onko sopivaa pukeutua tuubitoppiin ja shortseihin?
Olen 25v, 170cm/55kg. Ja kuljen näin kesällä puistoon/kauppaan, rannalle, kävelylle ym ym. lapseni kanssa, joka päivä shortseissa, jotka eivät ole sellaiset josta näkyy perse, mutta suht lyhkäset ja kesällä haluan pitää tuubitoppia, koska en halua rumia rusketusraitoja normipaidoista. En halua olla tyrkky, enkä mielestäni pukeudukkaan niin. Mutta mitä te olette mieltä?
Ps. Painon ja pituuden laitoin siksi, että en ole lihava, eikä mistään tursua mitään, joka on mielestäni järkyttävää kateltavaa..
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:07"]M? :D
[/quote]
en tiedä kehen viittaat tuolla "M": llä.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:09"]Offtopic: sopiiko tuubitoppi pienitissiselle?
[/quote]
Totta kai.
[/quote]
minusta liian isot tissit tekevät tuubitopeista todella tyrkkyjä, joten pikkutissisille sopii paremmin :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:50"]
Minusta ei ole äiti-ihmiselle sopiva vaatetus. Jokainen tavallaan.
[/quote]
Ja kukas körtti se siellä kimittää? Kerro toki MITEN äiti-ihmisen sitten tulisi pukeutua?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:09"]Offtopic: sopiiko tuubitoppi pienitissiselle?
[/quote]
No itse olen nähnyt niitä vaan pienitissisillä.
[/quote]
Jos on vähänkään uhkeampi, niin tuubitoppi voi valua. Joskus kokeilin ja totesin, että minun rinnoilleni ei käy, kun meinasi nännit vilkkua :). Eli käy vain pienirintaisille.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:29"]Kiitos vastauksista. Aijon siis jatkossakin hyvillä mielin pukeutua samanlailla näillä helteillä ja nauttia kesästä lapseni kanssa vähissä vaatteissä :)
mutta te jotka eivät olleet tuubitoppien ja shortsien kannalla, niin miksi pitäisi pukekutua tätimäisesti vapaa-ajalla? En minäkään kyllä töihin tai juhliin näin pukeutuisi, mutta olen lapsen kanssa lomalla, joten miksi ei?
[/quote]
En ole yksi torppaajista, mutta kai tuubitopin & minishortsien ja tätityylinkin väliin jotain mahtuu?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:09"]Offtopic: sopiiko tuubitoppi pienitissiselle?
[/quote]
No itse olen nähnyt niitä vaan pienitissisillä.
[/quote]
Jos on vähänkään uhkeampi, niin tuubitoppi voi valua. Joskus kokeilin ja totesin, että minun rinnoilleni ei käy, kun meinasi nännit vilkkua :). Eli käy vain pienirintaisille.
[/quote]
Pienirintaisilla se vasta valuukin :D ja litistää...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:29"]Kiitos vastauksista. Aijon siis jatkossakin hyvillä mielin pukeutua samanlailla näillä helteillä ja nauttia kesästä lapseni kanssa vähissä vaatteissä :)
mutta te jotka eivät olleet tuubitoppien ja shortsien kannalla, niin miksi pitäisi pukekutua tätimäisesti vapaa-ajalla? En minäkään kyllä töihin tai juhliin näin pukeutuisi, mutta olen lapsen kanssa lomalla, joten miksi ei?
[/quote]
Ei nyt tätimäisesti, mutta haluan antaa lapsilleni mallin siististi pukeutuvasta aikuisesta :)
Onhan se sortsit ja toppi ihan hyvä asu rannalla, mökillä tai veneillessä. Ikimaailmassa en menisi kauppaan noin niukassa varustuksessa. Vartalo kyllä sallisi, henkinen kantti ei.
Joku tuolla sanoi että ei ole äiti-ihmisille sopiva? Herää kysymys että MIKSI EI? Ihan tavallinen ihminen sitä silloinkin on, järki käteen.................
Kuulostaa hyvältä ja itsekin käytän samanmoista yhdistelmää, anna mennä vaan ! :)<3
Teinityttäreni 15v voisi noin pukeutua, tosin mieluummin ei.
Mun mielestä tuubitoppi sopii sen takia huonosti äityleille et lapsi voi sylissä ollessaan nykäistä sen alas :(
Kyllä näillä keleillä on ihan sopivaa kulkea vaikka bikineissä! :D Ei kai sitä hullukaan rupee itteensä läkähdyttämään vaan jonkun muun ihmisen mielipiteen takia.
Hellemekot on keksitty, tosin pitää olla oikea mekko, ei mikään rantavaate.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:39"]Kyllä näillä keleillä on ihan sopivaa kulkea vaikka bikineissä! :D Ei kai sitä hullukaan rupee itteensä läkähdyttämään vaan jonkun muun ihmisen mielipiteen takia.
[/quote]
Miksi ylipäätään pukeutua, jollei muiden mielipiteillä ole mitään väliä?
Taas kysyttiin ja jos kehtaa olla eri mieltä apn kanssa on taas ihan delusional. Kasvakaa ja tajutkaa että vaikka joku ei ole teidän kanssanne samaa mieltä, heidän mielipiteensä ei ole sen enempi väärin kuin teidänkään! Ihmisiä on erilaisia, on eri arvoja ja tapoja. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:45"]
Olen 25v, 170cm/55kg. Ja kuljen näin kesällä puistoon/kauppaan, rannalle, kävelylle ym ym. lapseni kanssa, joka päivä shortseissa, jotka eivät ole sellaiset josta näkyy perse, mutta suht lyhkäset ja kesällä haluan pitää tuubitoppia, koska en halua rumia rusketusraitoja normipaidoista. En halua olla tyrkky, enkä mielestäni pukeudukkaan niin. Mutta mitä te olette mieltä?
Ps. Painon ja pituuden laitoin siksi, että en ole lihava, eikä mistään tursua mitään, joka on mielestäni järkyttävää kateltavaa..
[/quote]
Niin, miltä sitten oletat näyttäväsi tuossa asussa? Laita kuva itsestäsi tänne, niin kerrotaan faktaa.
18 ja 16v tyttöni käyttävät tuollaisia vaatteita. Ei ole äitin asu.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:58"]No voi helvetti "ei äidille sopivat" jätesäkkiinkö pitää pukeutua koska on äiti? Itse pukeudun juuri shortseihin jne ku on nämä helteet..
[/quote]
Peittävä ja hengittävä vaatetus on vilpoisampi kuin ihon paljastava vaatetus. Miksi pitää heti vetää överiksi? Eikö joku polvipituinen, siisti kesämekko ole käytännöllisempi kuin valuva toppi ja hiertävät shortsit?
[/quote]
ei minulla ainakaan shortsit hierrä, sitten on liian pieni koko jos ikävältä tuntuu.
jossain polvipituisessa menossa onkin sitten hyvä potkia palloa ja leikkiä hippaa.,
tuubi topin käytännöllisyydestä en voi sanoa mitään, kun en sitä ole koskaan käyttänyt.
aloittajalle: antaa palaa vaan!
Miten pitkää toppia käytät, jottei perse näy? Taitaa aika erikoinen asu olla kyllä.
21oli siis aloitaja