Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)
Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?
Kommentit (372)
No jos on todellakin tuore suhde, niin kyllä itsekin eroaisin. Kertoo aika paljon miehen keskenkasvuisuudesta, ja siitä ettei kunnioita kanssaihmisiä, tuollainen käytös. Mä en sietäisi edes sitä, että mies puhuisi noin ylipäätään naisista. Kauan te olette seurustelleet? Nuoria varmaan olette, ellei mies ole niitä tyyppejä jotka jää jumimaan loppuelämäksi teinin tasolle.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:06"]
Kehase sen kavereille, että miehes muna on kovanakin niin löysä että senkin saa solmuun : D
[/quote]
No kieltämättä tekisi mieli tehdä jotain tällaista, mutta olisin silloin oikeastaan yhtä lapsellinen kuin mies... ap
En yhtään ihmettele, ett loukkaannuit. Ja homma kannattaa keskustella selväksi ja kysyä, ett ymmärtääkö Mies kuinka nöyryyttävästi hän puhui sinusta. Olen oikeasti sitä mieltä että kannattaa miehelle han rautalangasta vääntää, ett missä meni vikaan ja mihin tuollaiset lausahdukset voivat vaikuttaa ( esim. Itsetuntoon ja sitä kautta seksielämään). Kannattaa myös sanoa, että mietit tosissasi eroa, saattaisihan hän suhteen jatkuessa nöyryyttää sina uudelleen ja uudelleen. Ja jos ilkeillä haluat, niin ainahan voit sanoa, ett onneksi hänen elimensä kanssa EI Ole ainakaan solmuongelmaa. Pituus EI koskaan riittäisi siihen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:01"]
nojaa, pitää vähän suhteuttaa muuhun käyyttäytymiseen. käyttäytyykö muuten fiksusti? Puhu asista miehen kanssa. Mun mielestä kylä tio kommentti om melkein kehu :)
[/quote]
No joo ainakin vähän fiksummin, kyllä se välillä laukoo typeriä juttuja ja on kännissä idiootti. En kyllä osaa ottaa kehuna sitä, että tissini roikkuu niin pahasti että ne saisi solmuun... ap
[/quote]Aargh... Mitä enemmän tästä aarteesta puhut, sitä kamalammalle kuulostaa. Löydät varmasti jonkun asiallisen ihmisen vierellesi, tämä ihminen ei ole ollut ikinä asiallinen ja tuskin tulee koskan olemaankaan. Harmi kyllä, nämä ikuiset "ilkikuriset" pikkupojat ovat suosittuja varsinkin vähän epävarmempien nuorten naisten keskuudessa. Älä siis selittele mitään, vain pistät poikki suhteen, niin säilytät itsetunnostasi edes rippeet.
Juttele miehen kanssa asiasta. ei nyt näin tuntematta miestä voi ottaa kantaa asiaan.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:28"]Teko täyttää kunnianloukkausrikoksen tunnusmerkistön. Voisit ap tehdä rikosilmoituksen.
9 § (13.12.2013/879)
Kunnianloukkaus
Joka
1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.
[/quote]
Suksikaa nyt vituraan. Että tissisolmusta ihan syyte????
Elämän kevät :D
Jos joku muija ei kestä tuota niin hoitoon.
Ei jeesus. Anna samalla mitalla takaisin! Vittuile takaisin
Minusta tuo poikaystäväsi kaverin kommentti oli vielä ällöttävämpi, ja pahentaa kokonaisvaikutelmaa entisestään. Järkyttävää, että "miehesi" puhuu sinusta ällöttävästi ja epäkunnioittavasti selkäsi takana ja kaveri vielä jatkaa yhtä halventavasti. Ja tämä vielä sinun kodissasi, ja kun olet PAIKALLA. Miltä tuntuu olla heidän seurassaan, kun he pitävät sinua objektina?
Yäk. Unohda kosto - miksi alentuisit idioottien tasolle? Kerro poikaystävällesi, että kuulit heidän naureskelevan "riipputisseillesi" ja että ansaitset parempaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:14"]
Juttele miehen kanssa asiasta. ei nyt näin tuntematta miestä voi ottaa kantaa asiaan.
[/quote]
Kyllä voi ottaa kantaa, kyllähän me tiedetään mitä ap:n mies ap:n tisseistä sanoi, ja vielä yhdessä kavereiden kanssa naureskelee niille. Ainakin minulle tuo tieto riittää vallan mainiosti mielipiteen muodostamiseen ap:n miehestä.
Mä saattais sanoa siinä.vaiheessa jotain kun mies kiihkoissaan puristelis mun tissejä ja supattais miten ne on ihanat tms.
Sanoisin suoraan jotain "miten sua nyt näin riipouvat tissit voi kiinnostaa? näähän saa melkee solmuuki." ja lähtisin tilanteesta pois..
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:28"]Teko täyttää kunnianloukkausrikoksen tunnusmerkistön. Voisit ap tehdä rikosilmoituksen.
9 § (13.12.2013/879)
Kunnianloukkaus
Joka
1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.
[/quote]
Suksikaa nyt vituraan. Että tissisolmusta ihan syyte????
Elämän kevät :D
Jos joku muija ei kestä tuota niin hoitoon.
[/quote]
Mitähän tarkoitat tuolla kestämisellä? Kyllä ap:n mielenterveys varmaan kestää tuon, mutta jos tarkoitat kestämisellä sitä että pitäisi hyväksyä tuo ja jatkaa suhdetta samaan malliin, niin olet väärässä. Hoitoa tarvitsisi pikemminkin silloin, jos ei osaa irrottautua huonosta ja alistavasta suhteesta.
Jätä se idiootti. Mikään ei ole miehessä tärkeämpää kuin kunnioitus kumppania kohtaan. Hyvä, että tajusit sen puutteen noin ajoissa.
Tiirailee itseäsi peilin edestä ilman rintsikoita, niin että mies näkee. Sitten kysyt puolihuolimattomasti hänen mielipidettään rinnoistasi. "Eihän nää roiku liikaa?" tms ja kun mies mahdollisesti vastaa "eihän ne, on just hyvät" niin sitten vastaat näpäyttäen siihen jotain solmuun menemisestä niin että mies ymmärtää mihin sillä viittaat. Jos ymmärtää.
lähetä miehellesi e-mailina / fb:ssä tms. linkki tähän viestiketjuun ja odota reaktiota!
Todellakin jätät sen, varsinkin kun suhde on kestänyt noin vähän aikaa. Jos mies paljastuu jo tuossa vaiheessa täysidiootiksi, ilkeäksi ja lapselliseksi, niin ei ole järkeä jatkaa.
Joo älä todellakaan hyväksy tuollaista. Jos et jätä miestä tai vähintään pidä todella vakavaa puhuttelua niin ei se tajua, että tuo oli mikään iso juttu. Se varmaan jatkaa tuollaisten törkeyksien puhumista mutta pitää jatkossa parempaa huolta siitä, ettet ole kuulemassa.
Kuulostaa ronskilta huumorilta, mitä äijät keskenään viljelevät. Turha vetää herneitä nenään, varsinkin kun salakuuntelet ikkunan takana heidän läppää. Tottakai mies on tyytyväinen rintoihisi, kunhan nyt vitsaili muiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 22:58"]
Kuulostaa ronskilta huumorilta, mitä äijät keskenään viljelevät. Turha vetää herneitä nenään, varsinkin kun salakuuntelet ikkunan takana heidän läppää. Tottakai mies on tyytyväinen rintoihisi, kunhan nyt vitsaili muiden kanssa.
[/quote]
En todellakaan salakuunnellut vaan olin pihalla kastelemassa kukkia, ikkuna nyt vaan sattui olemaan siinä kukkapenkin vieressä. Ja minä en halua mieheni puhuvan selkäni takana tuollaisia, ihan sama onko se huumoria vai mitä. Ihan sama myös se että onko tyytyväinen tisseihini vai ei, tuollaiset puheet ei silti ole oikeutettuja. ap
Joo en voi kuin ihmetellä joitain vastauksia. Liikun mieheni kaveriporukassa ja olen todella usein ainut nainen (johtuu siitä, että olemme olleet mieheni kanssa ihan teineistä yhdessä ja muut olivat tällöin sinkkuja). En ole ikinä kuullut yhdenkään äijän puhuvan tuohon sävyyn uusista tyttöystävistään tai edes ns. hoidoistaan. Heitämme aina ronskia läppää ja puhumme avoimesti seksistäkin ja joskus joku pojista saattaa avautua mulle seksiongelmistaankin, mutta e ikinä kukaan ole arvostellut mitenkään alatyylisesti omaa seksikumppaniaan. Ei koskaan. Tosin tämä porukka on sen verran fiksua, että eivät kauheasti arvostele esimerkiksi elokuvissa esiintyviä naisia tai baarissa heitä naisista kommentteja. Kertoo mielestäni jotain siitä, että järkeville miehille nainen ei ole arvosteltava objekti vaan ihminen. Lähinnä joskus miehet jopa kauhistelivat sitä, että miten jotkut naiset puhuvat toisistaan. Heistä oli kamalan kuuloista kun viereisen pöydän bimbot arvostelivat baarin naisia keskenään ääneen.
Minulle tuollainen läpänheitto kuuluu tasan kahdenkeskiseen kommunikointiin miehen kanssa. Saatan esimerkiksi itse sanoa, että läväytän häntä riipputissillä poskelle ellei ole hiljaa. Ja nauramme yhdessä. Mutta jos kuulisin mieheni nauravan roikkuville tisseilleni poikien kanssa niin eroisin. Näin kymmenen vuoden jälkeenkin. Ei olisi mitään lieventävää asianhaaraa olemassa moisessa käytöksessä. Itse en koskaan arvostelisi mieheni ulkonäköä toisille ihmisille eikä moinen moukkamaisuus kuulu toista kunnioittavaan parisuhteeseen. Kuten ei kuulu toisen silmien alla toisten naisten/miesten kuolaaminen, arviointi, valehtelu, pettäminen, haukkuminen, väkivalta yms. Mutta me olemmekin ns vanhanaikaisia ja pidämme toisen kunnioittamista tärkeimpänä tekijänä parisuhteessa. Toista ei loukata ei sanoin eikä teoin eikä koskaan tahallaan lyödä ns. heikkoon kohtaan. Ei arvostella toisen vanhempia eikä kotia, ei ulkonäköä, ei halveksuta eikä vähätellä. Näillä eväillä ollaan tultu yhdessä helvetin onnelliset kymmenen vuotta. Eikä ero ole koskaan ollut harkinnassa.