa ihan vaan kahdestaan, mä tajusin että olen onnellinen. Ensimmäistä kertaa vuosiin mä olin niin onnellinen. Mulla ei oo ikinä synkannu kenenkään kanssa sillä tavalla, tuntu että Sä oot Se mitä oon aina etsinyt. Sä vaikutit tuntevan samalla tavalla, kerroit kuinka paljon musta tykkäät ja kuinka ihanaa olla vihdoinkin yhdessä. Koko yö maattiin sängyssä ja juteltiin, oltiin niin samalla aaltopituudella, ja tuntu että voin luottaa siihen että olet siinä aina. Sen yön jälkeen susta ei kuulunut mitään viikkoon, kunnes näin sit baarissa ja olit kuin et tuntisi mua. Kuulin muilta että olit palannut yhteen exäsi kanssa. Niin mäkin sitten tein, otin exän takaisin, mentiin naimisiinkin ja häntä rakastan ja hänen kanssaan sion olla. En kuitenkaan vieläkään ymmärrä, mitä siinä tapahtu. Miket tuntenutkaan sitä mitä mä tunsin. Mikset voinut olla edes mies ja kertoa itse että otit exän takaisin. Merkitsikö Se mitä meillä oli sulle mitään? Edelleen oot mun päässä, mun ihon alla, mun unissa. Edelleen kun ollaan samassa paikassa, näen miten katsot mua, samalla tavalla kuin mä sua. Mitä siinä tapahtu?

[/quote]

Ootko mies Tampereelta?

[/quote]

En, nainen Tampereelta oon

Vierailija
135/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 01:27"]Mä en tajua mitä siinä tapahtu. Meillä oli niin ihanaa yhdessä. Sinä iltana kun vietettiin ensimmäistä kertaa aikaa ihan vaan kahdestaan, mä tajusin että olen onnellinen. Ensimmäistä kertaa vuosiin mä olin niin onnellinen. Mulla ei oo ikinä synkannu kenenkään kanssa sillä tavalla, tuntu että Sä oot Se mitä oon aina etsinyt. Sä vaikutit tuntevan samalla tavalla, kerroit kuinka paljon musta tykkäät ja kuinka ihanaa olla vihdoinkin yhdessä. Koko yö maattiin sängyssä ja juteltiin, oltiin niin samalla aaltopituudella, ja tuntu että voin luottaa siihen että olet siinä aina. Sen yön jälkeen susta ei kuulunut mitään viikkoon, kunnes näin sit baarissa ja olit kuin et tuntisi mua. Kuulin muilta että olit palannut yhteen exäsi kanssa. Niin mäkin sitten tein, otin exän takaisin, mentiin naimisiinkin ja häntä rakastan ja hänen kanssaan sion olla. En kuitenkaan vieläkään ymmärrä, mitä siinä tapahtu. Miket tuntenutkaan sitä mitä mä tunsin. Mikset voinut olla edes mies ja kertoa itse että otit exän takaisin. Merkitsikö Se mitä meillä oli sulle mitään? Edelleen oot mun päässä, mun ihon alla, mun unissa. Edelleen kun ollaan samassa paikassa, näen miten katsot mua, samalla tavalla kuin mä sua. Mitä siinä tapahtu?

[/quote]

Ootko mies Tampereelta?

[/quote]

En, nainen Tampereelta oon

[/quote]

Niin minäkin ja aivan identtisessä tilanteessa ollut, tosin minä olin se joka "katosi"..

Vierailija
136/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:07"]

M,

[/quote]

Onko M mies vai nainen?

[/quote]

Tai sano joku vihje itsestäsi.

Vierailija
137/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:04"]

MS, kaipaan ja ikävöin sinua. Voi, kun voisin nähdä sinut yhä viikoittain olohuoneessani. Se, mitä teit veljesi puolesta, menit vankilaan ja tatuoit vankilan pohjapiirroksen itseesi, oli osoitus todellisesta veljesrakkaudesta. Kunpa olisit voinut tuntea saman minua kohtaan. Mutta eihän se enää ole mahdollista, koska räjähdit siellä sähkökaapilla, kun autoit sen yhden lorton vapauteen.

<3

[/quote]

Täh? Kampissa?

Ei vattu:D:D:D:D:D

Vierailija
138/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei MS, rakastan sinua, vieläkin. Tiedän etten sua koskaan saa. Oot ihana. Meillä on niin paljon samoja asioita mistä tykätään. Toivottavasti tunnistit ittes tästä teksistä. -MJ

Vierailija
139/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun näin sinut, tajusin taas, kuinka paljon sinua rakastan, JJA. ♡

T. 14-vuotias tyttö

Vierailija
140/474 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:07"]

M,

[/quote]

Mikä on etunimesi alkukirjain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi