Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat tori.fi -löytösi?

Vierailija
28.07.2014 |

Olisi hauska tietää, mitä kaikkea olette bonganneet!

Itse löysin viimeksi makkariin söpöt pinnatuolit naapurikunnastani. Huokealla, ja hyvät.

Kommentit (400)

Vierailija
381/400 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:24"]

Neuvoisitteko te enemmän tietävät onko fiksua odottaa haluamansa tavaran hinnan laskua? Olen kyttäillyt yhtä ihanaa huonekalua - ei sijaitse monen sada kilometrin päässä- ja se ei ole vielä 2,5 viikossa mennyt kaupaksi eli ilmoitus on vielä torissa.

Odotanko että myyjä tiputtaa hintaa kun ei ole heti mennyt kaupan? Mitenkä nopeasti te olette löytöjen kanssa toimineet?Oletteko löytäneet myös vanhemmista ilmoituksista vai meneekö kaikki torissa heti?

[/quote]

Öh, mikä estää sinua ottamasta siihen himoitsemansi tavaran myyjään yhteyttä ja tarjoamaan jotakin summaa?

Voihan olla hyvinkin että myyjä mielukkaasti haluaa myös siitä eroon kun on sen myyntiin laittanut ja voi hyvinkin alentaa jos asiallisesti ehdotat?

Niin minä tekisin enkä jäisi "kytikseen" vartoilemaan hinnan laskua tai sitä että joku muu sen ostaa. Siis toimisin enkä ainakaan jäisi katumaan etten toiminut ;-)

Vierailija
382/400 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelen löytöjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/400 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:24"]

ja se ei ole vielä 2,5 viikossa mennyt kaupaksi eli ilmoitus on vielä torissa.

[/quote]

ei kai siellä nyt kaikki parissa päivässä mene kaupan? sen tiedän että kaikki "annetaan" menee kyllä parissa tunnissakin kun olen itse tarpeetonta torin kautta antanut. en ole ostanut kuin yhden kerran ja silloin ilmo taisi olla viikon-parin vanha. riippuu tietenkin hinnasta eli jos on arvokkaampi tavara ihmiset harkitsevat pidempään. nämä siis vain minun kokemuksiani, en ole tämän enemmän asiantuntija

k

Vierailija
384/400 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto taitaa olla paras löytö. :)

Vierailija
385/400 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyään en sitten tiedä millaisia arkkuja aikaan saavat, mutta mulle ei mikään karma olisi ongelma ostaa vankilassa tehtyä arkkua toisin kuin tuo aivan järjetön hinta!"

Tuo hinta 260 euroa on tosiaan tolkuton. Kollasin äsken torissa myynnissä olevat kapiokirstut, niin siellä ei noin kallista ole kaupan kuin yksi antiikkiarkku - tosin sekin on mielestäni yläkanttiin hinnoilteltu. Yksi noista arkuista on sitä uutta "vankilatyyliä", tunnistaa joukosta heti:

http://www.tori.fi/koko_suomi?q=kapiokirstu&cg=0&w=3&st=s&st=k&st=u&st=h&st=g&ca=11&l=0&md=th

Vierailija
386/400 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:05"]

Ostin Finelin emalikattiloita ja kahvipannuja. (Muistaakseni 15-20 euroa kappaleelta.) Keltaista, punaista, ruskeaa - olen aivan hurahtanut noihin ja kerään niitä keittiön hyllyyn esille.

[/quote]

Hyvä löytö! Finelit rupeaa olemaan nykyään arvokkaita! Liian moni meistä niihin ihastunut ja kerää, minäkin!

Vierailija
387/400 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 21:14"]

Hei viskikarahvia etsivä: eikös TÄMÄ olisi jo melkein löytö:

http://www.tori.fi/uusimaa/Kristaali_viskisetti_13358625.htm?ca=11&w=3

[/quote]

Viskisieppona ;-) tykkään että tuo on löytö. Tekisi mieli melkein ostaa mutta reiluna likkana odotan että isälleen syntymäpäivälahjaa etsivä tämän ensin tsekkaa!

Toivottavasti hän vielä tätä keskustelua seuraa?

Vierailija
388/400 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raasu käyny yläpeukuttamassa itseään.. :' )))))))

Vierailija
389/400 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuryijy, myyjä saanut perinnöksi, priimaakin parempi kunto: 150 euroa. Ihana!

Vierailija
390/400 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä se menee niin, että automaattisesti ostaja noutaa ellei toisin sovita. Riippumatta meneekö toinen päivittäin autolla talosi ohi taikka ei. 

Kyllä. Eikä autottomia (yksin- tai kaksin- tai kolminhuoltajia) kukaan estä vuokraamasta/lainaamasta kulkuvälinettä menoihinsa. Pelkkä järjestelykysymys.

Vierailija
391/400 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:25"]

Omasta mielestä se menee niin, että automaattisesti ostaja noutaa ellei toisin sovita. Riippumatta meneekö toinen päivittäin autolla talosi ohi taikka ei. 

Kyllä. Eikä autottomia (yksin- tai kaksin- tai kolminhuoltajia) kukaan estä vuokraamasta/lainaamasta kulkuvälinettä menoihinsa. Pelkkä järjestelykysymys.

[/quote]

Kaikilla ei ole edes sitä korttia, niin mitenkä lähdet ajelemaan millään lainaautolla.. Sanon vaan.. Polkupyörällä lapsen kanssa? Kätevää kuljetella esim kirjahyllyä tällä kombolla!

Vierailija
392/400 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:49"]

Vanha soma kapioarkku, 1930-luvulta, alkuperäisessä kunnossa eli ei maalaamalla pilattu. Satasen maksoin.

Tiedän vanhan tavaran ja antiikkiliikkeiden hintatason, kun niissä olen paljon kiertänyt. Nätti arkkuni oli löytö, mutta sen myikin yksityishlö, joka oli perinyt paljon tavaraa eikä kaikki millään enää mahtunut asuntoon.

[/quote]

Minulla on tuommonen kapiokistu, olen kerännyt sinne kirppareilta ym. käsin virkattuja pitsejä, päällyslakanoita ja vanhoja kirjontatöitä. Säilytän siinä myös lankavarastoni. Se on siis oikea aarrearkkuni!

Nimim. käsityösukua

Vierailija
393/400 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:25"]

[/quote]

Kaikilla ei ole edes sitä korttia, niin mitenkä lähdet ajelemaan millään lainaautolla.. Sanon vaan.. Polkupyörällä lapsen kanssa? Kätevää kuljetella esim kirjahyllyä tällä kombolla!

[/quote]

Kai sä nyt yhden ajokortillisen ihmisen tunnet?!!!

Vierailija
394/400 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpä lähteä "Barbadokselle" pariksi viikoksi. :-D

Vierailija
395/400 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla kertomaan, että ostin juuri tosi hyvän uudehkon pesukoneen hintaan 160e, mutta ei vissiin ketään enää kiinnosta torilöydöt, kun on sen verran kova hiekkalaatikkotappelu taas käynnissä.

Vierailija
396/400 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot melkein uudet Converse-tennarit 25e. Olen myös myynyt tavaraa helposti Torissa.

Vierailija
397/400 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

oho mä kyllä jaksaisin!aika mukavalle tuntipalkalle pääsee jos jaksaa vaikka kaksi 100 rahan ilmoitusta väsätä!eihän siihen mene kuin muutama minsa!

[/quote]

Hyvä 329: ei se nyt aivan noin nopeasti käy, jos ottaa hyvät valokuvat ja mittaa esineen kaikki strategiset mitat huolellisesti sekä kertoo infon kunnosta jne. Itse ainakin kiinnostun kohteista, joista myyjä selvästi kertoo kaiken mahdollisen. Jos on vain yksi söhrö kuva ja teksti "kuvan mukainen", ohitan enkä viitsi lähteä myyjälle kysymyksiä kirjoittelemaan.

Vierailija
398/400 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä löytöjä tänään?

Vierailija
399/400 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 07:26"]

Oho. Olen tehnyt onnistuneita kauppoja puolin ja toisin ja ihan ilman yritysrekistereitä ja käräjäoikeuksia. Meillä päin Suomea nääs luotettavuus on sääntö eikä poikkeus. Ehkä stadissa ei?

[/quote]

terveisin "luotettava ja rehellinen" kauppias?

niinhän siellä teillä päin Suomea lausutaan...

[/quote]

Mitähän tämä tarkoittaa? Selittäisitkö joku? Meni ohi vitsi tai viisastelu tai mikälie.

Vierailija
400/400 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista!