Lähetä täällä terveiset saavuttamattomalle "elämäsi rakkaudelle"
Mieluiten etunimen tai nimikirjainten kera.
Tämä on anonyymi vertaistuki- ja tunteidenpurkuketju teille, jotka ette syystä tai toisesta voi elää yhdessä rakastamanne henkilön kanssa.
Kommentit (474)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 22:57"]
Sä juot, vieläkin. Mä toivon, että tapahtuisi ihme ja raitistuisit. Mä rakastan sua loppuelämäni, mutta onneksi osaan rakastaa toistakin. Sun juominen ei satuta mua enää, ja olen helpottunut, etten koskaan alkanut sen mahdollistajaksi ja sun hoivaajaksi.
[/quote]
Naiselle vai miehelle?
P, oli helpotus päästä susta eroon. En enää koskaan lankea samaan ansaan.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 11:50"]
J -kirjaimessa on taikaa... :)
[/quote]
Suurin osa suomalaisista miesten nimistä alkaa j:llä ja naisten nimistä m:llä. Näkyy täälläkin.
Mikä muuten on tämän ketjun funktio?
Hyvä, että tunnustin että pidän susta ja haluaisin enemmän, vaikka tiesinkin että sua en saa itseeni rakastumaan vaikka seisoisin päälläni. Mulla on nyt mielenrauha siitä, että mitään ei jäänyt kesken. Olethan sä ylimielinen kusipää, että sikäli tää saattoi mennä itsestään ihan parhain päin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 12:36"]
Suurin osa suomalaisista miesten nimistä alkaa j:llä ja naisten nimistä m:llä. Näkyy täälläkin.
Mikä muuten on tämän ketjun funktio?
[/quote]
Lähettää terveisiä (ainakin toistaiseksi) saavuttamattomalle elämän rakkaudelle tai sellaiselle, josta olisi voinut tulla sellainen (ainekset olisivat olleet kasassa). Tosin tässä ketjussa on useita viestejä, jotka eivät ehkä sovi tähän henkeen...
SM sua kauan rakastin. Rakastan vieläkin, vaikka koskaan sua saa en. On elämä vienyt eteenpäin, mut perääsi haikailen. Sydämeni on takana kaltereiden, kun sua ajattelen. Miksi en voi olla tästä hetkestä onnellinen, vaan kaipaan sitä tunnetta jota sinua kohtaan tunsin, vaikka koskaan vastakaikua saanut en. Toivottavasti joskun voin olla onnellinen. t. J
SM sua kauan rakastin. Rakastan vieläkin, vaikka koskaan sua saa en. On elämä vienyt eteenpäin, mut perääsi haikailen. Sydämeni on takana kaltereiden, kun sua ajattelen. Miksi en voi olla tästä hetkestä onnellinen, vaan kaipaan sitä tunnetta jota sinua kohtaan tunsin, vaikka koskaan vastakaikua saanut en. Toivottavasti joskun voin olla onnellinen. t. J
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 23:29"]Voi K, kuinka mä sua kaipaan.
Rakastan sun olemusta, ääntä, katsetta, hymyä ja susta huokuvaa rauhallisuutta ja turvallisuutta. Ja niitä hieman liioiteltuja juttuja suprituksistasi, joilla yritit tehdä minuun vaikutuksen, hassu.<3
Kun olisimme tavanneet aiemmin, olisi tilanteemme eri ja voisimme olla yhdessä. Nyt sinulla on jo kaikki, mitä en halua rikkoa.
Viimeisellä kerralla en voinut sulle tulla juttelemaan ja nyt en tiedä koska törmätään, vai törmätäänkö milloinkaan.
Toivottavasti kohtalo saattaa meidät vielä joskus yhteen. Siihen asti ajattelen ja ikävöin sua joka päivä.
[/quote]
Naista vai miestä etsit? Mistäpäin? :)
Vaikka tuskin olet se jonka toivon.
[/quote]
Miestä, Tampere. :)
George, muistan aina kun kuulin ensimmäisen kerran lauluasi, sydämeni melkein pakahtui. Vuosien varrella seurasin uraasi ja rakastin lauluasi. Pakko vaan päästää irti sinusta, koska ethän pidä... naisista.
M, kiitos hyvistä uutisista!
(Huomasin lehteä lukiessa, että nuoruuden ihastuksestani on tullut ryhdikäs toimittaja. Niitä silmiä ei voi unohtaa...)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 18:28"]
Tiedän exäni avaavan tämän ketjun, koska juuri tämän otsikon kaltaista voitelua hän yrittää aina haalia vaurioisen itsetuntonsa tueksi.
Käytöksesi kertoo, ettet ole päässyt minusta yli. Käytöksesi kertoo myös, että olet sivistymätön juntti. Sinä olet heikko, onneton ihminen, ja yrität pönkittää surkeaa minuuttasi tekemällä tahallista henkistä väkivaltaa naisille. Paikkasi ei ole parisuhteessa eikä varsinkaan perheessä. Tiesit sen jo nuorena, mutta olet liian heikko elämään selkärankaisesti. Olet raukkamainen pahantekijä, ja väkivaltasi seuraa sinua pysyvästi.
Jostain syystä kuvittelet, että ystävyyteni olisi sinulle jotenkin tarjolla. En ole ikinä mitään tällaista ilmaissut. Päinvastoin.
[/quote]Koordinaatteja tälle?
[/quote]Ei tarvita koordinaatteja; se josta tuo katkelma on kirjoitettu, tunnistaa siitä kyllä itsensä.
[/quote]
no kyllä vaikuttaa siltä että SINÄ et ole päässyt katkeruudesta eroon.
Vaikka jokainen meistä on erillaisia, olemme kuitenkin samanlaisia. Tuo aloitus olisi ihan hyvin voinut olla minun kirjoitusta!!
Mitäs jos aikuistuisit ja keskityt vaan omaa elämään.
Moi Andte. Oot siellä talossa. Toivon et tuut pian ja nait mut!!! Muistan kun oltiin siellä sun kotikulmilla. Siliteltiin yhessä poroja. Sulla oli se saamelaisjuttu päällä, ja mulla Ristomatti Ratiat ja kolttu. Naurettiin toisiamme. Tai et sä mitään nauranut, vaan mä, sunkin puolesta, kun oot tollanen juro. Illalla teit poronkäristystä ja pottuja puolukkahillolla. Uitiin siinä lammessa ja pussailtiin koko yö. Sit mä heräsin.
Kiitos kauniista hetkistä mies. Ne kantavat vaikeidenkin aikojen keskellä.
Rakastan sua Niko! Jos oltais nähty uudestaan aikasemmin..asiat voisi olla toisin. Lepää rauhassa rakas! <3
Millä mut oikeen on noiduttu, kun olen vaan järjettömän ihastunut johonkin tuntemattomaan tyyppiin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:59"]
Hei R. Anteeksi, että olen aina ollut niin ilkeä ja puran kaiken tuskani sinuun. Satuttaa vain muistella miten kauniita aikoja meillä oli ja miten sitä joutuu myöntämään itselleen, ettei sitä ole mahdollista jatkaa. En pysty olemaan ystäväsi, haluan olla rakastettusi, mutta koska se ei yrityksistä huolimatta onnistunut, minä sanoin sinulle hyvästit. Tulen elämäni aikana itkemään vuoksesi lukemattomia kyyneleitä lisää, mutta ainakin sinä voit löytää onnen etkä joudu minun katkeruuteni loukkaamaksi. Rakastan sinua. Ja toivottavasti et kuvaile minua siinä tulevassa kirjassasi täydelliseksi kusipääksi.
[/quote]
Jos sinä olet A, ja vielä kaupan päälle mies, on tapahtunut jotain mystistä. (En omasta mielestäni ole ikinä ääneen sanonut, mutta suunnittelin jo kauan aikaa sitten, että joku päivä kirjoitan elämästäni kirjan ja tällä hetkellä olen sitä kirjoittamassakin..)
Tosin en usko että minun A:ni itkee. En oikeastaan edes usko, että hän olisi ikinä minusta välittänytkään.
Jos kuvitellaan että olet minun A, voin kertoa että en kuvaile sinua täydelliseksi kusipääksi. Olet minun Mr.Big. Kusipäinen kyllä, mutta loppujenlopuksi vastustamaton. Se, miten mahdolliset lukijat sinuun perustuvan hahmon tulkitsevat, on asia erikseen.
Aah.. Et kuitenkaan ole se, keneksi minä sinua luulen. Jos olisit, tietäsi jo, että olen onnellinen nykyään, vaikka ajattelenkin sinua säännöllisesti.
R