Kuinka lyhyttä hametta 45-vuotias nainen "voi" käyttää?
Jos on hoikat ja kiinteät jalat.
Kommentit (23)
Mahdollisimman pitkä hame. Tai shortsit alle. Kuten nuoremmallakin naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vesiraja on ok näkyä.
Ei ole. On seksuaalista ahdistelua esitellä paljaita pakaroitaan ulkona sellaisille jotka ei halua niitä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
45 cm.
Hitto. Mittasin just ton mun hameen ja se on vaan 43 cm.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman pitkä hame. Tai shortsit alle. Kuten nuoremmallakin naisella.
Miksi pitäisi olla mahdollisimman pitkä hame?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45 cm.
Hitto. Mittasin just ton mun hameen ja se on vaan 43 cm.
Ap
riippuu varmaan vähän minkä pituinen itse olet.
eri
Just niin lyhyttä kuin mieli tekee. Ketä tuon ikäisenä enää kiinnostelee mitä muut on mieltä💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45 cm.
Hitto. Mittasin just ton mun hameen ja se on vaan 43 cm.
Ap
Niin, se on se minkä ostit toissavuonna
No jos sulla on pitkät roikkuvat vitjapallit niin metri vähintään pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Just niin lyhyttä kuin mieli tekee. Ketä tuon ikäisenä enää kiinnostelee mitä muut on mieltä💪
Minä en halua nähdä paljaita pakaroitasi, ja tuskin moni muukaan. Kotiin voi aina jäädä jos ei osaa pukeutua ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45 cm.
Hitto. Mittasin just ton mun hameen ja se on vaan 43 cm.
Ap
Niin, se on se minkä ostit toissavuonna
Ostin tuon tänä keväänä.
Ap
Riippuu ihan siitä paljonko roikkuvia osia ja kuinka pitkiä. Hyvin monilla naisilla pitäisi olla jokin äänenvaimennin, koska väljä emätin pieree ja pitää sellaista homsmaiskis-ääntä kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä paljonko roikkuvia osia ja kuinka pitkiä. Hyvin monilla naisilla pitäisi olla jokin äänenvaimennin, koska väljä emätin pieree ja pitää sellaista homsmaiskis-ääntä kävellessä.
Hyi v*ttu mikä mielikuva, vaikka itsekin olen nainen...
45 cm.