Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummalla on oikeus herätä/nukkua omalla tavallaan?

Vierailija
23.07.2014 |

Eli parisuhteen toinen osapuoli on torkuttaja. Laittaa kellon herättämään jopa tuntia aikaisemmin ja torkuttaa viiden minuutin välein sen tunnin. Mä haluaisin nukkua kello soittoon ja herätä kerralla. Mä herään joka kerran kun miehen kello soi ja vittuunnun joka torkutuksella enemmän. Puhuttukin on ja vähän aikaa torkutti tyyliin vain parikymmentä minuuttia.

Mua alkaa risomaan aivan suunnattomasti kun en saa nukkua tarpeeksi. Varsinkin nyt kun olen itse lomalla ja mies töissä. Enkä mä saa enää sitten unenpäästä kiinni kun lähtee töihin kun olen jo pahimmassa tapauksessa tunnin herännyt.

Mielipiteitä? Miten tämän voisi ratkaista molempia tyydyttävällä tavalla? Ei varmaan mitenkään paitsi nukkumalla eri huonessa.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa torkutus puoleksitunniksi?

Vierailija
2/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuttaminen on ihanaa. Laita korvatulpat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat makuuhuoneet - siinä monen parisuhteen pelastus.

Vierailija
4/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää lyhentää torkuttamista max. puoleen tuntiin. Kompromissi. Itse nukun korvatulppien kanssa, mies kuorsaa...

Vierailija
5/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista torkuttamista. Aikuinen mies ei pääse sängystä ylös yhdellä herätyksellä. Jos haluaa torkuttaa, sitten vaan patja olohuoneen tai keittiön lattialle ja sinä nukut makuuhuoneessa. Torkuttakoon siellä vaikka koko yön. Minä en sietäisi yhtään aamua tuollaista terroria.

Vierailija
6/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin on oikeus nukkua miten tykkää, ei tuohon ole muuta vastausta. Voisit ehkä itse nousta ylös silloin kun miehen kello herättää ekan kerran ja tehdä kaikki aamun askareet valmiiksi. Mene sitten takaisin nukkumaan, kun ukko lähtee töihin. Torkutus on tosiaan risovaa. Ja toinen on tuo korvatulpat.

Vielä yksi ratkaisu: osta miehelle lahjaksi aktiivisuusranneke, joka herättää vain hänet värinällään. Olen itse toivonut sellaista synttärilahjaksi!

Vierailija
7/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuttajat ovat itsekkäitä kusipäitä, joille muiden unilla ei ole mitään merkitystä. Minäminäminä, herääminen on mulle niiiiiiiin vaikeaaaaa. Näille tyypeille yleensä kaikki muukin on vaikeaa.

Vierailija
8/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti olet varmaan mun exän kanssa?? Kuopio?

Vierailija
9/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on suht tuore suhde vielä (puoli vuotta), mutta tää asia syö mua koko ajan enemmän ja enemmän. Korvatulpat sattuu mua korviin, mutta pitää ottaa käyttöön jos ei muu auta. En mä haluaisi sitä makkarista häätääkään. Lisättäköön vielä että se torkkuääni soi yleensä niin pitkään kunnes mä tökin sitä heräämään sen verran että painaa sitä perkeleen puhelintaan hiljaiseksi. No, tilanne paranee kun menen töihin (liukuva työaika) ja voin herätä suunnitellusti ennen miestä.

ÄRH!

ap

Vierailija
10/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kuopio :D. Tutkinpa tuota aktiivisuusrannekeasiaa, kiitti vinkistä!

ap

Vierailija
11/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi ap! Itseäni risoisi tuollainen aivan suunnattomasti, itse kun herään siihen ensimmäiseen herätysääneen enkä sen jälkeen saa enää unta. Etsipä netistä tai jostakin lehdestä artikkelin torkuttamisen haitoista ja näytä puolisollesi.

Ehkä minun on helppo nyt puhua kun itse olen herkästi heräävä, mutta minusta on jollain tavalla uskomatonta ettei aikuinen ihminen saa itseään ylös kun kello soi.

Vierailija
12/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse ylös ekasta herätyksestä ja ryhdy siinä makuuhuoneessa äänekkäästi imuroimaan/katsomaan televisiota/jumppaamaan - tee siinä mitä tahansa ja kun mies vetää herneen nenään niin sano, että kello herätti, sinä olet lomalla ja juuri nyt on hyvä hetki imuroida/siivota komeroita/laulaa oopperaa täällä. Jos äijä haluaa torkkua niin asia selvä, mutta jos minut on herätetty siksi, että on ihana torkkua, niin minulla on myös oikeus elää omalla tavallani.

Vierailija
13/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse ylös ekasta herätyksestä ja ryhdy siinä makuuhuoneessa äänekkäästi imuroimaan/katsomaan televisiota/jumppaamaan - tee siinä mitä tahansa ja kun mies vetää herneen nenään niin sano, että kello herätti, sinä olet lomalla ja juuri nyt on hyvä hetki imuroida/siivota komeroita/laulaa oopperaa täällä. Jos äijä haluaa torkkua niin asia selvä, mutta jos minut on herätetty siksi, että on ihana torkkua, niin minulla on myös oikeus elää omalla tavallani.

Vierailija
14/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket miehen mennä kotiinsa nukkumaan.

Vierailija
15/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vanhanaikainen herätyskello, sellainen järkyttävä pirisijä, laita se sängyn alle ja herätys noin 5 min ekan herätyksen jälkeen. Siinä ei paljoa torkuta, kun huoneen täyttää hirveä meteli. Ja jos tuo ei riitä, toinen vastaava pirisemään jonnekin muualle piiloon 5 min kuluttua. Kun mies ihmettelee, mitä tämä on, käännät kylkeä ja sanot, että ei aavistustakaan.

Vierailija
16/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei torkuttaja välitä vaikka ympärillä räjähtelisi pommeja, ette ymmärrä torkuttajan heräämisfilosofiaa :)

Vierailija
17/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, ihan kuin mun näppiksestä! Kyllä se tarvittaessa saisi itsensä ylös, mutta kun se ei halua vaan siitä on kiva heräillä hitaasti!

AAAARGH!

ap  *googlettaa*

Vierailija
18/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eri soittoäänet herätyksissä, mies tykkää torkuttaa samoin minä. Ymmärrän ongelmasi. Meillä oli jossain vaiheessa samat hälyäänet niin mulla meinasi palaa pinna. Onneksi on usein hyvät unelmat niin tällainen toimii meillä. Yleensä ei mitään havaintoa ole hänen kellonsoinneista.

Vierailija
19/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 09:02"]

Ei torkuttaja välitä vaikka ympärillä räjähtelisi pommeja, ette ymmärrä torkuttajan heräämisfilosofiaa :)

[/quote]

Valaise meitä! :)

ap

Vierailija
20/114 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kitisee mulle samasta asiasta.

Hän myös on vaatinut, että.vaihdan herätysääneni hiljaiseksi linnun lirkutukseksi. Kerran tein tämän hänen pyynnöstään ja nukuin pommiin, jonka jälkeen miehelle ainoat vaihtoehot on ollu joko hyväksyä asia tai nukkua olkkarissa. Hän on päättänyt hyväksyä asian.

En minä sille mitään mahda, että nukun sikeästi. Ja vielä.vähemmän mies voi sille mitään, että on herkkäuninen.