Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"

Vierailija
29.07.2014 |

Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.

Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.

Kommentit (474)

Vierailija
181/474 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kaikkea hyvää ja no.. vähemmän hyvää elämämme aikana.

Nyt en enää tiedä mitä haluan, välillä palan halusta jatkaa elämääni ilman sua, välillä toivon että tapahtuisi jotain, jotain jotta me palattais taas yhteen.

Mä en voi elää sun kanssa, enkä ilman sua. Miten tätä elämää kuuluu elää? En halua ketään muuta, en vain näe itseäni kenenkään muun kanssa. Meillä oli liikaa hyviä hetkiä kaikkien niiden vuosien aikana.

Elämä on peli ja sain näemmä paskat kortit. Mutta kai näilläkin pelata voi? Mitä jos vaan ei enää jaksa? Mistä voi tietää mitä oikeasti haluaa? Mistä tietää mikä on oikea tie? Sanotaan että seuraa sydäntäsi, mun sydän sanoo että me kuulutaan yhteen. Järki sanookin jotain aivan muuta.

En jaksa enää yrittää saada sua tajuamaan että sun täytyy tehdä selväksi että haluat mut etkä ketään muuta. Näytä se, näytä äläkä helistele kauniita sanoja. Kaikki sun sanat ovat hukkuneet tekojes alle, niiden alle jotka eivät vastanneet sun sanoja. Mitä sä haluat? Et tiedä itsekään.

Ehkä mä pelasin korttini liian nuorena, silloin kun tapasin sut. Hävisin oikein kunnolla ja nyt maksan siitä. Miks en vaan voinut kuunnella niitä järkeviä sanoja: Älä ota sitä, se vie sulta rahat, järjen ja elämänilon.

Tässä mä olen, luovuttamassa liian nuorena. Sydän ja itseluottamus revittynä palasiksi.

Ne sanoo että mä oon kaunis, miks mä en usko. Ne sanoo että mä oon syvällinen ja vahva. En usko sitäkään. Sä sait mut uskomaan niin vaikket sitä suoraan sanonutkaan, teoillas annoit ymmärtää että ansaitsen sen kaiken fyysisen ja henkisen kivun.

Silti, kaikesta huolimatta mä rakastan sua, tuntuu todella kierolta tavalta rakastaa. Jätit mut kitumaan, päästä mut jo pois.

Vierailija
182/474 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:00"]

Kaipaan ja ajattelen sua Saara vieläkin päivittäin. Olisipa asiat menny aikoinaan toisin...

Minkä asian olisit halunnut menevän toisin? T. Saara

ps. Mistäpäin?

[/quote]

Kymenlaaksosta. Useampi asia olisi pitäny mennä toisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/474 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi

Vierailija
184/474 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:15"]

Anteeksi

[/quote]Kannattaa olla hiukan spesifimpi.

Vierailija
185/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 23:15"]

Anteeksi

[/quote]Kannattaa olla hiukan spesifimpi.

[/quote]Mitä alapeukutettavaa tuossa oli?

Vierailija
186/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaudelleni, sille nuorelle miehelle

Olit ensirakkauteni ja ikuinen rakkauteni. Vaikka minulla on ollut toinen mies jo vuosia, en lakkaa silti koskaan rakastamasta sinua. Vaikka sinä et koskaan minua rakastanutkaan, en pysty koskaan sinua unohtamaan. Muutut vuosi vuodelta vain komeammaksikin, maailman komein. Se mitä silloin tein, oli niin typerää, enkä ole sellainen miksi minut kuvittelet. Silloin en pystynyt puhumaan ja selittämään tekoani, mutta nyt pystyisin. Ehkä ymmärtäisit. Mutta onko sen väliä, kun et koskaan minua rakastanut. Sen vuoksi sen teinkin...

Vierailija
187/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 03:38"]en ole ikinä aikaisemmin tuntenut ketään kohtaan näin. sinä olet se, joka saa minut hymyilemään pelkästään sillä, että ajattelen sinua. silti sinä olet myös se, joka saa minut ahdistumaan pelkästään sillä, että ajattelen sinua. kaipaan sinua niin kovasti, niin kovasti että sydämeen sattuu. haluaisin elää kaikki kohtaamisemme uudelleen, kaikki ne aamuöiset hetket, jolloin ollaan istuttu käsikädessä hiljaa ja vain tuijoteltu toisiamme. kaikki ne ihanat aamut kun olen vierestäsi saanut herätä. muistelisin hetkiämme pidemminkin, mutta sydäntä puristaa, koska et ole täälä. epätoivoista, mutta sinä <3

ne väittää, että jos jotain haluaa tarpeeksi kovaa ja sydämestä, niin sen kohtalo myös suo. minä haluan sinut. haluan sinut enemmän kuin mitä tähtiä on taivaalla.

miksi se ei vaan riitä, että tunne on molemminpuolinen? kuinka monesti olenkaan suustasi kuullut sanat, "minä rakastan sinua"

näin siinä käy, kun kaksi ujoa kohtaa eikä kumpikaan uskalla tehdä seuraavaa siirtoa.

J, minä olen sinun, jos vaan tahdot niin?
[/quote]

Yksityiskohtia? :)

Vierailija
188/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:28"]

Tiedän exäni avaavan tämän ketjun, koska juuri tämän otsikon kaltaista voitelua hän yrittää aina haalia vaurioisen itsetuntonsa tueksi.

Käytöksesi kertoo, ettet ole päässyt minusta yli. Käytöksesi kertoo myös, että olet sivistymätön juntti. Sinä olet heikko, onneton ihminen, ja yrität pönkittää surkeaa minuuttasi tekemällä tahallista henkistä väkivaltaa naisille. Paikkasi ei ole parisuhteessa eikä varsinkaan perheessä. Tiesit sen jo nuorena, mutta olet liian heikko elämään selkärankaisesti. Olet raukkamainen pahantekijä, ja väkivaltasi seuraa sinua pysyvästi.

Jostain syystä kuvittelet, että ystävyyteni olisi sinulle jotenkin tarjolla. En ole ikinä mitään tällaista ilmaissut. Päinvastoin.

[/quote]Mitä sinä tarkoitat sillä, että väkivaltansa seuraa häntä pysyvästi?

Vierailija
189/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:47"]

H.T, Kun lähdit pois, tunsin piston sydämessäni. Olin lopultakin löytänyt ihmisen jonka kanssa jakaa onneni, niin luulin... mutta katsoessani perääsi viimeistä kertaa, jäin miettimään valitsinko oikein. Kaipaan sinua yhä, vaikkei meidän välillemme kai ehtinyt ystävyyttä enempää. Joskus kuvittelin että halusit ehkä sittenkin joskus enemmän, ehkä vain unelmoin. Olisin rakastanut sinua aina, kaikkine puolinesi, olisin antanut vapautta, en kahleita. Ehkä pelkäsit miten suhtautuisin joihinkin asioihin, mutta olisit pelännyt turhaan. Ehkä vielä maailma johdattaa meidät yhteen, vaikka välillämme onkin nyt kuilu.

D.

[/quote]

Harmi ettei elämässäni ole ketään D:tä

HT

Vierailija
190/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:48"]

Jan, tuskin tulemme koskaan olemaan oikeasti pariskunta, mutta onneksi meillä on kuitenkin ystävyytemme (vaikka molemmat haluaisimmekin enemmän, mutta kun emme halua myöskään perheitämme loukata).

[/quote]

Mistä Jan löytyy?

Vierailija
191/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J laita viestiä. Se ilahduttais mua kovasti, elämä on harmaata ja tylsää, kun se jännä yhteys hävisi meidän väliltä.

Vierailija
192/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 02:28"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 01:13"]

M.S. Olit niin kuuma ja kiihkeä, vaikka olitkin sairaalan kaikkien naisten kanssa. Sydämeni murtui kun kuolit siinä lento-onnettomuudessa. Miksi joku muu, esim. Derek, ei voinut kuolla puolestasi. Ottaisin korkeakorkoista lainaa ihan vain siksi että kauneusleikkausta tehdessäsi koskettaisit minua.

[/quote]

Kuuma aalto meni täälläkin läpi, aamen!

PS. Anteeksi, jos pahastut kun olin rakastunut samaan mieheen!

[/quote]

Puhutaankohan samasta ihmisestä.........:)

[/quote]

Veikkaan että saman miehen kaipaajia on useampia, eikä vain Suomessa. Se ei silti kaipaustani poista. Itsellä mies ja lapsia ja silti usein tulee mieleen että olisipa M vielä elossa ja hänen teräksiset vatsalihaksensa. Kukaan ei tule häntä korvaamaan :'( nro 108

[/quote]

Puhumattakaan hänen teräksisistä vatsaleikkauksistansa!

Tämä oli hieno, kiitos.

Vierailija
193/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämässä tämä meni nyt näin. Sain sinulta paljon, ehkä liikaakin, siinä edellisessä. Tämän olen sinulle myös kertonut. Sitä en ole kuitenkaan koskaan sanonut, että kaiken muun lisäksi muistin myös suudelmasi, se tuntui samalta kuin unissani. 

Vierailija
194/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 09:49"]J laita viestiä. Se ilahduttais mua kovasti, elämä on harmaata ja tylsää, kun se jännä yhteys hävisi meidän väliltä.
[/quote]

Mistä päin olevan J:n pitäis laittaa viestiä? :)

Vierailija
195/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä sua. Vähemmän ja vähemmän koko ajan, mutta onpahan kuitenkin. Ja välillä antaisin tosi paljon, että saisin sut mun viereen. Hetkeksi vaan,ilman että se aiheuttais ongelmia. Mutta enhän mä voi sua siihen saada. Eikä se haittaa, niin kauan kun sä oot onnellinen siellä. Ootko sä?

Vierailija
196/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 23:57"]

Mulla on ikävä sua. Vähemmän ja vähemmän koko ajan, mutta onpahan kuitenkin. Ja välillä antaisin tosi paljon, että saisin sut mun viereen. Hetkeksi vaan,ilman että se aiheuttais ongelmia. Mutta enhän mä voi sua siihen saada. Eikä se haittaa, niin kauan kun sä oot onnellinen siellä. Ootko sä?

[/quote]

Missä?

Vierailija
197/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 23:57"]

[/quote]

En. Haluan sinut, ja unohtaa kaiken muun.

Vierailija
198/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:57"]Elina, olit ja olet ihana nainen.

Anteeksi.

T

[/quote]

Missä päin?

Vierailija
199/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:28"]

Tiedän exäni avaavan tämän ketjun, koska juuri tämän otsikon kaltaista voitelua hän yrittää aina haalia vaurioisen itsetuntonsa tueksi.

Käytöksesi kertoo, ettet ole päässyt minusta yli. Käytöksesi kertoo myös, että olet sivistymätön juntti. Sinä olet heikko, onneton ihminen, ja yrität pönkittää surkeaa minuuttasi tekemällä tahallista henkistä väkivaltaa naisille. Paikkasi ei ole parisuhteessa eikä varsinkaan perheessä. Tiesit sen jo nuorena, mutta olet liian heikko elämään selkärankaisesti. Olet raukkamainen pahantekijä, ja väkivaltasi seuraa sinua pysyvästi.

Jostain syystä kuvittelet, että ystävyyteni olisi sinulle jotenkin tarjolla. En ole ikinä mitään tällaista ilmaissut. Päinvastoin.

[/quote]Mitä tarkoitat sillä että tehty väkivalta seuraa tätä henkilöä pysyvästi?

Vierailija
200/474 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M muistan susta enää harvoja juttuja, koska siitä kun nähtiin on jo monta vuotta. Yksi parhaista oli sun katse. Sellainen intensiivinen, jonka edessä olin ihan myyty. Sun kanssa kun puhui, tuli aina hyvälle tuulelle. Osasit muutenkin sanoa oikeat sanat oikeaan aikaan. Ja sun lähellä oli hyvä olla se vähä, mitä ehdimme kokea. Ihana olit, varmaan oletkin. M-miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme