Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sopivaa pukeutua tuubitoppiin ja shortseihin?

Vierailija
23.07.2014 |

Olen 25v, 170cm/55kg. Ja kuljen näin kesällä puistoon/kauppaan, rannalle, kävelylle ym ym. lapseni kanssa, joka päivä shortseissa, jotka eivät ole sellaiset josta näkyy perse, mutta suht lyhkäset ja kesällä haluan pitää tuubitoppia, koska en halua rumia rusketusraitoja normipaidoista. En halua olla tyrkky, enkä mielestäni pukeudukkaan niin. Mutta mitä te olette mieltä?

Ps. Painon ja pituuden laitoin siksi, että en ole lihava, eikä mistään tursua mitään, joka on mielestäni järkyttävää kateltavaa..

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:14"]

voit pukeutua mutta ylipainoiset, pliis, älkää ahtautuko liian pieniin vaatteisiin että läsät pursuu sieltä ja täältä. 

[/quote]

Ylipainoisilla on aivan yhtä suuri oikeus pukeutua sortseihin ja tuubitoppeihin kuin kenellä tahansa muullakin. Aloittaja taitaa olla aika itsekeskeinen, kun mainitsi mittansa ja siis sorsii ylipainoisia samalla, kun korostaa omaa erinomaisuuttaan.

[/quote]

on tietenkin.

ja koska teillä niitä oikeuksia on,

niin kohta teitä mahtuu samaan junaankin vain yksi per vaunu.

koska vain teillä on oikeus istua leveästi, ei sillä vierus toverilla ole oikeutta valittaa että ei saa henkeä..

laita vaan tuubia päälle, mutta älä ihmettele kun perässäsi kuuluu naurua.

Vierailija
62/69 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 22:14"]

voit pukeutua mutta ylipainoiset, pliis, älkää ahtautuko liian pieniin vaatteisiin että läsät pursuu sieltä ja täältä. 

[/quote]

Ylipainoisilla on aivan yhtä suuri oikeus pukeutua sortseihin ja tuubitoppeihin kuin kenellä tahansa muullakin. Aloittaja taitaa olla aika itsekeskeinen, kun mainitsi mittansa ja siis sorsii ylipainoisia samalla, kun korostaa omaa erinomaisuuttaan.

[/quote]

on tietenkin.

ja koska teillä niitä oikeuksia on,

niin kohta teitä mahtuu samaan junaankin vain yksi per vaunu.

koska vain teillä on oikeus istua leveästi, ei sillä vierus toverilla ole oikeutta valittaa että ei saa henkeä..

laita vaan tuubia päälle, mutta älä ihmettele kun perässäsi kuuluu naurua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan vähän vanhanaikainen 30-nuorehko nainen, mutta itse en käyttäisi tuubitoppia ja lyhyitä shortseja kodin ulkopuolella (enkä muuten kotonakaan, kuulostavat todella epämukavilta vaatteilta!). Itse olen normaalipainoinen (165/58), joten läskikorttia ei kannata käyttää kohdallani :)  Mutta en vaan halua paljastaa liikaa itsestäni, ja haluan pukeutua tietyllä tavalla "arvokkaasti", mikä ei muuten ole todellakaan sama asia kuin tätimäisyys. Perusperiaatteeni vaatteiden paljastavuuden suhteen omalla kohdallani ovat seuraavat: ei olkapään paljastavia, ei avonaisia kaula-aukkoja, ei minihameita, ei liian ihonmyötäisiä. Kotona  miehen aikana voin kyllä keikistellä vaikka kuinka seksikkäissä ja paljastavissa vaatteissa, mutta jo lähikauppaan mennessä pukeudun suht peittävästi. Enkä muuten ole mikään muslimi, tai muu uskovainen. 

Vierailija
64/69 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sääret näkyvillä, nii pitää peottää hartiat, jos on pidemat housut/ hame niin tuubitoppi ok. Jos kaikki lyhyttä niin näyttää tyylittömältä. T 16v stylistiopislelija

Vierailija
65/69 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan Henkka maukasta tuubitoppini. Niissä on hyvä se tuplakangas tissien kohalla ja hyvin pysyvät päällä.

Vierailija
66/69 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopasejoo... Itse olen 36 vuotta, 170 cm ja 61 kg, urheilullinen ja lihaksikas neljän lapsen äiti ja kuljen kesät säähän sopivassa vaatetuksessa. Nyt on muutama viikko menny minimekoissa tai pikkupikkusortseissa eikä ole mielessäkään käynyt, että sellaisia en voisi käyttää!!! Tyttö hyvä, sinä olet nuori ja hoikka ihminen, ei äitiys tarkoita sitä, että pitäisi pukeutua kaapuun!

Vierailija
67/69 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ite tykkää käyttää kun jokainen vastaantulija tuijottaa. Mutta mikäs siinä muuten jos ei huomio haittaa:)

Vierailija
68/69 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, minusta näyttää tosi huonolta äidiltä jos käyttää tuubitoppia ja shortseja!! Mieti nyt vähän, eihän äidit voi käyttää kuin mammaverkkareita ja löysiä t-paitoja.

Vierailija
69/69 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok asukokonaisuus ja mikäs ton helpompaa.. karseilla helteillä viitsi muutenkaan mitään farkkuja päällensä repiä..

Se on ihan ok käyttää shortseja..itse tykkään kovasti shortseista mutta olen hieman ylipainoinen niin en kehtaa niitä käyttää kuin kotona, tosin hameita ja mekkojakin on vaikeaa käyttää kun reidet hankaa yhteen kivuliaasti..shortsit mekon alla taas pelastaa koko jutun..jos ne siis ei näy päällepäin...

Tuubitoppi on kiva mutta se voi vahingossa valua jos vauhdikasta menoa. Minulla on vain 1 tuubitoppi ja usein ajattelen etten halua sellasta suoraa rusketusrajaa minkä tuubitoppi tekee..itse siis valitsen mieluiten v aukkoisen topin tai missä on painijan selkämys ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan