Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"

Vierailija
29.07.2014 |

Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.

Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.

Kommentit (474)

Vierailija
381/474 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinuun rakastuin? Miksi et ymmärrä kuinka paljon muhun sattuu kun pidät mua vaan lastenhoitajana? Mä haluun sut. Pyydäthän mut kesällä Riihimäelle niin kuin puhuttiin. Mä odotan sitä jo.

Vierailija
382/474 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:56"]Tule nyt herranjumala juttelemaan mulle. En kestä tätä ikävää! Tai kerro edes että et halua pitää mitään yhteyttä, jos asian laita on niin.
[/quote]

Ota itse heti yhteyttä!!! Mä en kehtaa aina olla se joka aloittaa.
[/quote]

En jaksa olla aina se joka pitää juttua yllä. Jos ei sulla oo pokkaa ottaa yhteyttä, niin se on harmi se. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/474 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:52"]

A, voitaisko me onnistua ja saada yhteinen elämä?

[/quote]

Voi J, kyllä! Mut kaikki aikanaan.

Vierailija
384/474 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H, haluaisin niin kovasti tulla takaisin luoksesi, mutta en oikein millään voi, etkä sinä taida edes haluta. En kyllä ymmärrä miksi, en minä sinulta mitään vaadi. Meillä vain oli hyvä olla yhdessä ja haluaisin katsoa, voisiko meillä kuitenkin olla niin myös tulevaisuudessa.

Kun vain tietäisin, etkö oikeasti välitä, etkö ihan oikeasti halua mitään, pelkäätkö, vai mistä on kyse. En voi sille mitään, että toivon vielä. Olit niin erilainen, näit minut sellaisena kuin olen. Ymmärsit minua ja se oli ihmeellistä. Mikset nyt voi ymmärtää? Miksi et pitänyt lupaustasi?

Tapasimme huonolla hetkellä ja minulla kesti liian kauan tajuta ja hyväksyä asiat. Mutta olisihan meillä vielä aikaa. Jos vain pyytäisit, ottaisin riskin ja palaisin luoksesi. Mutta et sinä mitään pyydä. Yritän olla itkemättä, tiedän ettet pitäisi siitä, että itken niin paljon. Mutta kaipaan sinua niin kovasti.

Joka tapauksessa toivon, että sinulla on kaikki hyvin. Vaikuttaisi olevan. Mutta etkö voisi silti vähän minua ikävöidä?

L

Vierailija
385/474 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helllouuu, Jeeeesus!!

Vierailija
386/474 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
387/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 04:05"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 02:57"]

jokaisella ihmiselle on olemassa "se oikea" jossain. pitkään ajattelin, että mun "se oikea" on varmaan jäänyt auton alle, mutta sitten mä tapasin sut. me oltaisiin oikeasti täydellinen pari. miksi ei tavattu muutama vuosi aikaisemmin?

ehkä me saadaan vielä joskus mahdollisuus.

<3 J

[/quote]

Miksi ette voi olla yhdessä?

[/quote]

liian erilaiset elämäntilanteet

Vierailija
388/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S, kun viimeksi kohtasimme, olisin niin kovasti vain halunnut kaapata sinut syleilyyni..sinä olit minulle niin vahva signaali, sinä herätit minussa niin vahvoja tunteita ja niin paljon suojeluvaistoa ja hellyyttä, jollaista en ole koskaan aiemmin tuntenut ketään toista kohtaan. Olisi kai vain pitänyt suukottaa sinua .. ja ottaa sinut hellään syleilyyn. Olisi vain pitänyt. Toivottavasti et säikähdä tätä viestäni - en halua sinulle mitään pahaa vaan pelkkää hyvää, ymmärräthän, pikkuinen kultani. <3

Vierailija
389/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P: Haista vittu iso paska.

Vierailija
390/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, saat minut tuntemaan oloni niin turvalliseksi, rennoksi ja halutuksi. En tiedä uskallanko. Anteeksi... Kaipaan niin.

Vierailija
391/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän hyppää kurkkuun kun näen sinut, sitten se lyö niin että luulen kuolevani.

Tervehdit , kakoon ,hikoilen ja luulen kuolevani siihen paikkaan.

Unta näen harva se yö, olemme silloin yhdessä ja kaikki on hyvin .

Emme tule koskaan olemaan yhdessä , olet niin eri maailmasta, tiedät kuitenkin kuka olen , hymyilet ja tervehdit , sillä jaksan taas kunnes sinut uudestaan näen.

Odotan kunnes taas sinut näen , odotan sitä tunnetta etten henkeä saa, vain se pitää minut hengissä.

Rakastaen sinua <3

Vierailija
392/474 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurinpoika veit sydämeni, toivottavasti elämäsi on onnellista. Ehkä polkumme kohtaavat vielä joskus V. <3

Vierailija
393/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P, mulla on ikävä valloittavaa hymyäsi.

Vierailija
394/474 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:47"]

M

En jaksa enää "suhdettamme". Luovutan.

[/quote]

Älä koskaan luovuta.

Vierailija
395/474 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^UP^

Vierailija
396/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin mielummin viestin Rakkaudelle, joka ei vielä ole elämässäni.

Vierailija
397/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset sinne jonnekin, TH. Vaikka hääpäivämme vaihtuikin hautajaispäiväksesi, minä ja tyttäresi olemme pärjänneet ihan hyvin. Ikävä on vieläkin, vaikka kuolemastasi onkin jo pian 30 vuotta. 

Vierailija
398/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli ehkä enemmänkin ihastus kuin rakkaus, mutta.. Olin kiinnostunut susta monta vuotta, mutta, koska olet veljeni kaveri en halunnut sanoa asiasta mitään. Sitten muutettiin eri kaupunkeihin ja molemmat löysi omat seurustelusuhteet. Tuntui suloisenkatkeralta kuulla veljeni kautta nyt pitkän ajan jälkeen, että olitkin J koko ajan tuntenut samalla tavalla.

Vierailija
399/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi D, toivottavasti näemme huomenna. Punaviiniä, runoutta ja moottoripyöriä.. :)

Vierailija
400/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:25"]

N, sä särjit mun sydämeni, mutta mä tulen aina rakastaan ja tukeen sua. Mä toivon, että kaikki kääntyy vielä hyväksi.

[/quote]

Kääntyy kääntyy, älä hätäile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi