Lue keskustelun säännöt.
Fox News: Apple has sharply raised prices across its Mac, iPad, HomePod, and Apple TV lineups
Kommentit (4)
Eihän ne ole olleet tähänkään asti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itseasiassa Cookin aikana Apple on ollut halvempi omistaa kuin koskaan. Muistien hinnat ovat noin kolminkertaistuneet.
Muistien hinnat nousseet. Applen laitteiden iso etu on se, että ne on laadukkaita ja niillä on paljon parempi jälleenmyyntiarvo kun samanhintaisilla pc/windows tai puhelin-tabletti/android laitteilla. Joten köyhille erittäin hyvä valinta, jos rahaa haluaa säästää.
Apple raises prices on Macs, iPads, and more by hundreds of dollarsThe MacBook Neo now starts at $699, and the price of an iPad Air just jumped by $150
https://www.theverge.com/tech/952162/apple-price-increase-ram-shortage