Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"

Vierailija
29.07.2014 |

Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.

Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.

Kommentit (474)

Vierailija
101/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.B. Sinä olisit oikeasti rakastunut minuun jos maailmamme olisivat kohdanneet ja tilanteet myös. Minä rakastin sinua ja taidan rakastaa vieläkin.

Olet sydämessäni aina ja toivon, että etsit minut joskus ja maailmamme kohtaisivat.

Vierailija
102/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:59"]Paula. Meidän pitäisi olla pari.

J.

[/quote]

Oletko Jarkko ja s.1975? Olet mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.P

Sanoin sinulle silloin että mietin sinua usein. Mutta se ei ole totta - 'usein' on liian lievä ilmaisu kuvaamaan sitä.

Mietin sinua aamuisin kun herään yksin sängystä, josta sain joskus herätä kanssasi.

Mietin sinua päivisin kun haen postin ja näen Itellan mainoksen.

Mietin sinua iltaisin kun käperryn sohvalle, jossa joskus istuimme sylikkäin tunteja toisiamme katsellen ja jutellen.

Mietin sinua joka ainoa hetki.

Jokainen radiossa soiva laulu muistuttaa sinusta, jokaisen vastaantulijan toivon olevan sinä. Olet minulle niin tärkeä, mutta välitän sinusta aivan liikaa vaatiakseni sinulta mitään.

Sinä sait minut ymmärtämään mitä tarkoittaa 'onnellinen'. Ja nyt kadun lopun ikäni etten koskaan saanut sanottua sinulle niitä kolmea kauneinta sanaa.

A

Vierailija
104/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari, ehkä vielä kohtaamme. Nyt vain haaveilen sinusta, onnettomassa liitossani, niin jaksan päivästä toiseen. Liian vaikea erota, ainakin nyt, ehkä jostain saan voimia lähteä. Tosin lapset vielä niin pieniä, että en toisaalta raaski erottaa heitä isästään, joka syvästi rakastaa heitä. Mutta ehkä joku päivä...

Vierailija
105/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J,

Ikävä.

Aina.

Toivottavasti olette onnellisia.

"There's a difference between a great love and the right love."

Vierailija
106/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:02"]H, näiden vuosien jälkeen mä ajattelen sua vieläkin joka ainoa päivä. Mietin, miten sulla menee ja onko kaikki ok. Mietin, ajatteletko sä mua koskaan.

Laita mulle viestiä joskus, jooko. Mulla on ihan tolkuton ikävä sua.

T: J

etunimes?:)

Vierailija
107/474 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D, on ikävä! Kävele mua vastaan vaikka jo huomenna!

-S

Vierailija
108/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjussa usein mainittu Kari se jossain chatissa naisia pyöritellyt tyyppi??

Vierailija
109/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:49"]

MH, menetin sinut koska olin niin typerä. Ikävöin nauruasi ja pehmeää ihoasi. 

[/quote]

Ai, minustako puhutaan. Mutta ethän sä ollut mitenkään typerä vai mitä tarkoitat?

Hauskaa oli kyllä aikanaan, jos olet se, joka voisi minulle viestitellä.

[/quote]

Tämä sopisi myös minuun. Kerrohan sinä 'typerä' vähän lisää, että voisin ehkä tunnistaa.

[/quote]

Sanani osoitin vaalealle naiselle Helsinkiin...

[/quote]

MH, vaalea nainen Helsingistä...kerro jotain muuta. Mitä tekee työkseen? Etunimen kaksi seuraavaa kirjainta? Jokin paikka, jossa kävitte yhdessä? t. MH, vaalea nainen Helsingistä

Vierailija
110/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 00:11"]

Onko ketjussa usein mainittu Kari se jossain chatissa naisia pyöritellyt tyyppi??

[/quote]

Jos on, niin Karia ei kannata hirveästi kaipailla. Sillä ei ole kovin paljon aikaa yhdelle naiselle. Kaikki kaipaa ja muna hellänä pitää kaikkia puikottaa.

Vierailija
111/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M. Olen miettinyt sinua jo puolitoista vuotta. Se, miten lähdin pois, kaduttaa minua suunnattomasti. Minun tekisi mieli joka päivä tulla ovesi taakse, suudella sinut puhki, itkeä, mennä kanssasi naimisiin, perustaa perhe, oma koti. Rakastaa sinua joka päivä, en enää koskaan lähtisi pois.

