Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"

Vierailija
29.07.2014 |

Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.

Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.

Kommentit (474)

Vierailija
361/474 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:29"]Voi K, kuinka mä sua kaipaan.

Rakastan sun olemusta, ääntä, katsetta, hymyä ja susta huokuvaa rauhallisuutta ja turvallisuutta. Ja niitä hieman liioiteltuja juttuja suprituksistasi, joilla yritit tehdä minuun vaikutuksen, hassu.<3

Kun olisimme tavanneet aiemmin, olisi tilanteemme eri ja voisimme olla yhdessä. Nyt sinulla on jo kaikki, mitä en halua rikkoa.

Viimeisellä kerralla en voinut sulle tulla juttelemaan ja nyt en tiedä koska törmätään, vai törmätäänkö milloinkaan.

Toivottavasti kohtalo saattaa meidät vielä joskus yhteen. Siihen asti ajattelen ja ikävöin sua joka päivä.

[/quote]

Onko nimi kenties Kristina?

Vierailija
362/474 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:29"]Voi K, kuinka mä sua kaipaan.

Rakastan sun olemusta, ääntä, katsetta, hymyä ja susta huokuvaa rauhallisuutta ja turvallisuutta. Ja niitä hieman liioiteltuja juttuja suprituksistasi, joilla yritit tehdä minuun vaikutuksen, hassu.<3

Kun olisimme tavanneet aiemmin, olisi tilanteemme eri ja voisimme olla yhdessä. Nyt sinulla on jo kaikki, mitä en halua rikkoa.

Viimeisellä kerralla en voinut sulle tulla juttelemaan ja nyt en tiedä koska törmätään, vai törmätäänkö milloinkaan.

Toivottavasti kohtalo saattaa meidät vielä joskus yhteen. Siihen asti ajattelen ja ikävöin sua joka päivä.

[/quote]

Onko nimi kenties Kristina?

[/quote]

Mies, mutta aika lähelle osuu. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/474 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^UP^

Vierailija
364/474 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla kurkottaa tämän ikäeron yli... 

Vierailija
365/474 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppity

Vierailija
366/474 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei R. Anteeksi, että olen aina ollut niin ilkeä ja puran kaiken tuskani sinuun. Satuttaa vain muistella miten kauniita aikoja meillä oli ja miten sitä joutuu myöntämään itselleen, ettei sitä ole mahdollista jatkaa. En pysty olemaan ystäväsi, haluan olla rakastettusi, mutta koska se ei yrityksistä huolimatta onnistunut, minä sanoin sinulle hyvästit. Tulen elämäni aikana itkemään vuoksesi lukemattomia kyyneleitä lisää, mutta ainakin sinä voit löytää onnen etkä joudu minun katkeruuteni loukkaamaksi. Rakastan sinua. Ja toivottavasti et kuvaile minua siinä tulevassa kirjassasi täydelliseksi kusipääksi. 

Vierailija
367/474 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E (nainen), olit ensirakkauteni, mutta olin liian nuori ymmärtämään sitä. En pystynyt puhumaan tunteistani, ahdistuin ja kohtelin sinua huonosti. Hajosin palasiksi, kun kuulin sinun pettäneen. Annoin kuitenkin Anteeksi, mutta Petit uudestaan ja silmieni edessä.

Olen päässyt sinusta yli ja toivon, että sinäkin olet tahollasi onnellinen. En kuitenkaan uskonut anteeksipyyntöäsi, keskellä yötä lähetetty tekstiviesti. Olisi hauska nähdä joskus ja selvittää asiat lopullisesti.

-M (nainen)

Vierailija
368/474 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H.T, Kun lähdit pois, tunsin piston sydämessäni. Olin lopultakin löytänyt ihmisen jonka kanssa jakaa onneni, niin luulin... mutta katsoessani perääsi viimeistä kertaa, jäin miettimään valitsinko oikein. Kaipaan sinua yhä, vaikkei meidän välillemme kai ehtinyt ystävyyttä enempää. Joskus kuvittelin että halusit ehkä sittenkin joskus enemmän, ehkä vain unelmoin. Olisin rakastanut sinua aina, kaikkine puolinesi, olisin antanut vapautta, en kahleita. Ehkä pelkäsit miten suhtautuisin joihinkin asioihin, mutta olisit pelännyt turhaan. Ehkä vielä maailma johdattaa meidät yhteen, vaikka välillämme onkin nyt kuilu.

D.

Vierailija
369/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia sulle tänäkin yönä! Olet ajatuksissani, vaikken sun elämässäsi juuri vaikutakaan. Sielunkumppanille (miehelle) Helsinkiin.

Vierailija
370/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 00:39"]

Tunteeni sinua kohtaan ovat jotain niin sanoinkuvaamatonta. Minulla on sinua tosi kova ikävä, toivottavasti elämämme vielä kohtaavat. Aika sinun kanssasi sai minut eloon. nyt olen niin yksin.

J <3

[/quote]

Samoin J <3

Vierailija
371/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:41"]SM sua kauan rakastin. Rakastan vieläkin, vaikka koskaan sua saa en. On elämä vienyt eteenpäin, mut perääsi haikailen. Sydämeni on takana kaltereiden, kun sua ajattelen. Miksi en voi olla tästä hetkestä onnellinen, vaan kaipaan sitä tunnetta jota sinua kohtaan tunsin, vaikka koskaan vastakaikua saanut en. Toivottavasti joskun voin olla onnellinen. t. J
[/quote]

Kaupunki?

Vierailija
372/474 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:48"]En oikein voi sitä tänne kertoa kun tiedän hänen lukevan tätä palstaa... 

T: M (mies)
[/quote]

Kerro!

Vierailija
373/474 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 02:07"]J, en tiedä mikä on elämän rakkauden määritelmä (ajattelin aiemmin että suuri rakkaus on yhtä kuin pisin rakkaus), mutta tällä hetkellä, jos pitäisi nimetä joku suuri rakkaus, niin se olisit sinä... No, tulipahan tämä nyt sanottua, koitetaan mennä tästä nyt eteenpäin. :)
[/quote]
Naiselle vai miehelle? Lisää tuntomerkkejä!

Vierailija
374/474 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos E tästä päivästä, oli ihanaa olla monta tuntia sun sylissäsi. Olit taas niin rakastava ja ihana.

Vierailija
375/474 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 02:07"]J, en tiedä mikä on elämän rakkauden määritelmä (ajattelin aiemmin että suuri rakkaus on yhtä kuin pisin rakkaus), mutta tällä hetkellä, jos pitäisi nimetä joku suuri rakkaus, niin se olisit sinä... No, tulipahan tämä nyt sanottua, koitetaan mennä tästä nyt eteenpäin. :)
[/quote]
Naiselle vai miehelle? Lisää tuntomerkkejä!
[/quote]

Naiselle. Ja miehelle.

Vierailija
376/474 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanot, ettei elämäsi ole sitä mitä haluaisit sen olevan, etkä halua olla tämänhetkisessä tilanteessasi koko loppuelämääsi, niin tekisitpä asialle jotain. Huomaisitpa, että olen sinulle täydellinen nainen. Juuri sitä mitä tarvitset ja kaipaat. Ja alkaisit haluta. 

Vierailija
377/474 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anteeksi, menetin sinut heikkouteni takia. Sinun myötäsi sain elämän, kodin, lapset ja ilon. Minun on nykyään vaikea olla ja ajatella huomista, kun et jaa sitä kanssani. Kanssasi sain kokea, että kahdesta ihmisestä tuli yksi, kuuntelit hassummatkin ajatukseni, teimme hauskoja matkoja. Takiani suunnitelmasi murenivat, jouduit aloittamaan alusta. Tämän kirjoittaminen on yhtä tuskaa, en voi korjata mitään. Voin vain kiittää kaikesta, minkä sinulta sain, mutta hölmöyttäni menetin.

Vierailija
378/474 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:56"]

Mulla oli kerran elämäni rakkas mutta nuoruuden tyhmyyttäni päästin ainut menemään ja loukkasinkin sinua. Ymmärrän, että olet katkera, sillä niin olen minäkin - itselleni. Ehkä me joskus vielä vuosien jälkeen tavataan ja sinäkin pystyt antamaan minulle anteeksi -- T

[/quote]

Laitatko vielä sen elämäsi rakkauden nimen ekan kirjaimen ja vaikkapa jotain muutakin, josta voisi asianomainen itsensä tunnistaa, ja oletko mies vai nainen. Jotenkin voisi olla mulle tämä... ehkä.

Vierailija
379/474 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
380/474 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin kuin edelliselle :) Luin myös vanhan viestini ja tajusin vihdoinkin päässeeni epätoivoisesta ihastuksestani yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi