Parhaat tori.fi -löytösi?
Olisi hauska tietää, mitä kaikkea olette bonganneet!
Itse löysin viimeksi makkariin söpöt pinnatuolit naapurikunnastani. Huokealla, ja hyvät.
Kommentit (400)
En tiiä alihinnoista, mutta ylihinnoista bongasin aikas poskettoman! Siis Klimt-JULISTE tarjolla hintaan 8070 euroa. Toistan: 8070 euroa.
[/quote]
Jos tuo menee ikinä kaupaksi niin minä olen Pauliina Laitinen-Laiho ;-)
Ihana kissanpentuni löysi tori.fin kautta kodin meille <3 ei maksanut mitään
Iso pino Finlaysonin 1970- ja 1980 -lukujen printtikankaita (käyttämättömiä!) niin retroon hintaa, etten kehtaa edes kehua.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:20"]
Kuule, ihan kaupasta rahalla ostan. :)
[/quote]
Anteeks: tätä logiikkaa ei ymmärrä molempien tieteiden maisterikaan. Millä maksuvälineellä siellä torilla ostetaan?
[/quote]
En tiiä alihinnoista, mutta ylihinnoista bongasin aikas poskettoman! Siis Klimt-JULISTE tarjolla hintaan 8070 euroa. Toistan: 8070 euroa.
[/quote]
Jou! Myyjän osoitteesta päätellen hinnassa on hiemasen hipster-lisää ;-)
Kalliossa kaikki on kalliimpaa: hipsterit säästää berliininmatkaan!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:42"]
Ihana kissanpentuni löysi tori.fin kautta kodin meille <3 ei maksanut mitään
[/quote]
Eikö torilla ole kissoille alin hinta määritelty? 19 euroa?
Luulin tehneeni löydön ja löytäneeni unelmoimiani huonekaluja alle puoleen hintaan, mutta sitten paljastuikin että ko. huonekalut oli olleet homekämpässä. Oli eka ja vika kerta kun ostan mitään käytettyjä huonekaluja.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:23"]
kauanko jätetty ilmoitus pysyy torissa näkyvillä?
[/quote]
Mun käsittääkseni ihan niin kauan kun ilmoittaja ottaa sen pois.
Korjatkaa, jos jollakulla on parempaa /toista tietoa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:23"]
kauanko jätetty ilmoitus pysyy torissa näkyvillä?
[/quote]
Mun käsittääkseni ihan niin kauan kun ilmoittaja ottaa sen pois.
Korjatkaa, jos jollakulla on parempaa /toista tietoa.
[/quote]
kaksi kuukautta
Sitten ilmoitus poistuu automaattisesti. Siitä tulee ilmoitus sähköpostiin ja sen voi laittaa samantien takaisin, jos haluaa.
- pari vuotta vanhat ja laadukkaat pesukone ja kuivausrumpu 350 € (uudet lähes 2000€)
- kuin uusi 54 €, uusi 99 €
- Ikean sohvasänky. Näistä pyydetään aika paljon torissakin, mutta nyt joku teini möi sänkynsä
- uutta aitaverkkoa murto-osalla kaupan hinnoista
- Uutta vastaavat Everest-ulkohousut 8 €
- Pentikin astioita alle puoleen kauppojen hinnoista
Nykyisin tarkistan aina ensin nettikaupat, jos olen ostamassa jotain, Aika usein löytyy sama tavara löytyy myynnissä uudenveroisena, mutta paljon edullisemmin kuin kaupassa.
Ostin Emmaljungan tuplarattaat ja sain vielä lähelle kotia toimitettuna.
Ainut harmi, että ne muutamat lastenvaunukauppiaat on huijannu ihmisten rahoja.
Ostin Emmaljungan tuplarattaat ja sain vielä lähelle kotia toimitettuna.
Ainut harmi, että ne muutamat lastenvaunukauppiaat on huijannu ihmisten rahoja.
Ostin yksin elävältä mieheltä 8kk käytössä olleen divaanisohvan, ovh yli 1000. Sohvassa ei ollut mitään käytönjälkiä, ihan kuin siinä ei olisi istuttu ollenkan. Sain ostettua sen hintaan 550! Olen tyytyväinen siihen ostokseen.
Vanha öljyvärimaalaus, joka ostin pelkästään mahtavien kullattujen kehysten takia: 100 euroa. Vanhat kruusatut puukehykset kehystävät nyt olohuoneeessa peiliä, jonka teetin kehyksiin. Tästä ei antiikkipeili parane :)
Eikä ainakaan halpene :)
Divaanisohva, iik ja oih!
Kyllä passaa olla enemmän kuin tyytyväinen ostokseen.
Ihania löytöjä olette kyllä tehneet muutkin ketjun kirjoittajat, kiitoksia, kun jaatte kokemuksenne!
Sain ilmaiseksi priimakuntoisen emännänkaapin 50-luvulta.
En voi käsittää edelleenkään miten tämä oli mahdollista.
Olen myynyt torissa autonrenkaat ja jotain muuta pienempää. Tori on nopea ja hyvä kauppapaikka.
Vilkasen päivittäin mitä siellä on, on kirjamerkkipalkissa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 08:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:33"]
Mielettömän upean, vuosia etsimäni parin tonnin taideryijyn ostin 100 eurolla. :) Tinkiäkin olisi kuulemma saanut, mutta en halunnut, kun olin niin onnellinen.
[/quote]
Ryijy? Pari tonnia, elä jo muita!
[/quote]
Sori, olen tuon ryijyn ostaja, enkä nyt millään tajua, mitä tuo kommentti "elä jo muita" tarkoittaa. :) Voisiko sen kirjoittaja tai joku peukuttajista selventää? :)
[/quote]
Lähinna se vastaa kommenttia: ei ole mahdollista! Mikään ryijy ei voi olla parin tonnin arvoinen, koska materiaali ei maksa sitä ikinä. Työn arvoa valmiiseen ryijyynhän ei voi laskea, esim. Antiikkia, antiikkia -ohjelmassa arvioitiin ryijyjä ja hintaluokka oli maksimissaan muutamia satasia.
[/quote]
materiaali ei maksa? Miten joku arvotaulu voi tuon logiikan mukaan olla arvokas, kun materiaali (maalit, kangas) eivät ole kovin kalliita taulun arvoon nähden?
Esim. Gallen-Kallelan Liekki-ryijyä et saa edes parilla tonnilla.
Miksi tänne kommentoi ihmiset, jotka eivät tiedä mitään asiasta, mistä kirjoittavat?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 07:14"]
Kysymys: huomasin, et joku on ottanut missiokseen käydä alapeukuttamassa kaikki mahdolliset viestit. Huomasitteko muut?
Jokaisella toki saa olla (omituisiakin) harrastuksia, mutta ihmettelen, mistä moisen harrastuksen ilo ja tyytyväisyys tulee.
Osaan vain arvailla alapeukkaajan motiiveja. Pieni ikävyys/harmistus silti, kun pääosin tämä ketju on ollut positiivinen.
[/quote]
Anteeks, alapeukutin sua innostuksissani eli vahingossa!!! Piti olla samaa mieltä eli yläpeukkua, taitaa olla liian vähän aamukahvia suonissa!
SIIS oikeesti: olen huomannut saman Kilroy-alapeukkasi-täällä. Mua ei haittaa kun muuten tämä on OK ketju