Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat tori.fi -löytösi?

Vierailija
28.07.2014 |

Olisi hauska tietää, mitä kaikkea olette bonganneet!

Itse löysin viimeksi makkariin söpöt pinnatuolit naapurikunnastani. Huokealla, ja hyvät.

Kommentit (400)

Vierailija
161/400 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:06"]

[/quote]

Noita vankien valmistamia puisia kapioarkkuja saa ainakin Turun vankilan Onnimannissa. Hinta on tosi suolanen eli 260 euroa. Näkemäni arkut olivat makuuni turhan ”kirkuvan”värisiä, en tykännyt.

En tiedä olisinko sovussa sen ajatuksen kanssa että lahjoittaisin vankilakirstun perintönä tyttärelle. Kun en tietäisi millainen venkula sen on valmistanut. Bad karma?

[/quote]

Paha hinta, paha karma.

[/quote]

Miten tuo hinta voi olla nuin kauhea, kun eivät varmasti tekijät ole ammattilaisia (siis ammattilaisia puuseppinä, muistahan *ammateista* en tiiä)??

Aika krouvin näköisiä on vankilan arkut, katselin just netistä. En ostaisi.

Vierailija
162/400 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:52"]

Kokopuu, täyspuu... miten ummikko tietää onko huonekalu täyspuuta vai ei? Juuri joku kysyi myymästäni huonekalusta ja mistä minä tietäisin... kun en edes alkuperäistä hintaa tiedä kun ovat mummon vanhoja.

[/quote]

Voi **** pyssyt sun kanssas! Nyt olet katsellut liikaa "huutokauppakeisareita" ja #antiiikkia -pisteohjelmia ja ammennat asiantuntemuksesi *ahneudesta*.

Mummon vanhat -perustelu ei TARKOITA yhtään mitään: huonekalun arvoa EI määritä se että se on "mummon vanha" saati se, mitä esine on maksanut *alunperin* (mikä voi tarkoittaa yhtä lailla vuosia 1898, 1998 tai 2008).

Täyspuu on täyspuuta ja jos sitä et tunnista, niin älä nyt helvata kuvittele täältä pika-apua saavasi.

Nimimerkki Vähän enemmän antiikkihuonekaluja harrastava joka löytää koska Vähän *tietää*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/400 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysyttäis ihan asiassa, eikä ruvettais pätemään joka hemmetin asiassa! Tästä on tullut ihan pa*ka ketju, kun pitää päästä pätemään koko ajan jostain turhasta.. Ja kilpailla siitä, kuka osaa kopioida parhaiten tekstiä googlesta. Ihan oikeasti. Etenkin noi yhet nimimerkillä kirjottavat, vois mennä ihan jonnekin muualle. Tai tehdä vaikka oman ketjun, ja päteä ja lainata toistensa tekstiä ihan niin paljon kun sielu sietää. Hemmetin ärsyttävää lukea teidän kirjeenvaihtoa täällä! "Mä tiedän paremmin, mäpäs oon tätä mieltä. Mut mä oonkin tätä mieltä, sä oot väärässä. Ei kun mä oon oikeessa"

Jos pystyttäis vaan siinä otsikon aiheessa, eli tori.fi löydöissä kiitos!

Vierailija
164/400 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

<<<<<<<tori.fi löydöissä kiitos!

Kannatan! Tämä on (oli) kiva keskustelu ennen kuin tänne tuli liian paljon (epä)päteviä keikareita.

Pysytään siis otsikossa, kiitos!

Vierailija
165/400 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:52"]

Kokopuu, täyspuu... miten ummikko tietää onko huonekalu täyspuuta vai ei? Juuri joku kysyi myymästäni huonekalusta ja mistä minä tietäisin... kun en edes alkuperäistä hintaa tiedä kun ovat mummon vanhoja.

[/quote]

Voi **** pyssyt sun kanssas! Nyt olet katsellut liikaa "huutokauppakeisareita" ja #antiiikkia -pisteohjelmia ja ammennat asiantuntemuksesi *ahneudesta*.

Mummon vanhat -perustelu ei TARKOITA yhtään mitään: huonekalun arvoa EI määritä se että se on "mummon vanha" saati se, mitä esine on maksanut *alunperin* (mikä voi tarkoittaa yhtä lailla vuosia 1898, 1998 tai 2008).

Täyspuu on täyspuuta ja jos sitä et tunnista, niin älä nyt helvata kuvittele täältä pika-apua saavasi.

Nimimerkki Vähän enemmän antiikkihuonekaluja harrastava joka löytää koska Vähän *tietää*

[/quote]

Kaikki ei ole ANTIIKKIASIANTUNTIOITA. On se vaan niin perseestä, kun jotkut kysyy apua. Niin saa tälläisiä vastauksia, ja ei en ole kysyjä. En harrasta antiikkia, harrastan teidän inhoamaa Ikeaa! Mutta sitten kun et kysy, niin kyllä sitten täällä tulee ihan kaikkea muuta pa*kaa kysymättä. Näitä asioita voitte kysyä ja vastailla jossain muualla. Ei millään tapaa liity tavaroihin mitä on LÖYDETTY tori.fi sivulta.

Vierailija
166/400 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikkiketju? Oisko mitään. ;) Ketkä mukana?

Vierailija
167/400 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi on meidän perheellä ahkerassa käytössä puolin ja toisin, eli laitetaan sekä myyntiin että ostetaan itse tavaraa.

Viimeksi löysimme opiskelijatyttärelle hyväkuntoisen ja lähes käyttämättömän läppärin 100€ sekä pienen taulutelevision 50€. Lisäksi kuopukselle hyvä pyörä 20€ ja kaikkea muuta hyödyllistä edullisesti.:-) Meillä kun ei kamalasti ole ylimääräistä rahaa, niin tori.fi on usein ollut pelastus kun on tarvinnut esim. talvivaatteita lapsille.

Itse olemme myyneet mm. tarpeettomia huonekaluja, leffoja ja kirjoja, aina on mennyt hyvin kaupaksi ja kaupat ovat olleet kummallekkin osapuolelle hyvät.:-)

Vierailija
168/400 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladys & gentelmens

Apologies!

Lupaan (yrittää) olla kirjoittamatta proosaa tänne enää. Nimimerkistä en silti luovu. Proosien kirjoittaminen ei ollut alkuperäinen suunnitelmani. Olin vain yllättynyt että täällä oli ruosteen ja lohkeilevan maalin ystäviä. Ajattelin alunperin että kaikki kertoo täällä vain lastulevy ja muumimuki löydöistään. ;)

Mutta nyt lähden hetkeksi etsimään aarteita ja puutarha inspiraatota Skotlannista. Tässä vielä yksi keikarin vinkki, vaikka kukaan ei ole niitä pyytänyt ja ärysttää.. ;)

Moni sisustaa kotiaan vain sisältä, mutta unohtaa pihan ja parvekkeen. Nyt on paras aika ostaa monivuotiset kasvit puutarhamyymälöistä puoleenhintaan! Talvella voikin etsiä sitä täydellistä tuolia uuden omenapuun viereen. Myös "pilalle menneet" vanhat matkalaukut yms voi käyttää kukkaruukkuina, luovuutta peliin! 

Annoying snob

-Oscar Wilde-

ps. Ladys party hard, it's friday!

pps. Kristallikarahvia ostettaessa on aina tarkistettava että korkki on tiivis, jotta tuote säilyy pullossa eikä pääse hapettumaan ja pilaamaan juomaa. Karahveja voi löytyä kirpputorin ja netin lisäksi esim panttilainaamosta. You're welcome!

Vierailija
169/400 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvisängyn omistajia? Pitäisi nuorelle ostaa tälläinen, että saisi enemmän tilaa huoneeseen. tori.fi sivuilta on löytynyt vateenotettavia vaihtoehtoja.. Mutta onko kenellekään kokemusta miten paljon painoa nuo kestää.. Ja olisiko tukevampi metalinen vai puinen? Ulkonäöllä ei kuulemma ole paljoa väliä, ja voihan sen aina vaikka maalata.. tulee "miehen kokoiselle" pojalle.. Vai pitäisikö vain ostaa kunnon sänky, ja yrittää sumplia muuten tilaa..?

Esim tämä näyttää niin rimpulalta.. Mutta kestääkö noi miten hyvin?

Vierailija
170/400 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 12:23"]

Vinkkejä mistä löytäis kristallia? Tyyliin jotain viskikarahveja tms. Lahjaksi ajattelin hankkia isälleni, täyttää marraskuussa 60v. Siihen seuraksi pari (ainakin) lasia.. Ja sitten alkosta vielä pullo kylkiäisiksi.. Jos rahavarat sallii.. :)

[/quote]

Hei, ihan hakusanalla "kristallikarahvi" tulee näin paljon tori-osumia:

http://www.tori.fi/koko_suomi?q=kristallikarahvi&cg=0&w=3&st=s&st=k&st=u&st=h&st=g&ca=11&l=0&md=th

Vierailija
171/400 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisitteko te enemmän tietävät onko fiksua odottaa haluamansa tavaran hinnan laskua? Olen kyttäillyt yhtä ihanaa huonekalua - ei sijaitse monen sada kilometrin päässä- ja se ei ole vielä 2,5 viikossa mennyt kaupaksi eli ilmoitus on vielä torissa.

Odotanko että myyjä tiputtaa hintaa kun ei ole heti mennyt kaupan? Mitenkä nopeasti te olette löytöjen kanssa toimineet?Oletteko löytäneet myös vanhemmista ilmoituksista vai meneekö kaikki torissa heti?

Vierailija
172/400 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvisängyn huonopuoli on huono ilma. Lämpö nousee ylös ja nukkujan ja katon välissä ei yleensä ole paljon tilaa. Eli kuumaa, seisovaa ilmaa. Jos päädyt parveen, osta myös pieni tuuletin ylös kierrättämään ilmaa. Rimulakin on tukeva, kun sen poraa kunnolla seinään.

Vierailija
173/400 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. ehkä pitää käydä katselemassa noita sänkyjä kaupasta livenä.. Ja koitaa löytää vastaavia käytettynä. Pojalla on jo kattotuuletin. Hän haluisi oman painonnostopenkin omaan huoneeseen. Kaveri olisi myymässä käytettyä penkkiä ja painoja, kun ostaa itselleen paremman. Niin sillä olisi tarkoistus ostaa parvisänky, että painot mahtuisi sängyn alle lattialle.. Vaikka toisaalta jos miettii, niin taitaahan ne pojat armeijan harmaissakin parvella välillä nukkua.. 

Vierailija
174/400 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Miksi täällä on meno kun jossain ylä-asteella.. Koko ajan pitää kiusata jotain. Enkä tarkoita vain tätä palstaa.. Miksi? :(

Sanoppa muuta.. Jossain vaiheesa oli vielä teksti "aikuisia ihmisiä, miten kehtaat käyttättyä noin".. Ja sit itse käyttäytyy näin? Tai ainakin luulen että on sama tyyppi/tyypit kyseessä. 

Täällä taitaa olla väärässä, halus sitten ostaa mitä tahansa. Etenkin sitten jos ei ole jonkun mieleen, niin on heti wt "herran jumala et kai sä käytettynä tälläsiä.. Oot provo, ei kukaan osta tälläsiä käytettynä" Ihan vaan tiedoksi, että jotkut ostaa muutakin kun Ikeaa ja "antiikkia". Jotkut harrastaa kierrättämistä ja uusiokäyttämistä. Loppuu kyllä tän palstan lukeminen just nyt. Oon pettyny, et tämKIN meni tälläseks wt-mammojen paskan jauhanta paltaks, ihan kun näitä ei olis ollo jo tarpeeksi. :(

Vierailija
175/400 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*palstaksi. Varmaan saan alapeukkua. Mutta eipä kuule kiinnosta, on muutakin elämää kun tämä ketju! :D

Vierailija
176/400 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 15:11"]

vinkki, vaikka kukaan ei ole niitä pyytänyt ja ärysttää.. ;)

Myös "pilalle menneet" vanhat matkalaukut yms voi käyttää kukkaruukkuina, luovuutta peliin! 

Annoying snob

-Oscar Wilde-

[/quote]

Vanha matkalaukku kukkaruukkuna kuullostaa yhtä kitchiltä kuin vanha ruuhi tai vanha autonrengas tai vanha kylpyamme kukkaruukkuna.

Näitähän kyllä näkee, takametsissä... :-)

Vierailija
177/400 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:14"]

Lukeeko kukaan koskaan torissa niitä "ostetaan" -ilmoituksia?

Mulla on ollut niitä useampia ja tasan yhteen on tullut yksi vastaus, ja silloinkaan tavara ei ollut sitä mitä hain...

[/quote]

Kannattaa ehkäpä olla itse aktiivinen ja etsiä juuri sitä, mitä hakee. On aika epätodennäköistä, että kovin monella siellä on myynnissä just se mitä sä etsit. Ellei se ole Ikean muki tai aluslakana. Josta tuli mieleen, että olen yrittänyt kaupitella käyttökelvottomaksi jääneitä lakanoitani, mutta vain osasta olen päässyt eroon. Tiedän ettei käytetty lakana ole kovin houkutteleva ostos, mutta kun eihän niitä tarvitse edes käyttää lakanana vaan joku kätevä ompelee niistä vaikka koristetyynyliinoja, lemmikille jotain (mitä, en tiedä? :D), tai... no ihan mitä vaan. Tosi turhauttavaa, kun minulla on aivan liikaa lakanoita, jotka eivät käy sänkyyni enkä pääse niistä edes eroon. Roskiin en heitä! 

Oma lemppariostokseni Torista on tv-taso, jota en aluksi meinannut saada, koska myyjä pyysi kuljetuksesta liikaa minun rahoihini nähden. Sanoin, että kiitos mutta ei kiitos, jatketaan etsimistä. Harmitti, koska tykästyin tasoon heti, se oli ihan minun näköiseni. Hetkeä myöhemmin myyjä otti yhteyttä ja kysyi, olenko vielä kiinnostunut tv-tasosta. Saisin sen ilman erillistä kuljetusmaksua. Saman päivän iltana tv-tasoni saapui pienellä hinnalla ja on oikein kiva ja kätevä kahden ison laatikkonsa kera! Pari käytön jälkeä siinä on, mutta ne saa toivottavasti fiksattua jotenkin. Terkkuja vaan myyjälle, jos tunnistit :)

Vierailija
178/400 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 08:46"]

Harrastan huonekalujen entisöintiä ja olen tehnyt parhaat kunnostuslöytöni tori.fi:sta. Olen löytänyt kokopuisia, vanhoja huonekaluja, jotka on ollut jopa kaltaiseni amatöörin helppo kunnostaa. Usein riittää vain vanhojen maalien poisto, hiominen ja pellavaölymaali tai puuvaha.

Entisöinti on hauskaa! Olen saanut kotiin kauniita huonekaluja murto-osalla hinnasta, jonka ne kunnostettuna maksavat. Lisäksi huonekalujen kanssa puuhaaminen on minulle ”omaa aikaa” ja melkein meditaatiota.

Nimimerkki ”Kaksi kättä ja mansardikatto”

[/quote]

Hei "Kaksi kättä ja mansardikatto"! Olen uskaltautunut just torin edullisten löytöjen kautta kokeilemaan itsekin kunnostamista. Netistä saa pilvin pimein hyviä ohjeita, olen siis edennyt ihan ilman kursseja, itse kokeilemalla. Ensimmäinen yritys oli vanha pinnatuoli (puoli-ilmainen torista), täyspuinen. Poistelin maalit, hioin, vähän paklasin, ja maalasin sireeninlilaksi kalustemaalilla. Siitä tuli niin nätti ettei tosikaan. Seuraavaksi löysin pyöreän pikkupöydän ja kunnostin sen tuolin pariksi, sama väri. Naapurini on innostunut laittamaan vanhoja huonekaluja puuvahalla ja on kuulemma vielä helpompaa, ihanilta näyttävät ainakin.

Eli halusin tällä vuodatuksella vaan rohkaista kaikkia! Nykyään on niin ihania maaleja ym että onnistuu "peukalo keskelläkin".

Nimimerkki "kaksi kättä ja peukalot keskellä"

Vierailija
179/400 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:20"]

Kuule, ihan kaupasta rahalla ostan. :)

[/quote]

Sortsit: rahalla ihan ostetaan myös torilla :)

Vierailija
180/400 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju, yhdet löytää kaksoiskotka-embleemillä varustettua ”antiikkia”, toiset ”antiikki”renkaita.

Ja kolmannet haukkuu molemmat edelliset…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän