Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää kun miehestä on tullut urheiluhullu

Vierailija
19.07.2014 |

Joka aamu kello viisi mies lähtee tunnin sauvakävelylle, tulee kotiin, käy suihkussa ja juo vettä, ottaa koiran ja lähtee puolen tunnin pissalenkille. Sitten levähtää, nukkuu, syö aamupalan ja lähtee salille. On siellä 2 tuntia, tulee kotiin, käy pikasuihkussa huuhtomassa hiet pois ja nukkuu 2 tuntia. Lähtee käyttämään koiraa tunnin päivälenkillä. Sitten taas syö, katsoo telkkaria, juo vettä 5 litraa, jotain proteinijuomaa. Illalla saan itse ehkä kerrankin lähteä koiran kanssa lenkille.

Olen luvannut miehelleni että minä mielelläni käytän koiran aina ulkona, koska koira on periaatteessa minun, koska otin sen ennen kuin tutustuin mieheen. Mies aina änkeää koiran kanssa lenkille, yleensä kumminkin saan käyttää iltaisin.. Yhdessä emme vietä enää paljoa aikaa, mies menee nukkumaan puoli yhdeksältä että jaksaa aamulla taas herätä viideltä. Harrastan minäkin liikuntaa, reipasta sauvakävelyä puoli tuntia päivässä + yleensä koiran tunnin iltalenkki.

Olemme molemmat hyvässä kunnossa, mies oli vain vuosi sitten lievästi ylipainoinen ja päätti laihduttaa. Nyt ikään kuin laihdutus jäi päälle, vaikka mies on jo niinkuin joku bodari. Meno on aika sairasta, mies liikkuu päivässä sellaiset noin 5 tuntia.

nyt kysynkin, että mitä miehelle voi sanoa että rauhoittuisi tuon liikunnan kanssa. Joo, liikuntaa pitääkin harrastaa muttei tuo ole enää tervettä. Yhteistä aikaa meillä ei ole kuin vähäsen, suurimman osan ajasta mies nukkuu ja urheilee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan miehen kanssa lenkittämään koiraa ja muihin aktiviteetteihin.

Tuolla asenteella hakee itselleen kumppanin, joka kannustaa liikkumaan eikä ole kateellinen toisen urheiluun panostamasta ajasta.

Vierailija
2/7 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vitun ärsyttävältä nipottajalta. Anna miehen harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se koira jaksaa ja haluaa lähteä lenkille sinunkin kanssasi, vaikka ei pissattaisikaan.

Vierailija
4/7 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että edes toinen teistä pitää kunnostaan huolta.

Vierailija
5/7 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se urheilu vähenee kun töihin menee.

Vierailija
6/7 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noiden aiempien kommenttien perusteella varmaan ainoa, joka ymmärtää sinua, ap. Tuo kuulostaa kyllä todella ärsyttävältä. Herranen aika sentään, kyllähän kumppania voi kannustaa liikkumaan ja tämän kuntoilusta voi olla vilpittömästi onnellinen, vaikkei ilahtuisikaan siitä, että kaikki vapaa-aika on pelkkää urheilua.

Miksi näistä fitness-jutuista pitää tulla elämän melkein ainoa sisältö? Onko kaikki aina pakko vetää överiksi? Pahempiakin tapauksia tiedän kuin ap:n mies, enkä oikein osaa ymmärtää. Minuakin pidetään täysin yhteen tiettyyn asiaan hurahtaneena (ei salillakäynti :D), mutta silti osaan pitää siitä myös taukoa ja nauttia elämässä muistakin asioista.

Vierailija
7/7 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...

Oma isäni aikoinaan alkoi tekemään pitkiä kävelyjä, halusi aina viedä koiran yksin monta kertaa päivässä jne. kun oli salasuhteessa.

Lenkit puhui puhelimessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme