Miehet, nyt siittiöitä luovuttamaan!
Siittiöistä on huutava pula. Luovuttajalle korvataan matkakulut ja mahdolliset Kelan päivärahan suuruiset ansionmenetykset. Auttakaa naisia, osallistukaa synnytystalkoisiin. Suomi nousuun!
https://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/a/1221a51a-2d30-49fa-88c2-0823…
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 3kymppinen poikamies ja mietin jos luovuttaisin siittiöitä niin iskisikö se minua vastaan tulevaisuudessa? 20 vuoden päästä olisin onnellisesti naimisissa, omakotitalo, koira ja lapsia 3. Sitten oven taakse ilmestyy parikymppinen nuori ja kertoo, että olen hänen biologinen isänsä. Vaimoni ei asiaa hyväksy vaan tulee avioero ja omaisuus puoliksi. Nopeasti voi elämä romahtaa.
Olen luovuttanut munasolujani nuorempana ja olen kyllä kertonut asiasta kulloinkin silloiselle poikaystävälle. Tuleepahan heti suhteen alussa esille mielipide asiasta.
Tinder-treffeilläkö kannattaa kertoa asia? Seurustelun alussa se voi olla turn-off eikä halua ottaa riskiä, myöhemmin ei ehkä muista tai asia vain jää kertomatta.
Mun mielestä tällainen pitäisi kieltää. Lapsen saamisen ei tarvitse olla mikään ihmisoikeus kenellekään nykypäivänä, etenkään tässä maailman tilanteessa. Lisäksi tässä viedään lapselta mahdollisuus tuntea biologinen isä. Itse adoptoituna, vaikka asia toki vähän eri, olen ainakin kärsinyt tästä paljon.
En halua osallistua uusien ihmisten tekemiseen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 3kymppinen poikamies ja mietin jos luovuttaisin siittiöitä niin iskisikö se minua vastaan tulevaisuudessa? 20 vuoden päästä olisin onnellisesti naimisissa, omakotitalo, koira ja lapsia 3. Sitten oven taakse ilmestyy parikymppinen nuori ja kertoo, että olen hänen biologinen isänsä. Vaimoni ei asiaa hyväksy vaan tulee avioero ja omaisuus puoliksi. Nopeasti voi elämä romahtaa.
Olen luovuttanut munasolujani nuorempana ja olen kyllä kertonut asiasta kulloinkin silloiselle poikaystävälle. Tuleepahan heti suhteen alussa esille mielipide asiasta.
Tinder-treffeilläkö kannattaa kertoa asia? Seurustelun alussa se voi olla turn-off eikä halua ottaa riskiä, myöhemmin ei ehkä muista tai asia vain jää kertomatta.
No on lähinnä oma moka jos tuollainen asia jää kertomatta vuosien saatossa. Itse olen kertonut kun juttu on vakavoitunut sopivassa hetkessä kun olen asian muistanut. Ei ehkä kannata luovuttaa siittiöitä jos tuntuu liian vaikealta asialta kertoa kumppanille tai jos pelkäät sen sotkevan omat kumppanimarkkinasi.
Nimet paperiin iin kyllä täälä naiset siemennetään!
Eikö ihmisille ole väliä, että siinä annetaan potentiaalisia omia lapsia vieraille ihmisille kasvatettavaksi? Itse en pystyisi elämään asian kanssa. Mielestäni lapsen saanti ei ole ihmisoikeus, sillä tässä poljetaan lapsen omia oikeuksia omiin biologisiin vahempiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin luovuttaa siittiöitäni, mutta en tiedä, että kelpaavatko ne hedelmöitykseen. Olen kyllä perusterve, mutta kyllä mustakin nyt löytyy jotain vikaa, jos oikein ruvetaan juurtajaksaen tutkimaan.
On tietenkin periaatteessa myös mahdollista, että olen infertiili, mutta siitä ei ole olemassa näyttöä.
Ei kai umpihomojen spermaan oteta vastaan?
Miksi ihmeessä ei otettaisi, jos he ovat terveitä ja sperma on hyvälaatuista?
Entä geenit, jotain vikaa niissä on miksi luovuttaja on epänormaali.
Ainoo nainen joka ansaitsee mun siittiöitä on mun oma tyttöystävä. Te muut nälkäset voitte vaan unelmoida.