Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"
Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.
Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.
Kommentit (474)
Moi A.
Halusin vain kertoa, että en enää kaipaa sinua. Yhdeksän vuotta siihen menikin, mutta olen viimein irroittautunut sinusta täysin. Enää en näe sinusta unia, jos näen sinut päivällä kaupungilla, enkä muutu totaalibimboksi lähettyvilläsi. Erosimme aikanaan huonolla tavalla, käytit tunteitani vuosia hyväksi eron jälkeen, ja olen vihdoinkin tajunnut että et ole ollut yhdenkään kyyneleeni arvoinen.
Toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivon että joku päivä ymmärrät ettei tämän hetkisissä touhuissasi ole mitään järkeä. Ei avopuolisosi pettäminen auta mitään, se ei hyvitä niitä asioita mitä sinä olet joskus kokenut, hän ei ole syyllinen ex-kihlattusi petollisuuteen. Anna menneiden olla, niin minäkin tein ja löysin rauhan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:57"]M,
kaipaan sua niin paljon, että ahdistaa. Realistina tiedän, ettei meistä koskaan tulisi mitään, koska olen ollut pitkään onneton ja eletään muutenkin ihan erilaista elämää, mutta haaveilen silti. Toivon sulle kaikkea hyvää ja että elämä tarjoaisi sulle kaiken ansaitsemasi rakkauden, vaikka en koskaan sua saisikaan.
[/quote]
Kenelle tämä on kohdistettu?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:41"]
S, kun viimeksi kohtasimme, olisin niin kovasti vain halunnut kaapata sinut syleilyyni..sinä olit minulle niin vahva signaali, sinä herätit minussa niin vahvoja tunteita ja niin paljon suojeluvaistoa ja hellyyttä, jollaista en ole koskaan aiemmin tuntenut ketään toista kohtaan. Olisi kai vain pitänyt suukottaa sinua .. ja ottaa sinut hellään syleilyyn. Olisi vain pitänyt. Toivottavasti et säikähdä tätä viestäni - en halua sinulle mitään pahaa vaan pelkkää hyvää, ymmärräthän, pikkuinen kultani. <3
[/quote]
Millä kirjaimella nimesi alkaa..?
[/quote]
Kaikki S:t odottavat malttamattomina.
[/quote] Oho, näinkö tosiaan on.. no voin sanoa, että nimeni alkaa E-kirjaimella. :)
Jyrki rakas, toivon, että jonain päivänä voit paremmin ja huomaat, että olen rakastanut sinua ja vain sinua kaikki nämä 12 vuotta. Olen sinun.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:59"]
Paula. Meidän pitäisi olla pari.
J.
[/quote]
Jyrki - niin minustakin.
t. Paula
Haluaisin ottaa sinut syliini, pusia antaa ja silitellä, rakas kisuni.
Vesa. Koskaan en sano ei, ainakaan sulle. Mä haluaisin uppoutua sun syliin uudelleen. Tuntea sun kädet ympärilläni ja tuntea se intohimo mitä silloin koimme yhdessä. Mulla on. I K V Ä suo.
S.L olisin voinut antaa sinulle niin paljon rakkautta
K, en usko että tiedät kuinka paljon merkitsit minulle. Kaikkea hyvää ja pyydän kaikkea anteeksi, vaikka et ehkä ymmärräkään miksi käyttäydyn sinua khtaan niin kuin käyttäydyn. Yritän olla parempi ihminen.
Anteeksi kaikesta tuskasta, jota lähtiessäni aiheutin. Ja kiitos niistä kaikista vuosistamme yhdessä. Tein lähtöpäätökseni hetken huumassa, olin nuori ja tyhmä. Tekisin nyt toisin, jos voisin. Toivon sinulle kaikkea hyvää, tiedän miten rankkaa eromme sinulle oli. Siksi en ota sinuun yhteyttä, vaikka haluaisinkin. En halua repiä vanhoja haavojasi auki. Mutta voi kuinka minun tekisi mieli juosta luoksesi, ottaa sinut syleilyyni, ja olla luonasi aina. Tajusin, ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella. Olit ensirakkauteni, ja näyttäisi siltä, että myös tosi rakkauteni. Sitä en vain nuoruuden huumassa ymmärtänyt, kuinka onnekas olin syvästä kiintymyksestäsi ja ystävyydestäsi, se ei riittänyt vaan lähdin etsimään huumaa. Anna se minulle anteeksi. Olet ainutlaatuisen upea ja lämmin ihminen. Olit lottopotti, jonka jätin lunastamatta. Toivon, että löydät vielä jonain päivänä jotain paljon parempaa kuin minä sinulle tarjosin. Minä valitettavasti tiedän, etten tule enää koskaan löytämään veroistasi. Kamppailen päivittäin sen asian kanssa, että itse työnsin sinut, elämäni rakkauden pois luotani. Olen tätä miettinyt jo 2 pitkää vuotta.
Rakastan sinua. Ole onnellinen. Voi hyvin. Lupaa se, jotta lähtöni olisi palvelus edes sinulle, jottei typeryyteni olisi täysin turhaa. Rakastan sinua aina.
Istuit viereeni, kysyit onko kaikki hyvin. Vastasin myöntävästi ja käänsin katseeni sinuun. Silmiisi.
Ja sen pienen hetken ajan, jokainen solu minussa halusi, että suutelet minua.
En koskaan saanut selville, olitko varattu. Nyt jos kohtaisimme, olen liian särkynyt, uuvuttaisin vain sinut, en voi vaatia ketään jaksamaan rinnallani.
Kaikki muut miehet olen unohtanut, heitä en ajattele. Mutta sinä K olet pysynyt ajatuksissani jo yli kymmenen vuotta.
A, ihastuin sinuun palavasti ja luulin, että tunteemme olivat molemminpuolisia, ainakin herrasmiehenä annoit niin ymmärtää.. Harmi, ettei tietystä syystä koskaan voitu katsoa asioita loppuun asti, mutta onneksi kaverisi auttoi minua pääsemään sinusta yli... Sen jälkeen en enää olisi voinut katsoa sinua silmiin, joten päätin unohtaa lopullisesti... Miksi kuitenkin tunnen, että vieläkin jollain tavalla välität minusta?
Istuin kauan tuijottaen kursoria ja yritin keksiä mitä, miten sanoisin. En osaa tiivistää meitä yhteen viestiin. Kiitos nauruista, kiitos siitä että tuit, kiitos siitä että sait minut puhumaan sinusta sielunkumppanina. Kiitos kaikesta siitä viinistä ja kiitos siitä, etten ehtinyt koskaan nukkumaan ajoissa koska jäin kiinni sinuun. Kiitos keskusteluista ja kiitos siitä lempeästä ujoudesta, jolla kohtasit minut. Rakastan sinua. Kaipaan sinua. Kunpa aika olisi ollut toinen.
Mikko H. Ajattelen sua joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:57"]M,
kaipaan sua niin paljon, että ahdistaa. Realistina tiedän, ettei meistä koskaan tulisi mitään, koska olen ollut pitkään onneton ja eletään muutenkin ihan erilaista elämää, mutta haaveilen silti. Toivon sulle kaikkea hyvää ja että elämä tarjoaisi sulle kaiken ansaitsemasi rakkauden, vaikka en koskaan sua saisikaan.
[/quote]
Kenelle tämä on kohdistettu?
[/quote]
M on mies ihan eri puolelta Suomea, kuin missä itse asun.
[/quote]
Se voin olla vaikka minä :)
M (mies)
"Mä kulkenut kauan olin luokses
ja viimein kun toisemme löydettiin
oli molemmilla elämä jo valmis
mutta tarinamme silmistä luettiin
Kun ilma nousee höyryten
vierelläni askeleesi kuulen narskuvan, sä oot niin kuin pakkanen
sinun kuulen sentään sanovan, että oon sun kohtalosi, meidän pitää odottaa
vain seuraavaan elämään"
<3 uskon, että meidän tiet kohtaa vielä. Se mitä meillä oli, oli ihan käsittämättömän kaunista. En ajattele sua enää niin paljon kun ennen, siitä on jo aikaa, mutta joskus mieleen tulee ajatus... Mitä jos olisinkin tehnyt ihan toisen ratkaisun silloin aikanaan? Olitko se sittenkin sinä?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:29"]Voi K, kuinka mä sua kaipaan.
Rakastan sun olemusta, ääntä, katsetta, hymyä ja susta huokuvaa rauhallisuutta ja turvallisuutta. Ja niitä hieman liioiteltuja juttuja suprituksistasi, joilla yritit tehdä minuun vaikutuksen, hassu.<3
Kun olisimme tavanneet aiemmin, olisi tilanteemme eri ja voisimme olla yhdessä. Nyt sinulla on jo kaikki, mitä en halua rikkoa.
Viimeisellä kerralla en voinut sulle tulla juttelemaan ja nyt en tiedä koska törmätään, vai törmätäänkö milloinkaan.
Toivottavasti kohtalo saattaa meidät vielä joskus yhteen. Siihen asti ajattelen ja ikävöin sua joka päivä.
[/quote]
Naista vai miestä etsit? Mistäpäin? :)
Vaikka tuskin olet se jonka toivon.
Markus,
Du är i mitt hjärta!
L