Vierailija
112/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 04:12"]Seppo-saamaton

[/quote]

Mitäs Sepolta jäi saamatta? Saihan se. T. Ceppo

Vierailija
113/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeni sinua kohtaan ovat jotain niin sanoinkuvaamatonta. Minulla on sinua tosi kova ikävä, toivottavasti elämämme vielä kohtaavat. Aika sinun kanssasi sai minut eloon. nyt olen niin yksin.

J <3

Vierailija
114/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule sinä... minua loukkasi tavattomasti, ettet vastannut kysymyksiini. Ilmiselvästi et osannut, mutta käytöksesi näytti omahyväiseltä ja sinä itse tunnevammaiselta ääliöltä. En kaipaa sinua enää, sillä tajusin ettet anna itseäsi minulle etkä kenellekään muullekaan. Miksi otit minut siipiesi suojaan? Taisit haluta muokata minusta mieleisesi, assistenttisi? Toivon että kohtelet vaimoasi hyvin. Älä puhu hänelle vain itsestäsi ja työstäsi ja omasta erinomaisuudestasi. Ole ihmiselle ihminen, uskalla olla lähellä ja päästää lähelle.

Vierailija
115/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hej A!  För 40 år sedan planerade jag att föra dig på en ridtur, vissa olyckliga omständigheter orsakade att det inte blev av. Men nån gång skall jag fixa det.

Vierailija
116/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:00"]

R, kunpa olisimme tavanneet myöhemmin. Olisin ollut vanhempi ja viisaampi, enkä pelkkä pelästynyt pikkutyttö, joka ei ymmärtänyt tunteistaan mitään.  En ollut silloin valmis ja särjin meidän molempien sydämet. Liikaa jäi sanomatta ja tekemättä. Nyt kaikki on jo myöhäistä. Olen kuitenkin tahollani onnellinen, vaikka sinua vielä joskus ajattelen, olithan ensirakkauteni. Toivottavasti sinäkin olet löytänyt onnen, ja olet  saavuttanut elämässä ne asiat, joista unelmoit.

Ehkä seuraavassa elämässä?

[/quote]

R kuittaa. Asutko Turussa muuten nyt?

Vierailija
117/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.K Helsinki

Sinä olet ihana mies, haluan sinua niin paljon. Kun katsot minua silmiin, saat minut heikoksi halusta. Toinen aika ja ehkä voisimme saada toisemme, nyt varastetaan vain hetkiä. Ikävä on kova.

S.K

Vierailija
118/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mitä siinä tapahtu. Meillä oli niin ihanaa yhdessä. Sinä iltana kun vietettiin ensimmäistä kertaa aikaa ihan vaan kahdestaan, mä tajusin että olen onnellinen. Ensimmäistä kertaa vuosiin mä olin niin onnellinen. Mulla ei oo ikinä synkannu kenenkään kanssa sillä tavalla, tuntu että Sä oot Se mitä oon aina etsinyt. Sä vaikutit tuntevan samalla tavalla, kerroit kuinka paljon musta tykkäät ja kuinka ihanaa olla vihdoinkin yhdessä. Koko yö maattiin sängyssä ja juteltiin, oltiin niin samalla aaltopituudella, ja tuntu että voin luottaa siihen että olet siinä aina. Sen yön jälkeen susta ei kuulunut mitään viikkoon, kunnes näin sit baarissa ja olit kuin et tuntisi mua. Kuulin muilta että olit palannut yhteen exäsi kanssa. Niin mäkin sitten tein, otin exän takaisin, mentiin naimisiinkin ja häntä rakastan ja hänen kanssaan sion olla. En kuitenkaan vieläkään ymmärrä, mitä siinä tapahtu. Miket tuntenutkaan sitä mitä mä tunsin. Mikset voinut olla edes mies ja kertoa itse että otit exän takaisin. Merkitsikö Se mitä meillä oli sulle mitään? Edelleen oot mun päässä, mun ihon alla, mun unissa. Edelleen kun ollaan samassa paikassa, näen miten katsot mua, samalla tavalla kuin mä sua. Mitä siinä tapahtu?

Vierailija
119/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä kohdattiin baarin alakerrassa. Oli rokkityylinen. Katseita vaihdeltiin ja juuri kun olin lähdössä kaverini kanssa, tuli pyytämään tanssimaan ja pyysi etten lähde vielä. Kaverini oli väsynyt ja ei suostunut jäämään ja uskotteli että hänet löytää huomennakin. En löytänyt. :( asia harmittaa edelleen!

Vierailija
120/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A,

etkö tuntenut saman minkä minä? Halusit päästää minut menemään vaikken olisi sitä halunnut. Haluan sinut. En kuitenkaan voi tehdä mitään.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä