Lue keskustelun säännöt.
Olen niin kateellinen helposti raskautuville.
22.07.2014 |
En jaksa tätä yritystä yrityksen perään!!! Koita tässä nyt olla stressaamatta ja yrittämättä, kun haluamme niin paljon sitä lasta.
En tajua miten se voi olla joillekin niin helppoa, että jopa ehkäisystä huolimatta tärppää!?!
Ja taas kerran ne kuukautiset.. raivostuttaa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 22:33"]
Uskon, että olette kateellisia helposti raskautuville, mutta ei se helppoa ole näinkään päin.
[/quote]
Onhan. Mieheltä piuhat poikki, kondomi lisäehkäisyyn.. helpompi se on noin päin olla, vaihtoehtoja on helpompia kuin tuhansien eurojen lapsettomuushoidot, adoptio tai sitten hyväksyä se, ettei koskaan tule äidiksi.
[/quote]
Niin, kyllä se näin kirjoitettuna onkin ihan kuin kirjoititkin. Helppoa. Mun abortista on puoli vuotta ja olen vieläkin siitä aivan murtunut. Taidan olla todella tyhmä, kun en tajunnut heti toisen synnytyksen jälkeen hankkia Essureja, eikä lääkärikään huomannut sellaisesta mahdollisuudesta mitään sanoa, keskityttiin vaan kierukoihin ja renkaisiin. Tulin raskaaksi kun kuopus oli vielä alle 1 v. Pakko oli tehdä abortti. Aivan uskomattoman kamalaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää, en halua että kukaan pahastuu tekstistäni.