Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)

Vierailija
26.07.2014 |

Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?

Kommentit (372)

Vierailija
361/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykäiset ja väännät miestä palleista voimakkaasti molemmin käsin. Mies tietty kiljuu, että "Mitä hittoa teet?". No sitten nykäiset uudestaan ja sanot kokeilevasi, että meneekö kivekset rusetille, kun noin roikkuvat.

Ongelma ratkaistu.

Vierailija
362/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin vaan ikäänkuin tiedoksiantona ohimennen pyykkiä ripustaessa tms., että "Ens viikolla tulee pari tyttökaveria kylään, otetaan parit sidukat ja katellaan varmaan joku leffa vaan, jotain missä vilahtelee alastomia miehiä, samalla nauretaan miten pieni muna sulla on. Voit olla kotonaki, ei oo mikään sellanen virallinen tyttöjenilta."

Siinähän ihmettelis vähän aikaa. Siis näin mä sanoisin aivan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:51"]

Mä sanoisin vaan ikäänkuin tiedoksiantona ohimennen pyykkiä ripustaessa tms., että "Ens viikolla tulee pari tyttökaveria kylään, otetaan parit sidukat ja katellaan varmaan joku leffa vaan, jotain missä vilahtelee alastomia miehiä, samalla nauretaan miten pieni muna sulla on. Voit olla kotonaki, ei oo mikään sellanen virallinen tyttöjenilta."

[/quote]

Tämä on kyllä hyvä idea :) Tekisin varmaan itsekin näin jos tulisi samanlainen tilanne vastaan.

Vierailija
364/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:37"]

[/quote]

No ei todellakaan saa anteeksi, ihan tosissani tässä harkitsen sitä eroa. Varsinkin kun emme ole vielä edes ehtineet kauaa seurustella. ap

[/quote]

Miksi kutsuit sitä aloituksessa mieheksesi?

Vierailija
365/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:41"]

Nykäiset ja väännät miestä palleista voimakkaasti molemmin käsin. Mies tietty kiljuu, että "Mitä hittoa teet?". No sitten nykäiset uudestaan ja sanot kokeilevasi, että meneekö kivekset rusetille, kun noin roikkuvat.

[/quote]

Repesin. :D

Vakavasti puhuen, kyllä minäkin tuollaisen kommentin kuullessani alkaisin vakavasti pohtia suhteen tulevaisuutta, etenkin kun suhde on ollut noin lyhyt. Jos jo viiden kuukauden kuluttua kuulet tuollaista läppää, niin voi vain kuvitella, mitä mies päästelisi suustaan viiden vuoden kuluttua...

Hyvä, että kunnoitat itseäsi. Tsemppiä! :)

Vierailija
366/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:37"]

[/quote]

No ei todellakaan saa anteeksi, ihan tosissani tässä harkitsen sitä eroa. Varsinkin kun emme ole vielä edes ehtineet kauaa seurustella. ap

[/quote]

Miksi kutsuit sitä aloituksessa mieheksesi?

[/quote]

Ihan siksi, että en jaksa koko ajan käyttää pidempää muotoa (poikaystävä, seurustelukumppani tms). Mieshän se on. En tarkoittanut aviomiestä. ap

Vierailija
367/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:51"]

[/quote]

Tämä on kyllä hyvä idea :) Tekisin varmaan itsekin näin jos tulisi samanlainen tilanne vastaan.

[/quote]

Olisi kyllä hauskaa tehdä näin (ennen kuin jätän sen). :D ahhah. ap

Vierailija
368/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 01:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:41"]

[/quote]

Repesin. :D

Vakavasti puhuen, kyllä minäkin tuollaisen kommentin kuullessani alkaisin vakavasti pohtia suhteen tulevaisuutta, etenkin kun suhde on ollut noin lyhyt. Jos jo viiden kuukauden kuluttua kuulet tuollaista läppää, niin voi vain kuvitella, mitä mies päästelisi suustaan viiden vuoden kuluttua...

Hyvä, että kunnoitat itseäsi. Tsemppiä! :)

[/quote]

Minäkin hieman. :D Mutta niinpä, hankala kuvitella tuollaisten juttujen jälkeen, että mies olisi niin fiksu kuin haluaisin kumppanin olevan. Enkä halua koko ajan sen seurassa miettiä että apua, mitähän se ajattelee tisseistäni, miettiikö se koko ajan miten oksettavan roikkuvat ne on, pitääkö mun jotenkin peitellä vartaloani sen seurassa jne. Niin varmaan kävisi, jos suhdetta jatkaisin. Ja kiitos :) ap

Vierailija
369/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:08"]http://aijaa.com/3lzLed

[/quote]

Aivan kauheat.

Katso peiliin ja tunnusta faktat. Riippuuhan nuo nyt niin maan perusteellusesti, vaikka sulla on liivit päällä. Mitenhän ne mahtaa riippua ilman tukea. Solmuun kyllä saisi...

Vähän kuin jollain olisi iso nenä ja joku sanoisi että hieman iso nenä. Toinen suuttuisi. Mitä helvettiä, jos ei kestä totuutta. Niin muidenkin vika sen on. Kohtaa ap todellisuus.

Eikö täällä saatana muut nää, että nuo solmuun saisi. Ihan kuin Keisarin uudet vaatteet. Hyväksy ap tosiasia, äläkä sano että mielestäsi sinulla ei ole riipputissit. Ne muuten on ja pahat.

[/quote]

Nuohan tisut roikkuu tuossa navan liepeillä. Kyynärpäät on navan kohdalla ja kuvassa tissit on kyynärpäiden kohdalla.

Vierailija
370/372 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asutteko jo yhdessä 5kk seurustelun jälkeen?

Vai onko se niin sikapossu että tulee sun kämpille kylään, kutsuu sinne kaverinsakin ja sitten naureskelevat sun ulkomuodolle kun luulevat ettet kuule?

Huhhei, jopas nosti mies sikamaisuuden ihan uudelle levelille.

Vierailija
371/372 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä loukkaantuminen tuosta on ihan ymmärrettävää ja itsekin loukkaantuisin. Mutta sanoisin miehelle suoraan että kuulin keskustelun ja ei tuntunut kovin mukavalta. Miehet ei mielestäni yleensä tällaisia asioita tajua, luultavasti sinunkin mies vaan ihmettelee ja sanoo että ei todellakaan ollut tarkoitus loukata kunhan vaan heittivät läppää. vaikkakin huonoa sellaista. Tuskin miehesi ja hänen kaverinsa sitä ovat mitenkään syvällisemmin ajatelleet tai tarkoittaneet.

Anteeksipyyntö miehen osalta on paikallaan, mutta miehet eivät todella ymmärrä että nainen voi tällaisesta niin verisesti loukkaantua. :)

Vierailija
372/372 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Great!teit palveluksen itselles sekä sille nulikalle,näin Se maailma koulii,ehkä kiittää sua vielä joskus,kun tajuaa kuinka kumppania pitää kohdella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi