Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"
Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.
Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.
Kommentit (474)
Tämän arkisen elämäni harmaassa virrassa kaipaan vieläkin sadistista hymyäsi. Käsiäsi jotka tuottivat taivaallista kipua, käsiä jotka sekä maadoittivat minut ihmiskuntaan että nostivat minut ihmeellisiin korkeuksiin. Kaipaan kipeitä pieniä yllätyksiä ja lohduttavaa syliäsi kun nöyryytys oli vihdoin ohi. Säilytän piiskaasi vieläkin, se on piilotettuna vaatekaappini. Kenties se vielä joskus pääsee tanssimaan pakaroillani?
T. Pikku lutkasi joka rakastui vaniljamieheen
ps. En ole lukenut NIITÄ kirjoja.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:28"]
M muistan susta enää harvoja juttuja, koska siitä kun nähtiin on jo monta vuotta. Yksi parhaista oli sun katse. Sellainen intensiivinen, jonka edessä olin ihan myyty. Sun kanssa kun puhui, tuli aina hyvälle tuulelle. Osasit muutenkin sanoa oikeat sanat oikeaan aikaan. Ja sun lähellä oli hyvä olla se vähä, mitä ehdimme kokea. Ihana olit, varmaan oletkin. M-miehelle.
[/quote]
Vain yhtä naista olen palavan intensiivisellä katseella katsonut.... olin valmis kaikkeen hänen vuokseen. Hän ei. Mutta unohtanut en ole. T: M-mies
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 02:42"]
Oli hyvä päätös, että pysyit kauan kauan sitten sun tyttöystäväsi kanssa, etkä lähtenyt typerään houkutteluuni mukaan. Olen ollut ihan onnellinen yksin, ja sulle taas sopii tavanomainen perhe-elämä.
[/quote]
Tämä voi olla minultakin eräälle miehelle :)
Jää hirvittävä kaipaus, jos se olikin vaan unta. Tiedät mitä ajattelen.
P.
Oon ajatellut sua liikaa. Aion jättää puolisoni ja sitten etsiä sut taas :)
M, leikkiköön ilo sinisissä silmissäsi ja olkoon jokainen päiväsi siunattu kaikella hyvällä!
Sä teet mut niin onnelliseksi, onnellisemmaksi kuin ikinä uskoin voivani olla.:) Toivon, että vielä koittaa se aika, jolloin voisin olla lähelläsi.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 20:54"]
M, leikkiköön ilo sinisissä silmissäsi ja olkoon jokainen päiväsi siunattu kaikella hyvällä!
[/quote]
Omin tämän! Kiitos!
Sä olit unelma, sait mut kokemaan itseni ainutlaatuiseksi. Unelmien mies. Jos oisin vapaa, olisin heti ollut sun oma. Heti jos eroan otan suhun yhteyden.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:49"]MH, menetin sinut koska olin niin typerä. Ikävöin nauruasi ja pehmeää ihoasi.
[/quote]
Jumalauta paree toivoa ettei oo mun MH!
Tero, kohta taas pannaan! Heti, kun sen lehmän silmä välttää:)
Timo,sä olit mua kohtaan ihan hirveäkin välillä. Miksi aika saa unohtamaan kaiken huonon ja ajattelen vain niitä ihania aikoja, kun kaikki tuntui olevan meille mahdollista. Rakastan sua ikuisesti, vaikka en ole nähnyt sua melkein kymmeneen vuoteen.
H, kun tapasimme n. kolme viikkoa sitten, niin sydämeni löi volttia. Hiuksesi olivat hiukan harmaantuneet ja katseesi oli niin paljon syvempi kuin ennen. Kun kiirehdit lopuksi vielä kävelemään rinnalleni ja kyselit nopeasti henkilökohtaiset kuulumiseni, niin ymmärsin, ettemme yksinkertaisesti voi enää tavata. Anteeksi. Rakastuin sinuun.
Niklas, haluaisin että saisin vastakaikua voimakkaalle rakkaudelleni, haluaisin että pitäisit minua kädestä, kohtelisit hellävaroen...
T: rakastajasi
Suostutko panemaan mua kunnolla vaikka ero ei ole vielä selvä? Mieletön panetus, enkä tiedä kuinka kauan enää kestän..:(
Kumpa olisit ymmärtänyt ottaa väliä aikaisemmin ettei tiemme olisi menneet näin ristiin. Rakastan sua ikuisesti siltikin <3
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 04:05"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 02:57"]
jokaisella ihmiselle on olemassa "se oikea" jossain. pitkään ajattelin, että mun "se oikea" on varmaan jäänyt auton alle, mutta sitten mä tapasin sut. me oltaisiin oikeasti täydellinen pari. miksi ei tavattu muutama vuosi aikaisemmin?
ehkä me saadaan vielä joskus mahdollisuus.
<3 J
[/quote]
Miksi ette voi olla yhdessä?
[/quote]
liian erilaiset elämäntilanteet
[/quote]
Mihenköhän suuntaa suomee tää on osotettu?
A, olet ihana. Ja kuitenkin ihan liian kunnollinen sekaantuaksesi varattuun naiseen. Se on yksi hyvistä puolistasi. Jos pyytäisit minua mukaasi, lähtisin.
J.L rakastan sinua niin. Valitse minut. K
Sinä ihana ihminen. Olet niin komea ulkoa ja niin kaunis sisältä että liikutun jo edes ajatellessani sinua. Äänesi saa jalkani alta ja katseesi on niin kirkas että tahdon itkeä ilosta<3 sinulla on kauniit silmät niin kauniit että voisin katsoa niitä ikuisuuden. Ihastuin heti sinuun ensisilmäyksellä ja nyt rakastan sinua! voin vain kuvitella sinua ja minua yhdessä<3 toivottavasti ymmärrät ja yrität<3