Mieheni sanoi jotain todella törkeää kavereilleen (liittyy rintoihini)
Mies ja pari sen kaveria oli tänään meillä käymässä. Ne oli katsomassa olohuoneessa jotain elokuvaa (jossa esiintyi ainakin silikoniblondeja ja puolialastomia naisia), itse olin takapihalla silloin. Kuulin sitten kun ne alkoi käydä keskustelua tisseistä, kehuivat kuinka pyöreät ja isot jollain elokuvan päähenkilöllä oli. Sitten kuulin mieheltäni tällaisen kommentin: "Onneks mun naisella on melkein yhtä hyvät, paitsi että ne roikkuu niin paljon että ne sais varmaan solmuun! hahaha" ja toinen niistä kavereista vastasi että "Mä oonkin joskus miettinyt että mihinköhän asti ne ulottuu kun liivit avaa"... Harmi vaan, ettei ne tajunneet että olohuoneessa oli ikkuna auki ja minä pihalla suht lähellä sitä ikkunaa, joten kuulin kaiken. Tissit solmuun? Todella hauskaa. Loukkaannuin oikeasti, varsinkin kun omasta mielestäni rintani ei edes roiku mitenkään pahasti. Mutta koska ne ovat melko isot, niin ne roikkuvat väkisinkin vähän. Kerroinko että kuulin nuo puheet vai annanko olla?
Kommentit (372)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 13:28"]Teko täyttää kunnianloukkausrikoksen tunnusmerkistön. Voisit ap tehdä rikosilmoituksen.
9 § (13.12.2013/879)
Kunnianloukkaus
Joka
1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.
[/quote]
Suksikaa nyt vituraan. Että tissisolmusta ihan syyte????
Elämän kevät :D
Jos joku muija ei kestä tuota niin hoitoon.
[/quote]
Mitähän tarkoitat tuolla kestämisellä? Kyllä ap:n mielenterveys varmaan kestää tuon, mutta jos tarkoitat kestämisellä sitä että pitäisi hyväksyä tuo ja jatkaa suhdetta samaan malliin, niin olet väärässä. Hoitoa tarvitsisi pikemminkin silloin, jos ei osaa irrottautua huonosta ja alistavasta suhteesta.
[/quote]
Joo mutta eihän siitä syytettä saa aikaiseksi jos jatkaa suhdetta. Tai tuosta mistään.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 17:21"]
No ap, onko sika heitetty jo ulos? :)
[/quote]
Se on varmaan tekemässä niin paraikaa kun näyttäis tullee nyt viihdoin palstailusta taukoa...
[/quote]
Antaa pimpuraa. On jalat auki.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 17:21"]
[/quote]
Se on varmaan tekemässä niin paraikaa kun näyttäis tullee nyt viihdoin palstailusta taukoa...
[/quote]
Antaa pimpuraa. On jalat auki.
[/quote]
Niinkö sinä ratkaiset kaikki ongelmat? :) muut ei välttämättä tee samoin.
En lukenut koko viestiketjua, mutta niiden perusteella mitä luin on pakko kommentoida, että onpahan nipoa porukkaa. Siis äijä vitsailee vaimonsa tisseistä, entäs sitten? Eikö oikeesti sen vertaa psyyke kestä että ihan verisesti loukkaannutaan noinkin mitättömästä?
Mä olisin välittömästi letkauttanut jotain takaisin miehen kavereiden kuullen ja lopuksi kuitannut koko jutun vitsinä.
Ihan eroa sit harkitsit tuon takia? Ole hyvä ja eroa miehestäsi, teet hänelle siinä ison palveluksen.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:10"]
En lukenut koko viestiketjua, mutta niiden perusteella mitä luin on pakko kommentoida, että onpahan nipoa porukkaa. Siis äijä vitsailee vaimonsa tisseistä, entäs sitten? Eikö oikeesti sen vertaa psyyke kestä että ihan verisesti loukkaannutaan noinkin mitättömästä?
Mä olisin välittömästi letkauttanut jotain takaisin miehen kavereiden kuullen ja lopuksi kuitannut koko jutun vitsinä.
Ihan eroa sit harkitsit tuon takia? Ole hyvä ja eroa miehestäsi, teet hänelle siinä ison palveluksen.
[/quote]
Ap (ja moni muukin) on jo sata kertaa selittänyt, että ei ole mitenkään sopivaa tai hyväksyttävää naureskella ja arvostella toisen vartaloa kaveriporukalla. Ei se ole mitään vitsailua, vaan toisen nöyryyttämistä. Eri asia, jos keskenään hyväntahtoisesti vitsaillaan, mutta tässä ei ollut kyse siitä. Ja ap tekee itselleen suuren palveluksen, jos jättää sen mulkun. Minäkään en ikimaailmassa jatkaisi suhdetta, jos mies ei kunnioita tuon vertaa.
Ap, kerro miehelle eron syyksi vain se, että on liian huono sängyssä tai munansa on liian pieni tms. josta miehen ego kärsii eniten. Älä mainitse kuulleesi keskustelua. Voi mennä mies aika noloksi
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:19"]
[/quote]
Ap (ja moni muukin) on jo sata kertaa selittänyt, että ei ole mitenkään sopivaa tai hyväksyttävää naureskella ja arvostella toisen vartaloa kaveriporukalla. Ei se ole mitään vitsailua, vaan toisen nöyryyttämistä. Eri asia, jos keskenään hyväntahtoisesti vitsaillaan, mutta tässä ei ollut kyse siitä. Ja ap tekee itselleen suuren palveluksen, jos jättää sen mulkun. Minäkään en ikimaailmassa jatkaisi suhdetta, jos mies ei kunnioita tuon vertaa.
[/quote]
Nimenomaan. Mun mielestä toi ei edes kuulostanut miltään vitsailulta vaan ilkeältä vartalon arvostelemiselta.
[/quote]
Minunkin mielestäni voi kaveriporukassa vitsiä heittää, niin kuin täällä joku muukin on sanonut, mutta kuulun kai siihen vähemmistöön, joka ajattelee näin.. Ja tosiaan en tarkoita mitään pahantahtoista haukkumista, mutta en usko, että tässäkään tapauksessa oli sellaisesta kyse. Jos ei kaverin kanssa voi heittää läppää, niin kenen kanssa sitten? Meitä on moneksi ja Ap tekee niin kuin parhaaksi näkee. Itse en eroaisi telkkarin katselun aikana kaveriporukalla heitetyn mauttoman kommentin takia.
No niin, mies jätetty ja heitetty pihalle.
Ihan ensiksi sanoin miehelle tämän jonkun ehdottaman jutun: "Ens viikolla tulee pari tyttökaveria kylään, otetaan parit sidukat ja katellaan varmaan joku leffa vaan, jotain missä vilahtelee alastomia miehiä, samalla nauretaan miten pieni muna sulla on". Ehkä vähän lapsellista, mutta miehen ilmeen näkeminen oli kyllä sen arvoista. Ensimmäinen kommentti oli joku "Mitä vittua?", sen jälkeen mies hiljeni ja tajusi varmaan itsekin tilanteen. Jonkin ajan kuluttua ilmoitin yksinkertaisesti, että tämä suhde oli tässä, haluan järkevän, kunnioittavan ja arvoiseni ihmisen. Ilmoitin myös, että kerää tavaransa ja poistuu ovesta. Mies alkoi änkyttää jotain siihen tyyliin että en voi tällä tavalla yhtäkkiä suhdetta lopettaa tai varsinkaan ajaa sitä ulos, koska ei se näin äkkiä keksi paikkaa minne mennä. Ilmoitin vain ettei ole minun asiani, ja käskin pakkaamaan. Kyllähän se sitten sen teki mutta pitkin hampain, eihän se muutakaan voinut. Jotain se siinä vielä valitti ja haukkui, mutten kuunnellut. Nyt mies on ulkona ja olen onnellinen. Löydän varmasti vielä jonkun paremman ja itselleni sopivamman miehen. :) ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:34"]
[/quote]
Minunkin mielestäni voi kaveriporukassa vitsiä heittää, niin kuin täällä joku muukin on sanonut, mutta kuulun kai siihen vähemmistöön, joka ajattelee näin.. Ja tosiaan en tarkoita mitään pahantahtoista haukkumista, mutta en usko, että tässäkään tapauksessa oli sellaisesta kyse. Jos ei kaverin kanssa voi heittää läppää, niin kenen kanssa sitten? Meitä on moneksi ja Ap tekee niin kuin parhaaksi näkee. Itse en eroaisi telkkarin katselun aikana kaveriporukalla heitetyn mauttoman kommentin takia.
[/quote]
Minä erosin, koska en halua olla sellaisen ihmisen kanssa, joka puhuu toisista ihmisistä noin. En olisi ikinä edes kiinnostunut siitä miehestä, jos olisin jo ennen seurusteluamme kuullut sen puhuvan tuolla tavalla jostakin, ihan sama kenestä naisesta. Ja varmasti kaveriporukalle löytyisi muitakin vitsin aiheita kuin tissini. ap
Ei voi muuta sanoa kuin että löysätkää nyt hyvänen aika niitä nutturoitanne.
Jestas...
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:41"]
[/quote]
[/quote]
Minä erosin, koska en halua olla sellaisen ihmisen kanssa, joka puhuu toisista ihmisistä noin. En olisi ikinä edes kiinnostunut siitä miehestä, jos olisin jo ennen seurusteluamme kuullut sen puhuvan tuolla tavalla jostakin, ihan sama kenestä naisesta. Ja varmasti kaveriporukalle löytyisi muitakin vitsin aiheita kuin tissini. ap
[/quote]JES! Hyvä että erosit. Nyt mies voi löytää jonkun normaalin naisen itsellensä ja sillä on varmaan paremmat tissitkin ku sulla, riippis!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:42"]Ei voi muuta sanoa kuin että löysätkää nyt hyvänen aika niitä nutturoitanne.
Jestas...
[/quote]
Ei ole kyse tiukasta nutturasta vaan siitä, että osaan arvostaa ja kunnioittaa itseäni ja siitä, että osaan vaatia sitä myös kumppanilta. En halua olla suhteessa keskenkasvuisen ja ilkeän poitsun kanssa, vaikka sinä haluaisitkin. ap
Itse pitäisin sekstaillessa ritsikat päällä ja ku mies kysyy miksi nii vastasin: ettei sun tarttis pelätä että ne menee solmuun kun ne kerta on sun mielestä niin lerput!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]JES! Hyvä että erosit. Nyt mies voi löytää jonkun normaalin naisen itsellensä ja sillä on varmaan paremmat tissitkin ku sulla, riippis!
[/quote]
Ei, vaan minä löydän normaalin ja fiksun miehen ja mies löytää jonkun vajaaälyisen naisen, jolle tuollainen kohtelu on ok. Ja sinähän et ole tissejäni nähnyt joten et voi niitä kommentoida. ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:44"]Ap sä oot mun idoli! Hyvä! :)
[/quote]
Heh, hauska kuulla :) olen kyllä itsekin ylpeä itsestäni. ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 21:05"]
Taisivat olla oikeassa!
[/quote]
Selitin jo, että eivät ole oikeassa. Ei todellakaan mene mun tissit solmuun... ap
[/quote]
niinhän sä uskottelet itsellesi
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 18:42"]Ei voi muuta sanoa kuin että löysätkää nyt hyvänen aika niitä nutturoitanne.
Jestas...
[/quote]
Ei ole kyse tiukasta nutturasta vaan siitä, että osaan arvostaa ja kunnioittaa itseäni ja siitä, että osaan vaatia sitä myös kumppanilta. En halua olla suhteessa keskenkasvuisen ja ilkeän poitsun kanssa, vaikka sinä haluaisitkin. ap
[/quote]Lässyti lässyti... Sulla on riippurinnat ja miehesi inhoaa niitä. Kestä se tai mene laikkaukseen.
Ps. Hyvä että erositte, siis hyvä miehellesi.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 17:21"]
[/quote]