Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)

Vierailija
26.07.2014 |

Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?

Kommentit (372)

Vierailija
81/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sinne ja sano että olet aina miettinyt miten pienet mulkut teillä(miehen kaverit)on kun "samilla"(miehesi)on niin pieni ja kapea

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:04"]

Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?

[/quote]

Vierailija
82/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:40"]

lähetä miehellesi e-mailina / fb:ssä tms. linkki tähän viestiketjuun ja odota reaktiota!

[/quote]

Tekisi kyllä mieli tehdä näin... :D Mutta enpä tiedä. Kiitos muuten kaikille viesteistä, olen koko ajan varmempi siitä että kommentti oli niin törkeä ja lapsellinen, että ero olisi hyvä vaihtoehto. Ja olen muuten todella onnellinen että asunto on minun, voin heittää miehen ulos täältä milloin tahansa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:07"]

lähetä miehellesi e-mailina / fb:ssä tms. linkki tähän viestiketjuun ja odota reaktiota!

[/quote]

Tekisi kyllä mieli tehdä näin... :D Mutta enpä tiedä. Kiitos muuten kaikille viesteistä, olen koko ajan varmempi siitä että kommentti oli niin törkeä ja lapsellinen, että ero olisi hyvä vaihtoehto. Ja olen muuten todella onnellinen että asunto on minun, voin heittää miehen ulos täältä milloin tahansa. ap

[/quote]Wau, kyllä sinä pärjäät. Mitä on muuten tapahtunut nyt illan aikana, siinä poikien turinoinnin ja tämän välissä? Vieläkö kaveri siellä majailee vai ovatko miehen yhdessä suuressa viisaudessaan lähteneet muualle? Pakkaa laukku sillä aikaa portin pieleen. Tee se nyt kun itsetuntosi on vielä ehjä, huomenna voit olla jo eri mieltä. Täältä me löydymme jos tsemppaamista tarvitset.

Vierailija
84/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää. Miten te aina meette näihin? 

Vierailija
85/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinä hiljaa, olet itse provo.^

Vierailija
86/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:11"]

Porvoosta päivää. Miten te aina meette näihin? 

[/quote]

Ja mikähän tässäkin kuulostaa niin mahdottomalta, ettei voisi olla totta? On muuten todella kulunut tuo "Porvoosta päivää".

Vierailija
87/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:07"]

[/quote]

[/quote]Wau, kyllä sinä pärjäät. Mitä on muuten tapahtunut nyt illan aikana, siinä poikien turinoinnin ja tämän välissä? Vieläkö kaveri siellä majailee vai ovatko miehen yhdessä suuressa viisaudessaan lähteneet muualle? Pakkaa laukku sillä aikaa portin pieleen. Tee se nyt kun itsetuntosi on vielä ehjä, huomenna voit olla jo eri mieltä. Täältä me löydymme jos tsemppaamista tarvitset.

[/quote]

Niinpä :) Pärjäsin ennen tätä miestäkin eli varmaan tästä eteenpäinkin, vaikka itsetunto koki pienen kolauksen. Kaverit lähti melko pian sen elokuvan jälkeen, miehelle olen puhunut hyvin vähän sen jälkeen. Ja se on siis nytkin täällä, joten pakkaaminen ei kyllä onnistu miehen huomaamatta :/ Mutta yritän jotenkin hoitaa tämän, olen jo melkoisen varma erosta. Kiva tietää, että täällä on auttavaisia ja kivoja ihmisiä, jos tukea tarvitsen :) ap

Vierailija
88/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan olitte seurustelleet?

Vierailija
89/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
90/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostoa jostain tommosesta.. vittu mitä akkoja täällä on kyllä :DD

oikein suomen jämä-mammat hautomassa haarukkaa uralla :D

Vierailija
91/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:20"]

[/quote]

5 kuukautta. ap

Vierailija
92/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mä loukkaantuisin kyllä niin että myöskin eroaisin. En vois kuvitella että mun mies sanois noin. Voimia!

Vierailija
93/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella loukkaavaa! Sairasta sanoa noin, tuskin ne rinnat ovat siinä viidessä kuukaudessa muuttuneet! Itsehän alkoi olemaan kanssasi vaikka tiesi rintojen muodot... Ärsyttävä mies! Minä todellakin jättäisin, varsinkin kun on noin mitättömän lyhyt suhde takana, ei edes vuotta, tai no ei edes puoli vuotta.

Vierailija
94/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää, mitä mies ajatteli tuosta kaverin vastauksesta? Meinaan, että tajusiko siitä, että ylitti itsekin tietyn rajan?

Puhu ap miehesi kanssa, ei tämä asia täällä selviä.

Vierailija
95/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis ap tule sitten kertomaan, kuinka mies sai ansionsa mukaan :) Lupaathan?

Vierailija
96/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä melkein teidän kaikkien kanssa. Hyvä kun kirjoitin tänne, ehdin jo miettiä että ylireagoinko jos eroakin harkitsen, mutta olettekin samoilla linjoilla. Ja 84, tuskin tajusi ylittäneensä rajaa, koska sen kaverinkin kommentin jälkeen kuului vain röhönaurua, myös mieheni naurua. Ja teen tietysti päätöksen itse, mutta olen saanut lisää ajattelemisen aihetta ja vahvistuksen mietteilleni kirjoittaessani tänne. ap

Vierailija
97/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 23:42"]

Pliis ap tule sitten kertomaan, kuinka mies sai ansionsa mukaan :) Lupaathan?

[/quote]

Tulen kyllä :) Toivottavasti hyvin pian, varmaan jo huomenna. ap

Vierailija
98/372 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat siltä että ansaitset paljon parempaa. Eli mies pellolle ja uutta, fiksumpaa matoa koukkuun vaan!

Vierailija
99/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, onko sika heitetty jo ulos? :)

Vierailija
100/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän