Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene töihin, mitäs te kookkarit siihen sanotte?

Vierailija
26.11.2023 |

En varmasti mene. Tukia nostelen ja jos ne pienenee, niin pöllin safkat kaupoista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
2/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok minulle. ei elämä ole samanlaista kaikille. sen pitäisi kaikkien tajuta.

ps olen töissä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE. TÖIHIN.

Vierailija
4/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tarvitse pari ruoskaniskua selkääsi.

Vierailija
5/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastaus:

Pienennämme sinun tukia...joita tulet ehkä saamaan karenssisi jälkeen...jos olet nöyrä ja kiltti.

Vierailija
6/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE. TÖIHIN.

EN. MENE.

AP

Vierailija
7/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me se tiedetään, että osa kansasta on niin heikkolahjaisia, että ei niistä ole edes suojatyöpaikassa kävijöiksi. Teidän suhteen ollaan nostettu kädet ylös ja pyritään sitten vain pitämään tuet mahdollisimman pieninä. t. kokkari

Vierailija
8/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Vierailija
9/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri teitä kookkareitta pitäisi verottaa ankarammin. Mokomat kultalusikkahanurissa syntyneet.

AP

Vierailija
10/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen käynyt töissä, voin esimerkiksi ilahduttaa läheisiäni joululahjoilla ja lähteä joulun jälkeen etelään juomaan koktaileja. Kun aikoinaan olin työttömänä, elämä oli aika köyhää ja näköalatonta, joten ei käy kateeksi.

Vierailija
11/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saat nukkua lehtiroskiksissa, tai missä nyt sitten haluat.

Vähän yritystä provoon pliis!

Vierailija
12/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri teitä kookkareitta pitäisi verottaa ankarammin. Mokomat kultalusikkahanurissa syntyneet.

AP

Voi kuule, kyllä me olemme ihan itse joutuneet koulumme käymään, työpaikkamme hakemaan ja tekemään töitä elintasomme eteen. Aloittajalla oli samat mahdollisuudet, mutta jätti ne käyttämättä ja sitten itkee, kun ei saa samaa elintasoa tekemättä mitään.

Edellisen johdosta ei säälipisteitä, eikä rahaa ole jaossa.

Vierailija
13/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Voi kuule, kyllä me olemme ihan itse joutuneet koulumme käymään, työpaikkamme hakemaan ja tekemään töitä elintasomme eteen. Aloittajalla oli samat mahdollisuudet, mutta jätti ne käyttämättä ja sitten itkee, kun ei saa samaa elintasoa tekemättä mitään.

Ja pasquanmarjatt. Kuulostat just siltä että sait bemarin 18v lahjaksi ja pappasikin osti sulle ensiasunnon. Tapa ittees, kermaperrse!

Vierailija
14/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
15/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ja pasquanmarjatt. Kuulostat just siltä että sait bemarin 18v lahjaksi ja pappasikin osti sulle ensiasunnon. Tapa ittees, kermaperrse!

Ajattelin kaltaistesi katkerien valittajien kiusaksi pysyä hengissä vielä pitkään ja nauttia elämästäni. Tosin kuin sinä ja kaltaisesi oman elämänsä epäonnistujat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän